• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Darius Visser - Jeffrey
    Doris Barnes - Margot
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jake Blake - CaTbUg
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Jiang Chen - Rosanne
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Lucy Green - ArianatorXx
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Taco Boersma - Alicia
    Taylor Veldhuizen - MoonEye
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Speeltopics: 1, 2
    Praattopics: 1 2
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 15:06 ]

    'Ach, waarom niet?' vroeg Jordy verbaasd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Waar ga je heen?' vroeg Mia verbaasd toen ze zag dat het meisje dat met Ramon was binnengekomen haar jas weer had aangetrokken en op de drempel stond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lucy keek het meisje aan die Mia noemde. Dat had ze ergens gehoord. 'Ik voel me niet echt op m'en gemak hier ... En ik ken niemand.', antwoordde Lucy.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Phoebe liep even naar Maya toe, toen Mia weg was gelopen.
    'He,' zei ze. 'Jammer dat we elkaar nog zo weinig gesproken hebben vandaag. Hoe gaat het?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Darius schudde Ramon de hand.
    'Darius, dat ben ik,' beantwoordde hij zijn vraag, voor hij zich tot Jordy richtte.
    'Ik wil best met je de dansvloer opgaan, maar ik ben bang dat ik alleen heel oude, stijve pasjes weet - ik heb alleen ooit dansles gehad van mijn opa en oma.'

    'Oh dat geeft niet! Ik geef je wel dansles!' Ze greep hem vast en trok hem bij de anderen vandaan. 'Jou sla ik heus niet over hoor, vanavond!' riep ze naar Ramon toen hij haar verbouwereerd nakeek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat gaat natuurlijk niet veranderen als je alweer naar huis gaat,' zei Mia. 'Kom, dan stel ik je aan wat mensen voor!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thomas kwam ook aan en zag dat de helft al was aangekomen, ''hallo,'' begroette hij de rest. Het maakte hem niet veel uit of ze het wel of niet hoorde, vroeg of laat merkte ze wel dat Thomas er ook was. Hij mengde zich tussen de groep en keek kort rond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Ik weet dat mijn gedans... niet lijkt op dat van jullie,' zei Maya. 'Omdat ik geen videoclips van Beoncé kan zien en zo.' Ze haalde haar schouders op. Wat maakte het ook uit? Ze zag het sowieso niet. Ook nu niet. Ze glimlachte naar Jordy en keerde zich naar Phoebe.
    'Het gaat goed! Jammer dat de vakantie weer voorbij is, maar ja. Het gewone leven is ook wel weer lekker. Hoe gaat het met jou?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mia was heel lief. 'Dat is echt heel leuk van je!', zei Lucy aan Mia. Ze wou graag mensen ontmoetten want ze wou het echt leuk hebben hier. Lucy volgde Mia.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    'Het gaat wel goed,' antwoordde Phoebe. 'Al had de vakantie van mij best nog wat langer mogen duren. Ben je veel met Darius opgetrokken in de vakantie?' glimlachte ze. Ze had haar vriendinnen wel gezien in de vakantie, maar niet zo vaak als Jiang.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Maya knikte. Ze was daar zo veel mogelijk. Helaas hadden haar ouders haar twee weken hadden meegesleept naar een huisje in Zwitserland. Het was best leuk, maar haar ouders lieten haar nauwelijks los in musea en vonden het nodig om alle bordjes voor haar voor te lezen, terwijl er braille was en ze ook haar telefoon in de aanslag had om foto's te maken van de letters.
    Op straat bleef haar moeder dezelfde mantra herhalen: 'Het geeft niet, lieverd. Laat ze maar kijken, die mensen begrijpen er toch niets van.' Natuurlijk keken er mensen naar haar en haar stok, maar dat kon haar niets schelen. Zelfs niet als er mensen voor haar gingen staan om haar aan te staren of als ze hun blikken in haar rug voelde. Het was nou eenmaal zo. Ze was tenminste geen rariteit met twee hoofden en een hanenkam.
    'We zijn beste vrienden,' vertelde ze aan Phoebe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat is fijn,' beaamde Phoebe. 'Ik heb dat met Jiang,' gaf ze toe. 'Al betekent dat niet dat ik jullie niet heb gemist.' Ze grijnsde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Mia loodste Lucy mee naar de andere meiden. 'Sorry dat ik jullie onderbreek,' zei ze tegen Phoebe en Maya. 'Maar dit is Lucy. Ze kent hier verder niemand.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hallo, leuk je te ontmoeten. Mijn naam is Phoebe.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?