• Op 1 september begint het nieuwe schooljaar en ga ik HBO Human resource management (personeelsmanagement) studeren in Leiden. Ik vind het echt enorm spannend, elke dag moet ik met de trein naar school, ik ken het gebouw niet en de mensen al helemaal niet, dus dat wordt flink wennen! Wel heb ik er echt heel veel zin in en ben ik wel aan iets nieuws toe na zes jaar middelbare school.
    Gisteren kreeg ik mijn schoolboeken binnen die enorm dik zijn en ook niet goedkoop. Het zijn 14 studieboeken, waarvan er 6 meer dan 500 pagina's zijn. Dat wordt echt weer heel hard studeren voor mij, maar bijna alle boeken zien er wel enorm interessant uit!

    Nu vroeg ik me af welke studie jullie gaan doen of al aan het doen zijn. Welke studie doen jullie en waar? Misschien zit je nog op de middelbare school? Weet je al wat je wilt gaan studeren?

    (flower)

    Edit:
    In dit topic kun je tevens contact zoeken met mensen die op dezelfde locatie studeren als jij, dezelfde studie doen of vragen stellen aan mensen die een bepaalde studie doen waar jij in bent geïnteresseerd, aanzien ik al heel veel mensen zie die met vragen komen of nieuwsgierig zijn!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 23:54 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sociaal Juridisch Medewerker > Wetten. Helaas vind ik het toch niet zo interessant.


    -

    Ik doe nu economie - moderne talen op de middelbare school en later wil ik graag toerisme & recreatiemanagement gaan doen!

    tacenda schreef:
    Ik ben dit jaar afgestudeerd aan mijn middelbare school en begin 15 September aan mijn verdere studies, grafische en digitale media
    Vind het wel ontzettend spannend, hopelijk is het wat verwacht ^^

    Aan welke school? :')


    Take me to wonderland

    European Law School aan de Radboud Universiteit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    nerveus schreef:
    (...)

    Leuk, ik ga dus naar Leiden! ;)

    Wat vind je het leukste aan de opleiding en wat vind je eigenlijk minder leuk?

    Ik ga ook naar Leiden!
    Ik ga biologie en medisch laboratoriumonderzoek studeren. Misschien komen we elkaar nog tegen (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Aan welke school? :')


    Artesis in Antwerpen (:


    I'm becoming the best version of myself.

    tacenda schreef:
    (...)

    Artesis in Antwerpen (:

    Ik ga die opleiding ook misschien doen op Artesis. :p


    Take me to wonderland

    Ik heb afgelopen jaar Paraveterinair dierenartsassistent (MBO 4) gedaan op een prut school. Nu ga ik in september een jaar VAVO doen en als ik hopelijk straks slaag zit ik te denken aan een opleiding Medisch Beeldvormende Radiologische Techniek of toch iets met strafrecht in die richting.
    Heb best wel zin om weer naar school te gaan! ^^


    The Definition of Insanity

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ik ga die opleiding ook misschien doen op Artesis. :p


    wow zou zo ontzettend toevallig zijn, - wie weet zien we mekaar elke dag dan ^^ haha


    I'm becoming the best version of myself.

    Op dit moment doe ik onderwijsassistent, 3e jaar en tevens het laatste jaar en daarna ga ik de lerarenopleiding (Engels) doen. Waarschijnlijk in Nijmegen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    MBO Podium en evenementen techniek

    MagicalDreamer schreef:
    MBO Podium en evenementen techniek


    Cool, je ziet niet vaak mensen die techie worden ^^ Ik ging dat ook misschien doen maar dan aan het RITS mocht ik niet door zijn, maar gelukkig ben ik wel door :-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    MBO Marketing en communicatie, maar ik wil volgend schooljaar door naar het hbo en de opleiding International Business gaan doen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Haha, ja vind het zo cool. Jammer, ik ken op zich wel redelijk veel bijna-tweedejaars, maar voornamelijk mensen die actief zijn in de studievereniging.


    Ik ben wel lid, maar niet heel actief. Het lijkt me best leuk om in één van de commissies te zitten, maar ik ben altijd bang dat ik de tijd er niet voor heb,


    Rest in Peace, Son of Gondor

    MagicalDreamer schreef:
    MBO Podium en evenementen techniek


    gaaf! Mijn broer doet dat ook niveau 3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]