• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    Ik zie te laat dat er een andere beuker bijgekomen is, die mij hard raakt. Ik val van mijn bezem maar voor ik de grond raak word ik door iets opgevangen. George, serieus?
    'Sukkel- denk je nou echt dat ik hem pijn wil doen? Idioot; ik heb hem tot nu toe niet aangedaan alleen hij begrijpt het verkeerd. Als jij beter oplet zie je dat ook.' Hij loopt naar me toe en trekt tegen mijn borstkas. 'Ik wist dat je Campbell ook leuk vind, en in plaats van tegen je te schreeuwen en haten net als wat jij nu deed probeerde ik bevriend met je te raken. Nu heb je dat dus verknald.' Ik duw hem van me af en kijk hem boos aan.
    'Jij wil vrienden met mij zijn?' zeg ik zo boos mogelijk, 'Misschien had je dat moeten bedenken voor je de jongen waarop ik al jaren verliefd ben stal. Je kent hem nog maar een dag, George. En ik heb nooit gezegd dat jij hem pijn wíl doen. Alleen dat je hem pijn zult doen.' Ik kijk weg zodat hij niet de tranen die alweer over mijn wangen stromen niet kan zien. Ik wil niet huilen, maar ik haat de wereld zo ontzettend veel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij duwde zichzelf van me af waardoor ik een stap maar achteren deed toen hij opstond en me boos aankeek.
    'Jij wil vrienden met mij zijn? Misschien had je dat moeten bedenken voor je de jongen waarop ik al jaren verliefd ben stal. Je kent hem nog maar een dag, George. En ik heb nooit gezegd dat jij hem pijn wíl doen. Alleen dat je hem pijn zult doen.' Hij keek weg en ik kon net een traan zijn wang af zien glijden en ik beet even op mijn lip.
    'Ik wist niet eens dat je verliefd op hem was tot er wat er in de bos gebeurde. Scorpius, ik heb er niet om gevraagd om dit te voelen.'
    Ik liep om hem heen zodat ik voor hem stond en schudde even mijn hoofd.
    'Sorry- oké? Ik heb nergens om gevraagd tot nu toe. En ik zal hem geen pijn doen. Dat beloof ik jou, dat beloofde ik Campbell, en als ik hem alsnog pijn doe dan pleeg ik wel zelfmoord zodat jij minder moeite hebt.' Zeg ik en keek hem strak aan. Ik schudde even met mijn hoofd en zuchtte.
    'Ik laat je wel met rust.' Zei ik dan zachtjes en draaide me om waarna ik de zwerkbalveld verliet.


    Nu heb je George gekwets, denk het is ook wederzijds.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Ik wist niet eens dat je verliefd op hem was tot er wat er in de bos gebeurde. Scorpius, ik heb er niet om gevraagd om dit te voelen.' Hij komt voor mij staan en ik kijk hem aan. Hij lijkt het echt te menen 'Sorry- oké? Ik heb nergens om gevraagd tot nu toe. En ik zal hem geen pijn doen. Dat beloof ik jou, dat beloofde ik Campbell, en als ik hem alsnog pijn doe dan pleeg ik wel zelfmoord zodat jij minder moeite hebt. Ik laat je wel met rust.' Hij loopt weg.
    'George,' zeg ik om hem te stoppen. Ik loop naar hem toe. Ik pak zijn arm vast. 'Het spijt me. Jaren lang probeer ik Campbell al duidelijk te maken wat ik voor hem voel maar het lukt de hele tijd niet en nu ben jij hier en opeens is Campbell verliefd. Ik ben jaloers op je, George. Daarom haat ik je,' leg ik uit. Ik realiseer me dat het erg gemeen klinkt. 'Misschien is haten een groot woord. Als jij Campbell gelukkig maakt... Dan moet ik maar uit de buurt blijven. Ik kan niet bij een van jullie zijn als jullie.. Samen zijn. Maar als je hem niet gelukkig maakt, dan krijg je met mij te maken.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omfg D'; wat een bitchfight dames :o @ Linde gezien jij toch alles leest; New topic alvast? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Omfg D'; wat een bitchfight dames :o @ Linde gezien jij toch alles leest; New topic alvast? (:


    Ik ga eerst even eten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Heei.’ Mijn veer bleef abrupt stilstaan in mijn boek en gestoord keek ik op naar de stoorzender. ‘Albus.’ Hij kwam naar mij toe gelopen waardoor ik snel mijn dagboek dicht klapte waar hij aan de rand ging zitten en zijn benen naar beneden bungelden. Ik zag hem naar beneden kijken wat hem overduidelijk duizelig maakte gezien hij de pilaar naast hem greep wat toch een glimlach op mijn gezicht veroorzaakte.
    ‘Je hoeft niet bang te zijn om te vallen. Je zwaartepunt ligt op de astronomietoren en niet daarbuiten. Je zult alleen vallen als je te ver voor over buigt of als ik je duw en ik denk dat beide dingen niet gaan gebeuren.’ Ik legde mijn dagboek naast me neer aan de kant waar Albus niet zat zodat hij het niet zou zien of sneller dan mij kunnen pakken.
    ‘Dus, Albus. Waar wil je met mij over praten of zocht je juist stilzwijgend gezelschap?’

    Campbell is zo zakelijk en recht door zee soms (: maar wel aardig xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'George,' zegt hij plotseling en greep mijn arm vast waardoor ik gedwongen moest stoppen em hem weer aankeek.
    'Het spijt me. Jaren lang probeer ik Campbell al duidelijk te maken wat ik voor hem voel maar het lukt de hele tijd niet en nu ben jij hier en opeens is Campbell verliefd. Ik ben jaloers op je, George. Daarom haat ik je. Misschien is haten een groot woord. Als jij Campbell gelukkig maakt... Dan moet ik maar uit de buurt blijven. Ik kan niet bij een van jullie zijn als jullie.. Samen zijn. Maar als je hem niet gelukkig maakt, dan krijg je met mij te maken.' Ik keek hem even aan zonder wat te zeggen waarna een kleon glinlach om mijn lippen sierde die ik probeerde te verbergen.
    'Er komt sowieso ooit een dag wanneer hij me gaat verlaten als jullie terug naar jullie eigen tijd gaan.' Bekende ik in een sippe toon en hield mijn glimlach op mijn gezicht.
    'Dan vergeten jullie me sowieso en gaat Campbell niets van me af weten..' Zei ik op een nog sippere toon. Oh god; dit was ook te mooit om waar te zijn.
    '..sorry van daarnet' zei ik dan en draaide me om.
    'Ik ben in de grote zaal als je me zoekt..' zei ik dan en liep weer weg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    ‘Je hoeft niet bang te zijn om te vallen. Je zwaartepunt ligt op de astronomietoren en niet daarbuiten. Je zult alleen vallen als je te ver voor over buigt of als ik je duw en ik denk dat beide dingen niet gaan gebeuren.’ hoorde ik Campbell zeggen. Ik glinlachte even naar hem en keek weer naar beneden zonder voorover te buigen.
    ‘Dus, Albus. Waar wil je met mij over praten of zocht je juist stilzwijgend gezelschap?’
    'Ik wilde eigenlijk alleen zijn en denken.. maar op deze school is het ook o zo gezellig, zo gezellig dat je nooit echt alleen staat in een gang of kamer.' Zei ik zuchtend en keek Campbell even aan.
    'Wilde jij zeker ook?' Ik keek werr weg naar mijn benen die ik heen en weer wiebelde. Eigenlijk, ik ben echt erg benieuwd of mensen me zouden missen als ik nu perongeluk naar beneden zou vallen en dood ging. Mam en pap zouden het wel moeilijk hebben ja, Lily misschien ook maar James; die zou op mijn graf lachen roepen dat ik erg klunzig was. Mijn blik verzakte even en ik keek weg.
    'Eigenlijk heb ik een nutteloze probleem waarover ik wilde denken.' Zei ik dan zachtjes en meer bedoelde ik hulp met mijn brein omdat ik psychologisch gestoord lijk te worden.
    '..heb je ooit zo erg van iemand gehouden, maar je weet dat de liefde onmogelijk is?' Vroeg ik. Ik keek even vreemd op bij mijn eigen vraag aangezien het lijkt alsof ik gewoon niets meer voor Ginny voelde, ik kan dat wel aan. Maar toch floepte deze vraag uit mijn mond. Hoezo weet ik zelf niet eens.
    'Of dat het zelfs je relaties met aantal personen breekt..'

    (Schijnheiligewenkbrauwiebel)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 19:20 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Er komt sowieso ooit een dag wanneer hij me gaat verlaten als jullie terug naar jullie eigen tijd gaan.' Ik hoor verdriet in zijn stem, wat niet past bij de glimlach op zijn gezicht. Ik weet dat hij waarschijnlijk evenveel van Cam houdt als ik. Maar dat zorgt er niet voor dat ik minder van Campbell hou. Het gevoel dat hij Campbell van mij steelt wordt ook niet minder, want hij doet het toch, hoewel hij het misschien niet eens wil.
    'Dan vergeten jullie me sowieso en gaat Campbell niets van me af weten....sorry van daarnet. Ik ben in de grote zaal als je me zoekt..' Ik zucht en blijf staan. Nu ik hier toch ben kan ik beter even trainen.
    'George, ik wil niet boos op je zijn. Ik heb gewoon tijd nodig om te accepteren....' Ik ben even stil. 'Om te accepteren dat Campbell nooit voor mij zal kiezen.' Ik kijk weg. Eigenlijk wist ik het altijd al, maar er was ook altijd die stiekeme hoop die dacht dat Campbell wél iets voor me voelde. Maar nu George er is... Het is overduidelijk. Ik maak geen kans meer en dat zou iedereen kunnen zien. Ik was dom om te denken dat hij ooit van me gehouden heeft of wat dan ook. Ik pak mijn bezem en laat de snaai los. Even denk ik alleen aan het vangen van de kleine gouden bal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    ‘Je hoeft niet bang te zijn om te vallen. Je zwaartepunt ligt op de astronomietoren en niet daarbuiten. Je zult alleen vallen als je te ver voor over buigt of als ik je duw en ik denk dat beide dingen niet gaan gebeuren.’ hoorde ik Campbell zeggen. Ik glinlachte even naar hem en keek weer naar beneden zonder voorover te buigen.
    ‘Dus, Albus. Waar wil je met mij over praten of zocht je juist stilzwijgend gezelschap?’
    'Ik wilde eigenlijk alleen zijn en denken.. maar op deze school is het ook o zo gezellig, zo gezellig dat je nooit echt alleen staat in een gang of kamer.' Zei ik zuchtend en keek Campbell even aan.
    'Wilde jij zeker ook?' Ik keek werr weg naar mijn benen die ik heen en weer wiebelde. Eigenlijk, ik ben echt erg benieuwd of mensen me zouden missen als ik nu perongeluk naar beneden zou vallen en dood ging. Mam en pap zouden het wel moeilijk hebben ja, Lily misschien ook maar James; die zou op mijn graf laggen en roepen dat ik erg klunzig was. Mijn blik verzakte even en ik keek weg.
    'Eigenlijk heb ik een nutteloze probleem waarover ik wilde denken.' Zei ik dan zachtjes en meer bedoelde ik hulp met mijn brein omdat ik psychologisch gestoord lijk te worden.
    '..heb je ooit zo erg van iemand gehouden, maar je weet dat de liefde onmogelijk is?' Vroeg ik. Ik keek even vreemd op bij mijn eigen vraag aangezien het lijkt alsof ik gewoon niets meer voor Ginny voelde, ik kan dat wel aan. Maar toch floepte deze vraag uit mijn mond. Hoezo weet ik zelf niet eens.
    'Of dat het zelfs je relaties met aantal personen breekt..'
    (Schijnheiligewenkbrauwiebel)


    Wat denkt iedereen gemeen over mijn personages' altijd >:o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat denkt iedereen gemeen over mijn personages' altijd >:o


    Omdat die meestal zo zijn (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Omdat die meestal zo zijn (cat)


    Ohja? heleemaal niet kijk maar naar James- hij is eigenlijk uber cute en Cam @ Goblet is ook sweet en Ginny is een stomme emo en.. en... Nathaniel <'33 ik vind hem eigenlijk geweldig maar jullie willen hem dood :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ohja? heleemaal niet kijk maar naar James- hij is eigenlijk uber cute en Cam @ Goblet is ook sweet en Ginny is een stomme emo en.. en... Nathaniel <'33 ik vind hem eigenlijk geweldig maar jullie willen hem dood :<


    Indat hij onze sweet Campbell dood die opgetild word door Drqco :'O


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ohja? heleemaal niet kijk maar naar James- hij is eigenlijk uber cute en Cam @ Goblet is ook sweet en Ginny is een stomme emo en.. en... Nathaniel <'33 ik vind hem eigenlijk geweldig maar jullie willen hem dood :<


    Ik wil Nathaniel niet dood, ik mag hem alleen niet echt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ik wil Nathaniel niet dood, ik mag hem alleen niet echt.


    Zoals Nathaniel is zo hoorde Cam @ Generations ook te zijn maar hij is poeslief geworden ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya