• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Ginny!’ ik hoorde snelle voetstappen aankomen tot ze mijn pols omsluiten. Ik sloot voor een seconde mijn ogen voordat ik hem aankeek.
    ‘Je hebt gelijk. Echt waar, we zijn zo jong. Wat moeten we nou herkennen aan een eerste liefde? Ik was slechts een hele goede vriend, ik snap het heel erg goed. Ik snap wat je bedoeld. En ik denk dat we verder kunnen als normale vrienden, maar ik wil dan wel dat je me iets nieuws beloofd. Aangezien je mijn hand losgelaten hebt.’
    Ik knikte. Een belofte was het minste wat ik terug kon doen.
    ‘Beloof me dat je geen ‘’ gevoelens’’ meer gaat krijgen voor mij want we zijn slechts vrienden. En ik denk dat ik werkelijk op jongens val.’ Ik knikte kort en liet met moeite een kleine glimlach over mijn gezicht zien. ‘Ik wens je al het geluk toe van de wereld.’ Bij die woorden draaide ik me weer om en liep weg tot de hoek waar ik begon te rennen tot ik moe werd en ergens neerplofte. Geen idee of ik de gang kende. Ik gleed langs de muur omlaag en begroef mijn gezicht in mijn handen. Ik hoorde opgelucht te zijn; blij dat Ralf nu blij kon zijn; dat hij erachter is gekomen dat hij op jongens viel. Waarom was ik dan zo leeg en verdrietig?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    zo Ralf is ook weer alleen waardoor Fred ruimbaan heeft ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom is ginny nof steeds saaad ): omdat alles nu voorbij is tussen haar en ralf? Omdat draco niet in de buurt is? Omdat ze nog steeds denkt dat ze alles heeft verpest? Urg.. Rinny ga ik wrl missrn.. was een schattige relatie+shipname x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maar toen was Red geboren ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha zou ik Campbell George mee laten trekken ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Waarom is ginny nof steeds saaad ): omdat alles nu voorbij is tussen haar en ralf? Omdat draco niet in de buurt is? Omdat ze nog steeds denkt dat ze alles heeft verpest? Urg.. Rinny ga ik wrl missrn.. was een schattige relatie+shipname x')


    Ik ben benieuwd naar de Gibus :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe maar wta je wilt mmet george :')

    Gibus wie x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Doe maar wta je wilt mmet george :')

    Gibus wie x)


    In lindes topic zouden we toch Ginny- Albus relatie oprichten ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zou een van jullie misschien de topic(s) kunnen openen als ik op vakantie ben van when Generations meet?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Zou een van jullie misschien de topic(s) kunnen openen als ik op vakantie ben van when Generations meet?


    Ik pass dit aanbod want ik heb dat nog nooit gedaan x') misschien dat Sphinxx zo lief is :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Hm, je weet dat ik nog zat 4 broers heb klaar liggen plus mijn vader, word 5 mannen. Wees maar niet bang, ik zorg er wel voor dat niemand je kan kussen.’ Mijn mond viel open van verbazing en ik keek naar Fred die klaar was om naar Ralf te gaan.
    ‘En Fred, Dankjewel voor het zoenen van Campbell in mijn plaats. Ik doe wel straks iets met je lippen zodat kussen nog leuker gaat worden voor jou, ga jij maar naar Ralf toe.’ Ik pakte met een hand de gordijn beet en schoof hem om het bed heen voordat ik mijn hoofd achter het gordijn stak. ‘Sorry; maar ik wil je niet in verleiding brengen.’ Ik stak mijn tong uit en haalde mijn hoofd weg. Ik draaide me om en keek naar George. ‘Serieus 4 broers en één vader.’ Ik probeerde streng te kijken maar door zijn rode hoofd smolt ik al helemaal. Binnen een paar stappen stond ik bij hem en legde ik mijn armen rond zijn nek. ‘Serieus; George? Vingers van madame Plijster?’ ik glimlachte voorzichtig terwijl ik voor een seconde van zijn ogen naar zijn lippen staarde en in mijn lip beet voordat ze weer terug naar zijn ogen gingen en er een glimlach rond mijn lippen gleed toen ik mijn handen achter zijn nek vandaan haalde. ‘Ik denk is het beter dat je gaat liggen; je bent gewond.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik doe het wel omdat ik zoblief ben ook al gaat dat moeilijk worden (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik doe het wel omdat ik zoblief ben ook al gaat dat moeilijk worden (flower)


    haha XD maar goed dat jij zo groot bent om uzelf op te offerenxd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga georgie lpst schrijven, lijkt alsof al het drama nu voorbij is, op ralf en fred na dan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga georgie lpst schrijven, lijkt alsof al het drama nu voorbij is, op ralf en fred na dan :')


    haha you think xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya