• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Zoals Nathaniel is zo hoorde Cam @ Generations ook te zijn maar hij is poeslief geworden ('x


    Klopt. Maar ik vind hem zo leuker :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Ik wilde eigenlijk alleen zijn en denken.. maar op deze school is het ook o zo gezellig, zo gezellig dat je nooit echt alleen staat in een gang of kamer. Wilde jij zeker ook?’ Ik keek hem beweging loos aan. Ik wist dat hij niet op een antwoord wachtte. Net zo goed ik wist dat hij uiteindelijk een inleiding voor zijn probleem ging zoeken waar ik op zou moeten antwoorden. 'Eigenlijk heb ik een nutteloze probleem waarover ik wilde denken. Heb je ooit zo erg van iemand gehouden, maar je weet dat de liefde onmogelijk is? Of dat het zelfs je relaties met aantal personen breekt..’ ik wendde mijn blik af en staarde het terrein over en automatisch trok mijn blik zich naar het verboden bos.
    ‘Iedere liefde is onmogelijk. Het is alleen aan ons om te beslissen of we er voor willen open staan of niet. Of we de risico willen nemen om vertrapt te worden of voor veiligheid te kiezen. De veiligheid om de risico niet te nemen en je nooit achtergelaten word door diegene die jouw hart afgenomen heeft terwijl je weet dat er een eeuwige vraag in je blijft branden. Een verlangen die zich in jouw hart kerft. Wat als ik de kans gepakt had- wat als ik het geprobeerd had. Een vraag die je nooit zal kunnen beantwoorden gezien tijd zich niet terug spoelt. Of althans niet terug hoort te spoelen.’ Ik gunde Albus een kleine glimlachje zonder mijn blik van de Verboden Bos los te laten.
    ‘Het is niet aan jou om te beslissen noch te begrijpen hoe een ander voor je voelt; Albus. Al is het vriendschappelijk of meer. Ik zou daarom als ik jou was niet denken aan te springen van deze astronomie toren of wat dan ook. Misschien kan het mij vrij weinig schelen- begrijp me niet verkeerd maar gezien ik je niet tot weinig ken maar dat betekend niet dat er mensen van wie je het nooit zou verwachten je ontzettend gaan missen. Soms moet je mensen gewoon de kans laten geven om hun ware aard te laten zien voordat je ze gaat begrijpen, Albus.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik nog voor iemand reageren?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    'Ik wilde eigenlijk alleen zijn en denken.. maar op deze school is het ook o zo gezellig, zo gezellig dat je nooit echt alleen staat in een gang of kamer. Wilde jij zeker ook?’ Ik keek hem beweging loos aan. Ik wist dat hij niet op een antwoord wachtte. Net zo goed ik wist dat hij uiteindelijk een inleiding voor zijn probleem ging zoeken waar ik op zou moeten antwoorden. 'Eigenlijk heb ik een nutteloze probleem waarover ik wilde denken. Heb je ooit zo erg van iemand gehouden, maar je weet dat de liefde onmogelijk is? Of dat het zelfs je relaties met aantal personen breekt..’ ik wendde mijn blik af en staarde het terrein over en automatisch trok mijn blik zich naar het verboden bos.
    ‘Iedere liefde is onmogelijk. Het is alleen aan ons om te beslissen of we er voor willen open staan of niet. Of we de risico willen nemen om vertrapt te worden of voor veiligheid te kiezen. De veiligheid om de risico niet te nemen en je nooit achtergelaten word door diegene die jouw hart afgenomen heeft terwijl je weet dat er een eeuwige vraag in je blijft branden. Een verlangen die zich in jouw hart kerft. Wat als ik de kans gepakt had- wat als ik het geprobeerd had. Een vraag die je nooit zal kunnen beantwoorden gezien tijd zich niet terug spoelt. Of althans niet terug hoort te spoelen.’ Ik gunde Albus een kleine glimlachje zonder mijn blik van de Verboden Bos los te laten.
    ‘Het is niet aan jou om te beslissen noch te begrijpen hoe een ander voor je voelt; Albus. Al is het vriendschappelijk of meer. Ik zou daarom als ik jou was niet denken aan te springen van deze astronomie toren of wat dan ook. Misschien kan het mij vrij weinig schelen- begrijp me niet verkeerd maar gezien ik je niet tot weinig ken maar dat betekend niet dat er mensen van wie je het nooit zou verwachten je ontzettend gaan missen. Soms moet je mensen gewoon de kans laten geven om hun ware aard te laten zien voordat je ze gaat begrijpen, Albus.’


    Oh wauw ik had deze post helemaal niet gezien


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh wauw ik had deze post helemaal niet gezien



    hij is ook nog maar net 3 min geleden gepost ofzo ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Iedere liefde is onmogelijk. Het is alleen aan ons om te beslissen of we er voor willen open staan of niet. Of we de risico willen nemen om vertrapt te worden of voor veiligheid te kiezen. De veiligheid om de risico niet te nemen en je nooit achtergelaten word door diegene die jouw hart afgenomen heeft terwijl je weet dat er een eeuwige vraag in je blijft branden. Een verlangen die zich in jouw hart kerft. Wat als ik de kans gepakt had- wat als ik het geprobeerd had. Een vraag die je nooit zal kunnen beantwoorden gezien tijd zich niet terug spoelt. Of althans niet terug hoort te spoelen.’ zei hij met een glinlach. Ik keek hem aan en knikte zachtjes met mijn hoofd en probeerde ook te glinlachen.
    ‘Het is niet aan jou om te beslissen noch te begrijpen hoe een ander voor je voelt; Albus. Al is het vriendschappelijk of meer. Ik zou daarom als ik jou was niet denken aan te springen van deze astronomie toren of wat dan ook. Misschien kan het mij vrij weinig schelen- begrijp me niet verkeerd maar gezien ik je niet tot weinig ken maar dat betekend niet dat er mensen van wie je het nooit zou verwachten je ontzettend gaan missen. Soms moet je mensen gewoon de kans laten geven om hun ware aard te laten zien voordat je ze gaat begrijpen, Albus.’
    'W-wat? Nee, ik wilde niet eens springen..' ah, goed, ik dacht er net aan maar dat was niet eens serieus.. of wel.
    'Maar goed, ik denk dat ik het snap. Dankjewel, Campbell.' Zei ik dan met een glinlach en mijn blik viel over de schoolterrein. Ik weet niet welke persoon ik vast maak aan alles wat Campbell me net heeft verteld, en liever wil ik het ook niet weten want ik ben nu goed zo.
    'Maar ik ga wel terug naar binnen; het word koud en mijn frisse lucht heb ik wel gehad.' Zei ik met een glimlach.
    'Nogmaals bedank. Het lijkt overigend wel alsof je me goed kent, en personen die me al kennen weten niet eens wie ik echt ben.' Zei ik nog voordat ik terug naar binnen liep.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zou ik Camp naar beneden laten gaan zodat George naar Astronomietoren gaat? en dan kan albus zijn broer vinden @ Gryffindor eettafel. Zullen we gewoon doen dat het rond avondeten is nu? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Zou ik Camp naar beneden laten gaan zodat George naar Astronomietoren gaat? en dan kan albus zijn broer vinden @ Gryffindor eettafel. Zullen we gewoon doen dat het rond avondeten is nu? :p


    Campbell gaat naar beneden rn vergeet zijn dagboek daar waarna George die vind dus? En Albus kan ik naar de eettafel sturen of andersom? Want ik had al gereageerd met Albus :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Campbell gaat naar beneden rn vergeet zijn dagboek daar waarna George die vind dus? En Albus kan ik naar de eettafel sturen of andersom? Want ik had al gereageerd met Albus :3


    Oh ik heb een idee; ik laat James weer met een of andere meisje ronddwalen en dan stoot hij Albus aan per ongeluk xD en dan ploft hij op Albus en dan denkt Albus van dafuck denet was hij enorm depressief en nu enorm vrolijk en dan doet James gewoon alsof er niks gebeurd is muhahaha karma >;3.

    Enneh ja dat van Camp-George gedeelte is juist :P hoewel ik nog niks voor het dagboek heb x.o' Maar als george het vind moet hij maar ergens Campbell Saunders in het dagboekje zien staan :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh ik heb een idee; ik laat James weer met een of andere meisje ronddwalen en dan stoot hij Albus aan per ongeluk xD en dan ploft hij op Albus en dan denkt Albus van dafuck denet was hij enorm depressief en nu enorm vrolijk en dan doet James gewoon alsof er niks gebeurd is muhahaha karma >;3.

    Enneh ja dat van Camp-George gedeelte is juist :P hoewel ik nog niks voor het dagboek heb x.o' Maar als george het vind moet hij maar ergens Campbell Saunders in het dagboekje zien staan :p


    Post jij dan eerst met James waarin hij met de meisje rondhuppeld en tegen Albie aanbotst, plaats hem maar in een gangetj :') en dan post ik straks met George als Camp weg is. Want ik heb echt geen idee wat ik Albus dan moet laten doen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘W-wat? Nee, ik wilde niet eens springen.. Maar goed, ik denk dat ik het snap. Dankjewel, Campbell.’ Ik glimlachte vriendelijk als wijze van antwoord terwijl ik naar de boomtoppen keek waar de wind rustgevend door heen woel. Het was redelijk koud voor het tijd van het jaar en je kon het merken gezien de kleuren van de bomen langzaam weer de bekende oranje, rode en gele bladeren kregen die binnen de kortste keren los zouden laten om zich op te offeren zodat de boom nog groter groeit. ‘Maar ik ga wel terug naar binnen; het word koud en miijn frisse lucht heb ik wel gehad. Nogmaals bedankt. Het lijkt overigens wel alsof je me goed kent, en personen die me al kennen weten niet eens wie ik echt ben.’ Langzaam stierven zijn voetstappen weg en voor het eerst wendde ik mijn blik af dat viel op het houten huisje van Hagrid. Die oude man leefde ook nog in onze tijd hoewel hij wel een stuk grijzer was geworden dan dat hij nu is. Ik zuchtte en stond op. Mijn maag rommelde zachtjes en als ik vanavond nog mijn boek uit wilde lezen zou ik toch wat moeten eten. Ik draaide me om en liep door het trappenhuis omlaag richting de grote zaal die al gevuld was met leerlingen die ik afspeurden op zoek naar bekenden.

    Oke slecht stukje maar híj is weg xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar ik heb geen idee wat er in die boekn staat :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar ik heb geen idee wat er in die boekn staat :')


    Jaah dat typ ik in en dan kan george het lezen maar ik moet daar sws nog over nadenken gezien Camp je gaat betrappen muhaahha >:)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jaah dat typ ik in en dan kan george het lezen maar ik moet daar sws nog over nadenken gezien Camp je gaat betrappen muhaahha >:)


    Schrijf jij je post met James en Campbell @goblet en tereijl ik mijn post schrijf kan jij bedenken wat er in komt te dtaan (flower) deal? Of alleen James kan ook.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘James Sirius Potter; moet ik nou werkelijk aan tante Ginny vertellen dat je mijn vriendinnen weer eens lastig valt.’ ik lachte terwijl ik mijn nichtje; Rose aan keek. Van de hele familie konden wij het best met elkaar. Min of meer omdat Rose slim was en wel met iedereen om kon gaan. Ze was dan ook reuze populair bij iedereen en ze kon altijd tegen mijn grapjes en ik kon er zelfs tegen als zij mij de les las. ‘Mam is niet overal waar ik ben Roosje; onthou dat.’ Een vriendin van Rose; Macy giechelde en ik knipoogde naar haar wat mij een stomp opleverde van Rose. ‘Worden we jaloers?’ ik stak plagend mijn tong uit. ‘Jaloers; op jou zeker?’ ze snoof. ‘Ja op míjn goddelijkheid.’ Ik stak plagend mijn tong uit wat me weer een duw opleverde en voordat ze wat kon doen rukte ik Voorspellend Rekenen uit haar handen en renden er mee weg terwijl ik haar stappen achter me aan hoorde komen. ‘James! Ik moet voor Voorspellend Rekenen een heel opstel maken van een meter; ik heb nu geen tijd voor je kinderachtige spelletjes.’ Ik draaide mijn hoofd om terwijl ik bleef door rennen. ‘Maar Rosee. Je hebt heel dat boek niet nodig; je kent hem toch al van binnen en…’ mijn stem werd gesmoord gezien ik met een smak tegen een object aanbotste en op de grond viel hoewel mijn val zacht was kon ik dat niet zeggen voor de slachtoffer. Ik voelde met mijn handen aan het object en kwam er tot mijn ellende achter dat het een persoon was wat bevestigd werd door Rose stem die me met een boek op mijn hoofd sloeg. ‘Hoi Albus.’

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 22:43 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya