• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Laat maar, op een of ander manier heb ik mijn ralf post gevondem:


    Ralf Auron

    'Hoi.' Hoorde ik haar zeggen. Al haar stem kwam als een fuist tegen mijn hart aan. Ik boog me zwakjes voorover zodat mijn rug bol werd en mijn benen begon te trillen. Als slechts haar stem me zo breekt, wat moet ik doen met wanneer ik weer mer haar ga praten? Voor een zeer lange tijd bleef het stil waar ik alleen mijn hart hoorde kloppen.
    'Ik- hoe gaat het met.. Draco?' Ik verbaasde me dat dit makkelijker was dan gedacht. Kwam dat door wat Fred allemaal zei? Want normaal gesproken zou ik al lang al in huilen gebarat zijn.
    'Ik bedoel.. voel je iets voor hem- hebben jullie..' ik stop halverwegen. Het was veel makkelijker om uit het raam te kijken en zo te praten, dan ginny aan te kijken. Misschien kwam het daardoor.
    'Je ku-unt me de waarheid vertellen. Ik ben niet boos.' Murmelde ik dan en keek naar mijn voeten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    ":p omg ga jij campbell zoenen xd?


    MAYBE


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    MAYBE


    Oeh spannend XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Fred barste in lachen uit waardoor ik weer wakker werd en uit mijn met Campbell gevulde wereldje sprong.
    ‘George, dat was echt overbodige informatie. Ik hoefde dat ECHT niet te weten.’ ik grinnikte even en voelde me wat rood worden.
    ‘Ik eh… ik denk dat ik een plan heb. Jij zei net dat je andere jongens hebt gekust om erachter te komen en aangezien je net hebt verteld dat Campbell een goede kusser is..’
    'O nee, je gaat Campbell echt niet kussen, tenminste, dat zou ik zeggen als we geen..' geen tweeling waren. Maar dat kon ik niet afmaken omdat ik tot mijn aller grootste angst Campbell zag staan bij de deur opening.
    ‘Hoi.’ hij kwam naar mijn bed toe en nam plaats aan de voeteinde.
    ‘ik ehm- ik had Fred en Ralf gevonden.’ ik voelde me rood worden. Hoe lang stond hij daar? Ik kuchte even en wierp Fred een blik toe waarna ik terug naar Campbell keek.
    'Heei, Camp.. dankjewel voor het opzoeken van Fred en.. en Ralf.' O mijn merlin ik heb me nog nooit zo ernstig geschaamd. Ik voelde me alsmaar roder en roder worden tot ik zeker van was dat mijn gezicht hetzelfde kleur was geworden als mijn haren waarna ik stompzinnig begon te lachen. O god. Ik kan mezelf wel uit se raam gpoien voor dit. Waarom moet ik nog perse rood worden?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley.

    Een ongemakkelijke stilte bleef hangen en ik durfde hem niet te verbreken. Ik was per slot degene die vreemd was gegaan.
    ‘Ik- hoe gaat het met… Draco? Ik bedoel… voel je iets voor hem- hebben jullie.’ Hij stopte en ik beet hard op mijn lip. Dit was zo ongemakkelijk. ‘je ku-unt me de waarheid vertellen. Ik ben niet boos.’
    Ik stond op en liep naar hem toe en pakte zijn handen waar ik naar staarde.
    ‘Ralf ik weet dat ik alles verkeerd aangepakt heb- en ik heb daar spijt van omdat ik je nu helemaal kwijt ben.’ Ik zweeg even terwijl mijn duim voorzichtig over zijn hand streelde.
    ‘Je had gelijk- onze vriendschap had niet verpest moeten worden. Ik voelde me zo heel met jou- fijn, compleet. In mijn eerste jaar mocht niemand mij en jij was er voor mij en je bent er altijd voor mij geweest. Ik vind het zo fijn bij jou- alleen dat verwarde ik. Ik vind het fijn bij jou als vriend, maar dat besefte ik pas toen jij en die jongen kuste.’ Ik beet weer op mijn lip. Ik had geen flauw idee of ik hier goed aan deed.
    ‘Ik was boos maar ik voelde geen jaloezie; eigenlijk was ik ergens blij dat jij een beter iemand voor jezelf gekozen had dan mij. Ik kan jou niet gelukkig maken. Ik kan mijzelf nog niet eens gelukkig maken, Ralf. Ik weet dat ik alles verpest heb en dat niks meer goed komt. Het spijt me voor alles en ik verwacht niet dat je me vergeeft.’ Ik liet zijn handen los en liep weg omdat ik bang was dat er tranen uit mijn ogen zouden glijden. Ook al was ik niet verliefd op hem betekende het niet dat ik niet om hem gaf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg george gaat nu wel boos worden als campbell ook gewoon meezoend. George was een plan aan hetmaken van dat fred zich voor zou doen als george, om hem te helpen maar als ze nu gaan zoenen ontstaat er wel drama hoor x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omg george gaat nu wel boos worden als campbell ook gewoon meezoend. George was een plan aan hetmaken van dat fred zich voor zou doen als george, om hem te helpen maar als ze nu gaan zoenen ontstaat er wel drama hoor x')


    Linde beslist ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jaa Dramaaa


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Jaa Dramaaa


    haha arme Campbell XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En arme george xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'O nee, je gaat Campbell echt niet kussen, tenminste, dat zou ik zeggen als we geen..' Hij gat niet verder want Campbell staat in de deuropening. Ik luister niet naar wat ze zeggen en staar gewoon naar het niets. Zou ik? Ik kijk naar Campbell. Oké, hij is best knap - hij ziet er niet zo lief, leuk en knuffelaar uit als Ralf, maar hij is wel knap. Ik sta op en kus Campbell voordat ik me kan bedenken. Al snel laat ik hem los en word ik helemaal rood - ik lijk weer precies op George.
    'Sorry dat was... Een test? En eh... George, ik vind dat je een beetje overdreef,' zeg ik terwijl ik weer ga zeggen. 'Weet je waar Ralf is?' vraag ik aan Campbell.

    Inspiratieloos.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 21:14 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    En eh... Fred, ik vind dat je een beetje overdreef,' ..

    Hij is george geen fred x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voordat ik mijn hoofd kon wegdraaien kwam Freds gezicht dichterbij en drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik bewoog mijn lippen niet. In tegendeel ik legde mijn handen op zijn lichaam om hem weg te duwen en hij liet ok direct los.
    ‘Sorry dat was… Een test? En eh… Fred, ik vind dat je een beetje overdreef. Weet je waar Ralf is?’ ik keek hem verbaasd aan.
    ‘Serieus; was dat nodig, Fred?’ ik stond op en krabde ongemakkelijk in mijn nek. ‘Ik heb geen idee waar hij is. Ik zag hem voor het laatst met je zusje.’ Ik zweeg en herinnerde me nog dat Ginny mij in een omhelzing had getrokken. Ik wil niet door heel Georges familie als proefkonijn gebruikt worden. ‘George- ik wil niet door héél je familie gekust worden hoor als proef-konijn.’ Ik krabde ongemakkelijk over mijn nek.

    Trots op Campbell; George? ^^ (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ze liep naar me toe en pakte mijn hand vast wat me geen enkel gevoel meer gaf. Het was voorbij, nietwaar?
    ‘Ralf ik weet dat ik alles verkeerd aangepakt heb- en ik heb daar spijt van omdat ik je nu helemaal kwijt ben. Je had gelijk- onze vriendschap had niet verpest moeten worden. Ik voelde me zo heel met jou- fijn, compleet. In mijn eerste jaar mocht niemand mij en jij was er voor mij en je bent er altijd voor mij geweest. Ik vind het zo fijn bij jou- alleen dat verwarde ik. Ik vind het fijn bij jou als vriend, maar dat besefte ik pas toen jij en die jongen kuste. Ik was boos maar ik voelde geen jaloezie; eigenlijk was ik ergens blij dat jij een beter iemand voor jezelf gekozen had dan mij. Ik kan jou niet gelukkig maken. Ik kan mijzelf nog niet eens gelukkig maken, Ralf. Ik weet dat ik alles verpest heb en dat niks meer goed komt. Het spijt me voor alles en ik verwacht niet dat je me vergeeft.’ met dat liet ze mijn handen los en liep weg. Verstijfd bleef ik staan tot haar woorden werkelijk in me door ging. Fred had gelijk. Ik weet niet meer wat hij precies zei maar hij had gelijk over Ginny. Ook al weet ik niet wat hij zei over Ginny. Oh ja: dat ik iemand verdiende die niet zo gemakkelijk mijn hart brak. Maar er zit een valkuil in de woorden van Fred: ze brak mijn hart niet. Ik dacht dat het brak maar ze maakte me slechts wakker. Was ik wel op Ginny? Even bleef ik nog langer staan. Waarom dacht ik aan Fred? Hij heeft niets mrt deze liefdesdrama te maken. Dit werd steeds verwarrender en verwarrender. Het liefst hakte ik nu Fred zijn armen af om het als een sjaal te gebruiken. Okee.. waarom verlang ik naar dat? Ik draai me om en zag Ginny steeds kleiner en kleiner worden tot ik al de puzzelstukjes aan elkaar verbond: dit was geen echte liefde. Die kus met Ginny, de aanrakingen en al, de echte liefde die ik voelde was de doodnormale arm van Fred toen hij die om me heen gooide.
    'Ginny!' Riep ik dan en rende naar haar toe en net op tijd greep ik haar vast bij haar pols.
    'Je hebt gelijk. Echt waar, we zijn zo jong, wat moeten we nou herkennen aan een eerste liefde?' Ik stop even en zachtjes liet ik haar weer los.
    'Ik was slechts een hele goede vriend, ik snap het heel erg goed, ik snap wat je bedoeld. En ik denk dat we verder kunnen als normale vrienden, maar ik wil dan wel dat je me iets nieuws beloofd, aangezien je mijn hand los gelaten hebt: ' ik stopte even en zette een stap terug.
    'Beloof me dat je geen "gevoelens" meer gaat krijgen voor mij want we zijn slechts vrienden.' Ik stop even.
    'En ik denk dat ik werkelijk op jongens val..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Voor ik het wist sprong Fred op en kuste mijn Campbell hem op de lippen. Mijn kaak viel open en ook ik sprong op, ondanks de pijn die ik voelde, wankelde ik even door de pijn en steunde mezelf tegen de muurtje achter me aan. Campbell probeerde hem wel van zich af te duwen, wat ook lukte.
    ‘Sorry dat was… Een test? En eh… Fred, ik vind dat je een beetje overdreef. Weet je waar Ralf is?’
    Mijn kaak viel open en ergens was ik wel woest op Fred ja, maar tenminste gaat hij nu weg om Ralf op zijn mond te zoenen.
    ‘Serieus; was dat nodig, Fred?’ hij stond op en krapte ongemakkelijk achter zijn nek wat me een betere gevoel gaf dan de kus tussen die twee.
    ‘Ik heb geen idee waar hij is. Ik zag hem voor het laatst met je zusje.’ zei hij en wierp zich naar mij toe.
    ‘George- ik wil niet door héél je familie gekust worden hoor als proef-konijn.’ ik trok mijn wenkbrauwen op.
    'Hm, je weet dat ik nog zat 4 broers heb klaar liggen plus mijn vader, word 5 mannen. Wees maar niet bang, ik zorg er wel voor dat niemand je kan kussen.' Zei ik, half seroeis en half on serieus.
    'En Fred, dankjewel voor het zoenen van Campbell in mijn plaats, ik doe wel straks iets met je lippen zodat kussen nog leuker gaat worden voor jou, ga jij maar naar Ralf toe.' Zei ik en teok mijn wenkbrauwen zo op dat het verdween onder mijn haren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••