• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Het gaat wel met mij, gewoon even uitrusten..’ Ik kijk hem met samengeknepen ogen aan. Hij ziet er niet uit alsof het gaat. ‘Ik heb geen idee wat er met me aan de hand is en of ik wel goed snik ben, maar ik heb afgesproken met Draco straks bij het verboden bos tijdens de volle maan. Ik kan nu echt niet naar het ziekenzaal of wat dan ook, hij gaat denken dat ik me terug trek en dat ik bang ben geworden..’ Mijn mond valt open en ik wil iets zeggen maar Ginny is me voor.
    ‘Dat denkt hij heus niet, Ralf. Maar je weet niet wat je doet als je weerwolf bent, Ralf. Straks vermoord je hem en ondanks dat Draco een hel is betekend niet dat hij de dood verdiend. Straks word je nog van school gestuurd of erger; geschorst.’ Ik knik.
    'Ralf, wil je echt een moord plegen? Ik bedoel, Malfoy is echt een idioot, maar als ze erachter komen dat jij het was, dan kom jij ook in de problemen.' Mijn stem klinkt rustig terwijl ik vanbinnen helemaal gek word en wil schreeuwen. Ik ben in paniek hoewel ik niet weet hoe het komt. 'Beloof me dat je het niet gaat doen,' zeg ik tegen Ralf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Hij zegt niets en plant zijn hoofd tegen mijn borstkast aan wat me een zeer fijn gevoel gaf.
    ‘Dit is allemaal nieuw voor me; vooral omdat ik niet precies weet wat liefde is of het ooit gedeeld heb. Maar ik denk wel dat ik het begin te snappen nu ik bij jou ben.’ ik glimlachte zachtjes en liet mijn handen van zijn schouder naar zijn rug glijden, waarna ik hem wat dichter tegen me aandrukte zodat ik zijn warmte kon krijgen. Ik sloot mijn ogen en genoot ban deze wonderbaarlijke moment waar ik eerlijk gezecht niet had zien aankomen, tot iets in me opkwam.
    'En je gaat het ook nog veel beter snappen.' En zachtjes drukte ik mijn lippen tegen zijn nek aan, aangezien dat het enige was wat berijdbaar was op dit moment, en bevroor plotseling voor een of twee secondes.
    'Wat.. wat gaat Karkarov zeggen als hij ziet dat je weer met me omgaat?' Vroeg ik dan aan hem. Campbell gaat bang worden, sowieso, maar hij moet wel weten dat Karkarov zijn, en hoogstwaarschijnlijk ook mijn kop aan zijn studenten gaat voeren als hij ook maar ziet dat we naast elkaar lopen.

    Kort maarja, ralf is volgende..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Dat denkt hij heus niet, Ralf. Maar je weet niet wat je doet als je weerwolf bent, Ralf. Straks vermoord je hem en ondanks dat Draco een hel is betekend niet dat hij de dood verdiend. Straks word je nog van school gestuurd of erger; geschorst.’ zei Ginny. Mijn plan is ook niet om hem te doden noch te verwonden, ik zou mijn pillen nemen..
    'Ralf, wil je echt een moord plegen? Ik bedoel, Malfoy is echt een idioot, maar als ze erachter komen dat jij het was, dan kom jij ook in de problemen.' Begon Fred dan en ik schudde haastig mijn hoofd. 'Beloof me dat je het niet gaat doen,' zegt hij.
    'Ik beloof het.' Mompelde ik en plaatste mijn hand op de scheur die op mijn zei was, en meteen voelde ik wat bloed langs mijn vingers glijden.
    'Sorry, ik werd een beetje paranoïde geloof ik.' Zei ik en zuchtte.
    'Ik wilde niet meer dat hij zich met mij zou gaan bemoeien: elke keer als hij woedend is zoekt hij mij op om me weer in elkaar te slaan.. ik ben het gewoon zat.' Met dat keek ik even rond en kwam erachter dat ik nog steeds op de grond zat, en leunde tegen een stuk muur aan.
    'Elke keer ben ik weer die ene zwakkeling..' fluisterde ik tegen mezelf en zuchtte diep, elke keer ben ik weer de zwakkeling, niemand mag mij, ze vinden me naar zielig, ik ben een gestoorde moordlustige wapen, die zijn krachten te hoog overschat. Ik ben een mislukkeling, wat Draco zei was waar. Ik durf hem niet eens pijn te doen in hrt verboden bos..



    ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf; luister niet naar Fred en Ginny. doe het gewoon :p Ginny houd Draco wel tegen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daarom die tekst die ik na zijn gepraat en geschreven, hij vergroot zelf de woedde die hij voelt voor Draco. Mar uhun.. gaan ginny en fred boos worden op ralf :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wacht op een Ginny post voordat ik weer met Freddie ga reageren


    Spoiler alert: you will save yourself


    (H)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zijn armen gleden naar mijn rug waardoor er een vreemde tinteling door mijn lichaam heen ging. Vooral wanneer zijn lippen mijn nek aanraakte. Zachtjes masseerde ik zijn borstkast. Was dit het dan? Was dit liefde? Was dit het gevoel wat iedereen najaagde? Eerlijk gezegd was ik bang voor deze gevoelens. Vooral omdat ik ze totaal niet begreep en ergens voelde ik me schuldig naar George. Wat als dit geen liefde was, maar wat moest het anders zijn? ‘Wat.. wat gaat Karkarov zeggen als hij ziet dat je weer met me omgaat?’ mijn hand bleef stil liggen op zijn borst terwijl ik nadacht. Automatisch dacht ik van Karkarov naar mijn moeder, coach, trainer, Nathaniel, Voldemort. Ik was nu gewoon met de vijand aan het rommelen. Ik liet hem abrupt los en streek met een hand door mijn haar.
    ‘George, we kunnen dit niet doen.’ Ik was duidelijk bewust van de paniek in mijn stem.
    ‘Als ze weten dat ik überhaupt alleen al met je om gaat dan moet ik je uithoren over de Orde van de Feniks.’ Ik besefte meteen dat ik een gigantisch grote fout had gemaakt. Heer Voldemort wist dat Fred en George dicht erbij betrokken was en van de Orde. Hij had een lijst gemaakt met wie er mogelijk in konden zitten maar het was uiterst belang dat hun niet wisten dat ze bestonden. Nu heb ik me zojuist verpraat. Ik beet nerveus op mijn nagels. Dit was niet goed. Misschien had George het niet gehoord. ‘Sorry vergeet alles wat ik gezegd heb.’ Het huilen stond me nader dan het lachen. Ik had altijd al het gevoel dat Voldemort alles zag en wist en hij zou dan ongetwijfeld ook weten dat ik met George gezoend had- meerdere malen en nu had verraden dat heer Voldemort van de orde wist. Zijn wraak zou pijnlijk zijn. Met snelle passen liep ik de kamer uit waar ik George achter liet. Waar moest ik heen? Waar kon ik heen? Ik had niemand en degene die ik had mocht ik niet bij zijn. Waarom was het leven zo oneerlijk? Waarom moest er een goed en slecht bestaan? Waarom kon niet alles neutraal zijn?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @ Linde post Fred want ginny is met haar hoofd in de wolken bij Dracoo (flower) Ik ga wel na fred en anders na Ralf :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    awh Campbell, George beschermd je wel (flower)

    maar nou, waarom laat je hem achter, nu gaat hij zich schuldig voelen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wees eens realtistisch... George stalkt hem al sinds zijn aankomst... waarom zou George het niet voor de zoveelste keer weer doen XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    maar het is nog steeds waar dat Campbell hem achterliet, daar treur ik om, en natuurlijk gaat hij hem stalken, dat is zijn ding :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    maar het is nog steeds waar dat Campbell hem achterliet, daar treur ik om, en natuurlijk gaat hij hem stalken, dat is zijn ding :Y)


    Trek hem terug de kamer in, anders kan iedereen hen afluisteren. Show him some love XD haha :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik moet eerst snel mijn verslag voor school afmaken, 10 minutjes maar en dan post ik Georgie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Even stonden we op dezelfde positie stil, tot Campbell me losliet en achteruit deinsde.
    ‘George, we kunnen dit niet doen.’ Zei Campbell en ik hoorde overduidelijk paniek in zijn stem.
    ‘Als ze weten dat ik überhaupt alleen al met je om gaat dan moet ik je uithoren over de Orde van de Feniks.’
    Even stond ik stil en dacht na over zijn woorden terwijl hij op zijn nagels beet. Orde van de Feniks? Wat bedoeld hij daarmee? Van waar heeft hij dat gehoord? Wat bedoeld hij met ‘’uithoren’’? veel vragen vlogen kris kras door mijn gedachtes, en ik kneep mijn ogen half dicht toen ik net iets wilde gaan vragen, toen Campbell weer begon. Wie bedoeld hij met ‘’ze’’ het is toch alleen Karkarov?
    ‘Sorry vergeet alles wat ik gezegd heb.’ En met dat, rende hij de kamertje van Fred uit. Ik stond even stil tot ik me realiseerde dat hij de kamer uit zou rennen, en rende hem achterna. Voordat hij de deur van de kamer van hoge nood weer kon openen, greep ik hem bij zijn pols en trok hem weg van de deur naar de uitgang.
    ‘Campbell, wat bedoel je? Waar heb je het over?’ begon ik en dacht dan zelf even na.
    ‘je hoeft het niet te zeggen als je er ongemakkelijk bij voelt, maar met wie.. wie bedoel je ze?’ ik stop even en keek hem diep in zijn ogen aan. Hij was bang, dat was te merken. Ik schud mijn hoofd even en beet op mijn lippen. Overduidelijk dat ik hem meer problemen bezorg dat hij mij, Campbell je loog..
    ‘je hoeft het niet te vertellen maar ik wil dat je weet, wat er ook gebeurd dat ik voor je sta om je te beschermen, en achter je sta voor steun voor het geval dat je valt.’


    Zeg het tegen hem, kijk, hij staat voor en achter je (: lucht je hart Campbell, ook al riskeer je je leven misschien wel daarvoor =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••