• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Met een hand pakte Campbell de gordijn beet en schoof het om mijn bed heen waardoor ik achter het gordijn verdween, waarna Campbell zijn hoofd naar buiten stak.
    ‘Sorry; maar ik wil je niet in verleiding brengen.’ hij bleef nog even staan waarna hij zich terugtrok waarna we alleen binnen het doek waren, en hij keek maar aan met een blik die mijn hart liet tintelen op een fijne manier.
    ‘Serieus 4 broers en één vader.’
    Ik lachtte en na een paar stappen naar mijn richting en zette zijn armen achter mijn nek.
    ‘Serieus; George? Vingers van madame Plijster?’
    'Ze zijn magischer dan dat je denkt.'
    ik grinnikte speels waarna Campbell afwisselend van mijn ogen naar mijn lippen, tot hij spijtig genoeg zijn armen achter mijn nek vandaan haalde.
    ‘Ik denk is het beter dat je gaat liggen; je bent gewond.’
    Ik schudde met mijn hoofd en kwam dichter bij hem staan.
    'Het gaat al wat beter hoor, echt.' Zei ik.
    'Ondanks dat ik de deankje van Madama Plijster niet dronk, ik voel me echt goed.' Ik stop even en keek hem aan.
    'En helemaal omdat jij nu bij mij bent en niet meer gezoend kan worden door mijn broer of wie dan ook. Ik begon me zorgen te maken toen je niet terug kwam.' Zachtjes plaatste ik mijn handen achter zijn nek en duwde hem dichter naar me toe zodat ik mijn lippen op die van hem kon plaatsen.
    'En als je van me houd, vergeet wat je allemaal van me had gehoord over de draak en vingers van madama plijster.' Fluisterde ik speels.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    haha you think xd


    Wat voor sneaky sneaky plan heb jij nou weer :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Direct schudde hij zijn hoofd. ‘Het gaat al wat beter hoor, echt. Ondanks dat ik het drankje van Madame Plijster niet dronk, ik voel me echt goed.’ Streng keek ik hem aan. Hij had het drankje niet op- hoe had hij het ooit het glas leeg gekregen zonder het te drinken. Mijn blik viel op een eenzame plant die waarschijnlijk door het drankje getroffen was.
    ‘En helemaal omdat jij nu bij mij bent en niet meer gezoend kan worden door mijn broer of wie dan ook. Ik begon me zorgen te maken toen je niet terug kwam.’ Een grijns gleed over mijn gezicht. ‘Ja Ralf en Fred zijn veel gevaarlijker als ze normaal zijn als weerwolf-.’ De rest werd afgekapt door Georges lippen die de mijne beroerden. Mijn hand gleed naar zijn niet- gewonde zij waar hij bleef rusten samen met mijn hand die voorzichtig op zijn borstkast rustte. Hij haalde zijn lippen van de mijne af waar ik nu een speelse grijns had plaats gemaakt. ‘En als je van me houd, vergeet wat je allemaal van me gehoord over de draak en vingers van madame Plijster.’ Met moeite hield ik mijn gezicht in plooi terwijl ik George bleef aanstaren. ‘Ik denk dat je daar beter je best voor moet doen; aangezien de vingers van madame Plijster nu wel érg aanlokkelijk zijn en ik niet meer weet of ik mijzelf kan bedwingen in haar buurt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat voor sneaky sneaky plan heb jij nou weer :x


    haha Campbell houd van oudere vrouwen lalalalala (flower) Naja meer van madame Plijsters handjes ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :S


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    :S


    hehe wat :p ik laat Campbell gwn George wat plagen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Ik denk dat je daar beter je best voor moet doen; aangezien de vingers van madame Plijster nu wel érg aanlokkelijk zijn en ik niet meer weet of ik mijzelf kan bedwingen in haar buurt.’ ik zette mijn strenge blik op en probeerde mijn grijns te verbergen.
    'Als je het maar waagt,' met mijn neus tikte ik die van hem aan waardoor onze lippen maar een maar centimeter van elkaar gescheiden waren.
    'Ik verander in jouw boze weerwolfje en eerst dood ik Madama Plijster en dan bespring ik jou in de nacht.' Fluisterde ik zachtjes en plaatste een kleine kus op zijn kaak waarna ik weer afstand nam om op mijn bed plaats te nemen.
    'En ik denk dat jij ook slaap nodig hebt, hoe laat is het eigenlijk?'


    Echt, hoe laat is het x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George weasley

    ‘Ik denk dat je daar beter je best voor moet doen; aangezien de vingers van madame Plijster nu wel érg aanlokkelijk zijn en ik niet meer weet of ik mijzelf kan bedwingen in haar buurt.’ ik zette mijn strenge blik op en probeerde mijn grijns te verbergen.
    'Als je het maar waagt,' met mijn neus tikte ik die van hem aan waardoor onze lippen maar een maar centimeter van elkaar gescheiden waren.
    'Ik verander in jouw boze weerwolfje en eerst dood ik Madama Plijster en dan bespring ik jou in de nacht.' Fluisterde ik zachtjes en plaatste een kleine kus op zijn kaak waarna ik weer afstand nam om op mijn bed plaats te nemen.
    'En ik denk dat jij ook slaap nodig hebt, hoe laat is het eigenlijk?'


    Echt, hoe laat is het x)


    00:00 kijk maar naar de klok :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ikbedoel van rpg :'D ook 00:00 ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ikbedoel van rpg :'D ook 00:00 ?


    Nee sws later want volle maan is weg ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus dan is volgende post eigenlijk alweer sag drie (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Als je het maar waagt.’ Zijn neus tikte de mijne aan terwijl zijn adem over mij heen raasde wat mijn adem liet stokken.
    ‘Ik verander in jouw boze weerwolfje en eerst dood ik Madame Plijster en dan bespring ik jou in de nacht.’ In een trance staarde ik naar zijn lippen tot ze tegen mijn kaak geplaatst werden. Onbewust gleed mijn hand weer naar de plek waar George een zachte zuigzoen had achter gelaten. Nog steeds branden die plek maar op een fijne manier.
    ‘En ik denk dat jij ook slaap nodig hebt, hoe laat is het eigenlijk?’ ik schrok op uit mijn trance en haalde mijn hand van de plek.
    ‘Uhm, geen idee. Het is waarschijnlijk al de volgende dag want de volle maan is weg en..’ ik keek even naar het gordijn en automatisch werd mijn blik weer naar George getrokken. Ik kneep in mijn hand om mijzelf te bedwingen. Het was laat- George was gewond en had rust nodig… en.. ‘oh merlin.’ Murmelde ik. Voordat ik George om een vorm van toestemming vroeg plaatste ik mijn lippen tegen de zijne aan en gleed mijn hand achter zijn nek en tastte ze het gebied af voordat ik onze kus beëindigde door zachtjes op zijn lip te bijten en mijn voorhoofd voor een seconde tegen de zijne te rusten terwijl ik zijn adem weer over mij heen voelde strijken. ‘Ik zal je maar privé geven.’ Fluisterde ik zachtjes voordat ik mijn voorhoofd van de zijne afhaalde en nog even onze neuzen liet tikken voordat ik me omdraaide om door het gordijn te glippen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En nu hebben ze echt nets meer te doen, niets meer te posten x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En nu hebben ze echt nets meer te doen, niets meer te posten x)
    ]

    Je mag hem terug trekken XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heb jij een idee wat drama kan opleveren x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••