• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vergeet percy niet :') ik speel molly dan, dit gaat leuk worden (:


    Oh wauw, Campie hield zich inderdaad in x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga mijn twee parkieten George en Campbell noemen :Y)

    Nuh, we gaan ooit een van de twee weghalen omdat we erachter kwamen dat het een jongetje is, we gaan hem ruilen voor een meisje en ik kan mijn zoon George niet inruilen voor Ginny of een andet meisje..

    Niet dat ginny afschuwelijk is.. najq, ze beemt wel iets met draco waardoor je ralf zijn hart breekt en hij een zelfmoordpoging gaat wagen tijdens het vliegen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vergeet percy niet :') ik speel molly dan, dit gaat leuk worden (:


    Oh wauw, Campie hield zich inderdaad in x')


    OMG. ik zou haast denken dat je wilt dat Campbell George een trauma gaat geven door zich over obsessed te gedragen over hem en hem helemaal kapot zoent ofzo XD muahahha zou je willen he (cat)

    haha nee percy heeft in deel 5 nog ruzie met zijn familie dus het word BIll of Charlie. Dus het word charlie want Bill dumpen we bij Fleur ('x tenzij linde arthur niet wilt spelen dan ben ik helaas genoodzaakt om die rol op me te nemen x.o'

    maar misschien vind George het handig om Campbells geschiedenis te vertellen tegen zijn ouders enzo en dan zitten Draco, Ralf en Campbell in het kamertje omg Campbell heeft concurrentie want George heeft hen allemaal gezoend D: en dan ondertussen zitten, Ginny, Fred, Draco, Molly, Arthur, Charlie in een kringetje te overleggen dat hen vriendjes niet slecht zijn (haha ook echt vriendjes.') en dat ze een kans moeten krijgen.

    Natuurlijk word Ralf geaccepteerd vanwege Bill.
    Campbell kan met een klein gelukje geaccepteerd & geholpen worden.
    Draco? Ja Draco word nooit geaccepteerd denk ik x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ik ga mijn twee parkieten George en Campbell noemen :Y)

    Nuh, we gaan ooit een van de twee weghalen omdat we erachter kwamen dat het een jongetje is, we gaan hem ruilen voor een meisje en ik kan mijn zoon George niet inruilen voor Ginny of een andet meisje..

    Niet dat ginny afschuwelijk is.. najq, ze beemt wel iets met draco waardoor je ralf zijn hart breekt en hij een zelfmoordpoging gaat wagen tijdens het vliegen xq


    Dan noem je ze Ginny & George dan heb je Ginge :D das toch ook tof? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil rwageren op je hele lap tekst hierzo maar ik ben op dit moment bezig met George. Omg, ik verander elke keer een zin omdat het nirt goed klinkt if ik verwoord hrt niet goed ifbik twijfel of zulke dingen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    pff was ik maar zoals jou; ik tik gwn wat op mijn mobiel en dan post.. zonder er over na te denken ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    pff was ik maar zoals jou; ik tik gwn wat op mijn mobiel en dan post.. zonder er over na te denken ('x


    Ja ik zie het :'D maar je schrijft wel leuker en gedetailleerder dan mij :') wat geen wonder is xq dus was ik maar net zoals jou: gewoon iets intypen zobder je zorgen over te maken


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jup, ik weet al iets om te schrijven (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja ik zie het :'D maar je schrijft wel leuker en gedetailleerder dan mij :') wat geen wonder is xq dus was ik maar net zoals jou: gewoon iets intypen zobder je zorgen over te maken


    Pff ik leuker schrijven? Ik lach me iedere keer dood door jou ! En dan lees ik mijn stukjes en dan is het zo serieus en dan denk ik omg D:

    Hoewel ik vandaag off-rpf een stukje geschreven heb waar ik wel trots op was. (Mag ook 1x xd.)
    Maar ik kan niet vertellen wat het is want mss ga ik het gebruiken in 19 years later topic en dan weet linde het


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    In principe wachtte ik op een belofte van hem, maar in plaats van dat drukte hij zijn lippen lustig op die van mij, zo een kus heb ik nog nooit eerder gehad, waardoor mijn hart een drie dubbele salto maakte en ruw tegen mijn borstkast aan bonkte. Misshien kan ik dit als een belofte beschouwen. Zachtjes duwde hij me terug in de stoel waar ik vandaag nog een trauma had beleefd, en alweer ging hij op mij zitten, maar deze keer voelde het anders aan: deze keer zonder een liefdesdrank. Vol plezier kuste ik hem terug terwijl hij mijn borst masseerde, wat me tintelingen liet voelen overal op mijn huid. mijn lippen gleden van die van hem af om vervolgens kleine kusjes op zijn nek te plaatsen. Ik heb me nog nooit zo gevoeld, ik weet niet eens wat voor gevoel het is maar toch is het zo een goddelijke gevoel dit. Mijn handen die op zijn rug lagen, gleden naar beneden naar zijn heup toe, naar de rand van zijn shirt, en voordat ik mezelf verloor stopte ik op een goede moment en met een zucht leunde ik achterover, en plaatste ik mijn armen met een grimas op mijn gezicht achter mijn nek.
    'Dus.. beloof je het me?' Vroeg ik nogmaals en mijn grijns werd breder, terwijl Campbell nog steeds op mij zat.


    Beloof het hem nou eindelijk x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je verpletterd george met je grote spieren :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh ja hoor george. Hypocriet. Jij wilt onder campbells shirt maar campbell mocht t niet!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shit ik zit te denken of ik de overtreffende trap moet gebruiken of campbell moet laten praten waardoor er een drama komt xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij.was onder invloed van liefdesdrabk x') en hij hield zihzelf tegeb hoooor :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Shit ik zit te denken of ik de overtreffende trap moet gebruiken of campbell moet laten praten waardoor er een drama komt xd


    Overtreffende trap is bij jou eng geloof ik en we hebben zo veel drama gehad om dit moment x) dus is 50 50.. veel succes met denken (Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••