• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Darius Visser - Jeffrey
    Doris Barnes - Margot
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jake Blake - CaTbUg
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Jiang Chen - Rosanne
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Lucy Green - ArianatorXx
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Taco Boersma - Alicia
    Taylor Veldhuizen - MoonEye
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Speeltopics: 1, 2
    Praattopics: 1 2
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 15:06 ]

    Maya knikte. Voor haar gold hetzelfde.
    'Dat is dan ook een van de weinige positieve kanten aan school,'vond ze.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    "Dag Phoebe, je zit er leuk uit!", zei Lucy tegen Phoebe. Echt waar Lucy vond het een mooi meisje. Maar nog steeds leek ze zich niet goed bij de groep te vermaken. Toch was ze best blij dat ze Mia had ontmoet.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Maya sloeg haar armen over elkaar toen Lucy haar niet aansprak nadat ze hallo had gezegd. Dan niet. Ze keek even naar Jordy en Darius, maar ging niet naar ze toe, omdat ze het leuk vond voor Darius dat hij eens met een ander meisje omging dan alleen haar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Inderdaad,' knikte ze tegen Maya. Ze keek naar het andere meisje, Lucy. Phoebe was dat soort complimentjes niet gewend en kleurde rood. 'Eh, bedankt,' zei ze opgelaten.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Alsjeblieft pap?' smeekte Kyra. 'Ik zal op tijd thuis zijn.' Kyra staarde naar zijn hand die stevig om haar bovenarm was gevouwen. De dranklucht zorgde bijna voor een kotsneiging, maar uiteindelijk liet hij haar los en liep hij weg. Ze hoopte maar dat hij niet nog meer zou drinken vanavond. Kyra vluchtte meteen naar buiten en sprong op haar fiets, waarna ze naar Jace haar huis fietste. Haar arm deed zeer, maar ze kon tenminste naar het feestje.

    Toen ze bij Jace haar huis aankwam, zette ze haar fiets op slot en snelde ze naar binnen. 'Hey!'

    Maya glimlachte. 'En welk profiel heb jij gekozen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'En wat nu?' vroeg Darius.
    'Als jij het voordoet, doe ik het wel na. Dan ben ik ook weer bij de tijd!'

    Jordy greep zijn handen vast en slingerde hem lachend in het rond. 'Als je zo als ik bent ben je ongetwijfeld de tijd vooruit!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Cultuur en maatschappij,' antwoordde Phoebe.(Denk ik xd) 'Jij?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik ook!' antwoordde Maya opgetogen. Dat betekende hopelijk dat ze veel lessen samen zouden hebben.
    Ze keek even om zich heen.
    'Wat zijn de anderen nu aan het doen?' vroeg ze.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Thomas wist niet zo goed naar wie die moest toe gaan en besloot uiteindelijk maar bij Phoebe en haar vriendinnen te gaan staan, zeker omdat hij het niet zo had op Jordy en Darius. Zijn bovenarm liet hij leunen op Phoebe haar schouder en mengde zich bij het groepje, hij kende niet iedereen dus dit was een goede manier om namen te leren kennen.
    ''Hey, ik ben Thomas,'' stelde hij zich in het algemeen voor.

    Edit; sorry even aangepast :')

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 11:09 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ramon staat daar ook bij, volgens mij. :'] Eigenlijk iedereen, behalve Jordy en Darius.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 10:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Aan het kletsen, nog steeds,' zei Phoebe tegen Maya. Ze keek om toen ze iets op haar schouder voelde en begroette Thomas.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Lucy wist niet echt wat ze moest zeggen. En bekeek het gesprek in stilte. Ze had nu pas door dat ze Maya niet had begroet en wou zich veronschuldigen maar durfde niet echt...


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Maya knikte dankbaar, blij met dat kleine beetje informatie.
    'Zo wordt het niet echt een feestje, hè?' Ze glimlachte even in de richting van de persoon die bij Phoebe was komen staan en zei hem gedag, ervan uit gaand dat hij dan zou antwoorden en ze zou horen wie het was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes