• Op 1 september begint het nieuwe schooljaar en ga ik HBO Human resource management (personeelsmanagement) studeren in Leiden. Ik vind het echt enorm spannend, elke dag moet ik met de trein naar school, ik ken het gebouw niet en de mensen al helemaal niet, dus dat wordt flink wennen! Wel heb ik er echt heel veel zin in en ben ik wel aan iets nieuws toe na zes jaar middelbare school.
    Gisteren kreeg ik mijn schoolboeken binnen die enorm dik zijn en ook niet goedkoop. Het zijn 14 studieboeken, waarvan er 6 meer dan 500 pagina's zijn. Dat wordt echt weer heel hard studeren voor mij, maar bijna alle boeken zien er wel enorm interessant uit!

    Nu vroeg ik me af welke studie jullie gaan doen of al aan het doen zijn. Welke studie doen jullie en waar? Misschien zit je nog op de middelbare school? Weet je al wat je wilt gaan studeren?

    (flower)

    Edit:
    In dit topic kun je tevens contact zoeken met mensen die op dezelfde locatie studeren als jij, dezelfde studie doen of vragen stellen aan mensen die een bepaalde studie doen waar jij in bent geïnteresseerd, aanzien ik al heel veel mensen zie die met vragen komen of nieuwsgierig zijn!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 23:54 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik ben wel lid, maar niet heel actief. Het lijkt me best leuk om in één van de commissies te zitten, maar ik ben altijd bang dat ik de tijd er niet voor heb,


    In heel veel commissies valt het wel mee. Ik doe dit jaar een van de drukste commissies en ik vind zelfs dat de tijd die ik daar in steek wel meevalt, met uitzondering van een week in februari en deze week in de vakantie. Er zijn hartstikke veel minder drukke commissies. In mijn eerste jaar zat ik in de feestcommissie en daar vergaderden we eens in de maand ofzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    In heel veel commissies valt het wel mee. Ik doe dit jaar een van de drukste commissies en ik vind zelfs dat de tijd die ik daar in steek wel meevalt, met uitzondering van een week in februari en deze week in de vakantie. Er zijn hartstikke veel minder drukke commissies. In mijn eerste jaar zat ik in de feestcommissie en daar vergaderden we eens in de maand ofzo


    In welke commissie zit je nu dan? Ik ken wel iemand die in de arciefcommissie zit


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    In welke commissie zit je nu dan? Ik ken wel iemand die in de arciefcommissie zit


    Ik zit in de eerstejaarscommissie en wil dit jaar waarschijnlijk archief doen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Antithese schreef:
    (...)

    Ik zit in de eerstejaarscommissie en wil dit jaar waarschijnlijk archief doen


    Oh, dat is leuk!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Menma schreef:
    (...)
    Ik ga ook naar Leiden!
    Ik ga biologie en medisch laboratoriumonderzoek studeren. Misschien komen we elkaar nog tegen (;


    Oooh super leuk! Een Quizletter op dezelfde school haha! Ik ga je contacten! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga mijn tweede jaar levensmiddelentechnologie in, aan de Universiteit van Wageningen (:


    Valar Morghulis.

    Ik wil forensisch onderzoeker of scheikundige worden, iets richting die kant dus.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dit is mijn laatste (hopelijk) jaar Pedagogisch medewerker kinderopvang, wat ik daarna ga doen heb ik echt nog geen enkel idee van...


    Credendo Vides

    Inmiddels ben ik een tweedejaars Mediavormgeving Niveau 4 studente aan het ROC Flevoland.
    Als ik mijn diploma volgend jaar heb gehaald, ga ik door naar het hbo door Communication and Multimedia Design aan de Hogeschool van Amsterdam te gaan studeren.
    Na te zijn gezakt voor mijn havo doe ik de langere route naar die hbo-studie.


    Sigil schreef:
    Zijn er eigenlijk nog meer mensen die naar de Hogeschool Van Amsterdam (HvA) gaan?

    Bij welke vestiging ga jij dan studeren, want daar heb je er ook tig van.
    CMD volg je aan de Wibautstraat in Amsterdam-Oost en de colleges krijg je in het Koninklijk Instituut voor de Tropen, wat een ontzettend prachtig gebouw is van binnen en van buiten.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 15:37 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zit aan de Wibautstraat, heb meestal les in het kohnstammhuis of theo thijssen huis.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 15:42 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    CMD wordt in het Theo Thijssenhuis gegeven, dus misschien zie ik je over twee jaar wel een keer langslopen. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    CMD wordt in het Theo Thijssenhuis gegeven, dus misschien zie ik je over twee jaar wel een keer langslopen. (A)


    wie weet ;)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MBO 3e jaar game art.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 18:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    DreamerN schreef:
    Dit is mijn laatste (hopelijk) jaar Pedagogisch medewerker kinderopvang, wat ik daarna ga doen heb ik echt nog geen enkel idee van...


    Mag ik vragen op welke school jij deze opleiding volgt? En wat je er van vind? (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Game Art aan het HKU. 1e Jaar.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.