• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    'Uh- hij is levend..' zegt hij. Ik zucht en kijk weg. Natuurlijk, ik wist het al, maar ik moest het nog een keer vragen. 'Hij leeft en wilt Harry Potter doden.. maar aangezien zijn kinderen er nu ook zijn gaat het moeilijk worden voor hem denk ik..' Ik knik en kijk hem weer aan. Wat als er een rede is dat wij hier zijn, op dit moment? Voor ik iets kan zeggen begint hij alweer. 'Maar zullen we het over iets anders hebben; is het goed tussen jou en Camp? Ik hoop dat ik niets heb verpest tussen jullie.. Oh- sorry,' zegt hij. Ik kijk hem boos aan. Het is zijn schuld, niet die van mij dat we nu in deze puinhoop zitten.
    'Heel erg goed, wist je dat? Jij bent niet de enige die Campbell vertrouwd,' zeg ik boos terwijl ik naar buiten loop. Nee, ik zie hem nergens. Ik denk even na en draai me dan om naar George. 'De Kamer van Hoge Nood, die bestaat nu nog,' zeg ik, meer tegen mezelf. 'Misschien wou hij kijken hoe die werkt en is hij daar naartoe.' Ik pak Georges arm vast en trek hem mee. Eigenlijk is het raar dat ik hem meeneem. Ergens midden op de gang stop ik.
    'Wat als Campbell niet wil dat we hem vinden? Misschien wil hij wel even alleen zijn. Dan kunnen we beter iets anders gaan doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    (cat)


    Quizletters veranderen meer en meer in spionnen van de FBI :') overdreven gezegd maar het is waar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Quizletters veranderen meer en meer in spionnen van de FBI :') overdreven gezegd maar het is waar


    Tja gastenboeken zijn nu eenmaal niet erg privé ;)
    Maar ik denk dat ik het dan toch goed had?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Heel erg goed, wist je dat? Jij bent niet de enige die Campbell vertrouwd,' zegt hij boos en liep van me weg. Verbaasd keek ik hem aan. Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd? Oké, rustig praten lukt niet, vriendelijk zijn ook niet, moet ik nou gemeen doen tegen deze joch?
    'De Kamer van Hoge Nood, die bestaat nu nog. Misschien wou hij kijken hoe die werkt en is hij daar naartoe.' Hij greep naar mijn arm en trok me me de gangen in. Ik probeerde stil te staan maar dan kreeg ik zo een gevoel dat ik zou vallen waardoor Scorpius me alsnog mee zou sleuren. Plotseling stopt hij en met een pokerface keek ik hem aan.
    'Wat als Campbell niet wil dat we hem vinden? Misschien wil hij wel even alleen zijn. Dan kunnen we beter iets anders gaan doen.' Even rolde ik met mijn ogen en keek weg.
    'Dat zeg ik ook de hele tijd.' Zei ik luid en keek Scorpius weer aan.
    'Maar wat wil je dan doen? Eigenlijk horen we nu in les te zijn. Waarom zijn we überhaupt samen? Wou Campbell anders dat we met elkaar zouden praten terwijl we hem aan het "zoeken" waren?' Ik zette even mijn denk houding op en schudde vervolgens mijn hoofd.
    '..nee.. waarom zou hij dat doen..?' Zei ik zachtjes tegen mezelf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Dat zeg ik ook de hele tijd,' zegt hij luid. Ik zucht geïrriteerd. 'Maar wat wil je dan doen? Eigenlijk horen we nu in les te zijn. Waarom zijn we überhaupt samen? Wou Campbell anders dat we met elkaar zouden praten terwijl we hem aan het "zoeken" waren?' Een idee komt in mijn hoofd wat zo gestoord is dat Campbell het echt niet bedacht kan hebben. '..Nee.. waarom zou hij dat doen..?' Ik kijk naar George en denk na over wat Campbell allemaal bedacht zou kunnen hebben voor ons. Ik zucht en kijk naar George. Het idee blijft in mijn hoofd ronddwalen. Campbell is niet dom, hij gaat niet zomaar weg zonder een plan te bedenken. Hij is iets van plan en ik hoop dat het niet is wat ik nu denk. Misschien is er maar één manier om erachter te komen. Eigenlijk moet ik gewoon stoppen met Campbells ideeën proberen te begrijpen. Ik weet dat hij veel slimmer is dan dat ik ben en ook weet ik dat hij dat zelf weet. Maar meer weet ik eigenlijk niet over hem, behalve dan dat hij Dreuzels haat door wat zijn ouders hem aangedaan. Ik kijk naar George.
    'Ik ben een idioot,' zeg ik en ik kus hem zonder nog na te denken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Tja gastenboeken zijn nu eenmaal niet erg privé ;)
    Maar ik denk dat ik het dan toch goed had?


    Wie weet :$


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Scorpius Malfoy

    'Dat zeg ik ook de hele tijd,' zegt hij luid. Ik zucht geïrriteerd. 'Maar wat wil je dan doen? Eigenlijk horen we nu in les te zijn. Waarom zijn we überhaupt samen? Wou Campbell anders dat we met elkaar zouden praten terwijl we hem aan het "zoeken" waren?' Een idee komt in mijn hoofd wat zo gestoord is dat Campbell het echt niet bedacht kan hebben. '..Nee.. waarom zou hij dat doen..?' Ik kijk naar George en denk na over wat Campbell allemaal bedacht zou kunnen hebben voor ons. Ik zucht en kijk naar George. Het idee blijft in mijn hoofd ronddwalen. Campbell is niet dom, hij gaat niet zomaar weg zonder een plan te bedenken. Hij is iets van plan en ik hoop dat het niet is wat ik nu denk. Misschien is er maar één manier om erachter te komen. Eigenlijk moet ik gewoon stoppen met Campbells ideeën proberen te begrijpen. Ik weet dat hij veel slimmer is dan dat ik ben en ook weet ik dat hij dat zelf weet. Maar meer weet ik eigenlijk niet over hem, behalve dan dat hij Dreuzels haat door wat zijn ouders hem aangedaan. Ik kijk naar George.
    'Ik ben een idioot,' zeg ik en ik kus hem zonder nog na te denken.


    Waarom zou Camp willen dat Scorpius en George elkaar kussen terwijl ze hem aan het zoeken zijn :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wie weet :$


    SphinxX1 dag geleden
    Ik kan niet wachten tot er een Jabus is, dat gaat echt geweldig worden. Ik moet gewoon de reacties van hun ouders, Harry en Ginny weten :'D

    Ik had met Ralf overigens al gereageerd van @generation na dehele kys van Draco :')


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waarom zou Camp willen dat Scorpius en George elkaar kussen terwijl ze hem aan het zoeken zijn :O


    Scorpius logica ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Voor een lange tijd bleed het stil waar Scorpius diep in gedachtes leek te zijn. Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen, vandaar dat ik nu mijn neppen-denk houding opzette.
    'Ik ben een idioot,' zei Scorpius plotdeling en nog voordat ik hem aan kon kijken voelde ik een stel paar lippen op die van mij gedrukt worden. Verbaasf bleef ik een aantal secondes zo staan en wachtte niet langer waarna ik Scorpius van me af duwde. Geschrokken keek ik hem aan en staarde naar zijn lippen die de mijne hadden.. oh god.
    'Ja- ja je BENT een idioot.' Zei ik doodnormaal alsof het een alledaagse gebeurtenis was.
    'Hoezo, hoezo in merlijns naam.. denk je nou echt dat hij ons wilt gaan koppelen?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Even blijft hij staan en dan duwt hij me weg. Oké, dat was te verwachten, maar toch. Ik bedoel, het was dan ook niet doordacht en impulsief en dom en... Oh god als Campbell dit hoort dan vermoordt hij me.
    'Ja- ja je BENT een idioot. Hoezo, hoezo in Merlijns naam.. denk je nou echt dat hij ons wilt gaan koppelen?' Ik kijk hem niet aan en kijk naar mijn schoenen. Ik weet niet meer wat ik denk. Het is allemaal een puinhoop.
    'Sorry. Het was dom, zullen we gewoon doen alsof er niets gebeurt is?' stel ik voor. Dat is beter voor iedereen. Ik zucht en kijk weer naar George. Ik kan me eigenlijk nu echt niet meer voorstellen dat ik hem zou wíllen kussen. Nee, het was een fout en het zal niet meer gebeuren. Ik hou van Campbell. Ik kijk weer naar George.
    'Ik zeg dit niet tegen je omdat ik Campbell voor mezelf wil, ik zeg dit omdat het beter is voor Campbell. Wij zullen terug gaan naar de toekomst, Weasley. We blijven hier niet en we zullen elkaar dan ook nooit meer zien - nou ja, wel zien, maar wij zullen jou niet meer kunnen herinneren. Je kan maar beter niet te gehecht aan hem raken. Het zal hem alleen maar pijn doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Sorry. Het was dom, zullen we gewoon doen alsof er niets gebeurt is? Ik zeg dit niet tegen je omdat ik Campbell voor mezelf wil, ik zeg dit omdat het beter is voor Campbell. Wij zullen terug gaan naar de toekomst, Weasley. We blijven hier niet en we zullen elkaar dan ook nooit meer zien - nou ja, wel zien, maar wij zullen jou niet meer kunnen herinneren. Je kan maar beter niet te gehecht aan hem raken. Het zal hem alleen maar pijn doen.'
    'Hoezo heeft hij dan pijn als hij achteraf niets meer gaat herrineren?' Het gaat mij juist pijn doen, maar dat zei ik niet. Ik draaide me om en beet op mijn lip. Hij gaat sowieso weg. Maar dit is pas het begin, veel dingen kunnrn veranderen.
    'Dit is pas het begin van deze schooljaar, veel dingen kunnen veranderen.' Herhaalde ik mijn gwdachtes.
    'We zien nog wel wat er tot dan allemaal gaat gebeuren..' zei ik zachtjes en liep van hem weg. Puur omdat ik niet over dit wil praten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Hoezo heeft hij dan pijn als hij achteraf niets meer gaat herineren? Dit is pas het begin van deze schooljaar, veel dingen kunnen veranderen. We zien nog wel wat er tot dan allemaal gaat gebeuren..' Hij loopt weg. Even blijf ik staan, maar dan ren ik achter hem aan. Ik duw hem tegen de muur aan en duw met mijn arm tegen zijn nek zodat hij niet weg kan.
    'Luister, Weasley, ik weet dat jij hem pijn gaat doen, op welke manier weet ik niet, maar als je hem ook maar íéts aandoet dan krijg je met mij te maken. Jij mag dan misschien wel ouder en groter zijn, maar geloof me, ik weet echt wel hoe ik jou aan moet pakken,' zeg ik dreigend. Ik stomp hem in zijn gezicht en loop dan weg. Ik ga in mijn eentje wel op zoek naar Campbell. Als George hem eerder vindt maakt dat me niets uit. Ik moet mijn woede ergens kwijt. Ik kleed me om naar mijn zwerkbalgewaad en pak mijn bezem. Het veld is leeg omdat iedereen in zijn of haar les is, en ik begin tegen beukers te slaan. Eigenlijk ben ik heel erg slecht en de beukers raken me vaak genoeg, maar het maakt met niet uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg Scorpius


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik voelde een arm me tegen de muur aan gooien waarna Scorpius zijn arm tegen mijn keel aandrukte. Verbaasd keek ik hem een en greep met mijn handen naar zijn arm waar ik mijn nagles in boorde.
    'Luister, Weasley, ik weet dat jij hem pijn gaat doen, op welke manier weet ik niet, maar als je hem ook maar íéts aandoet dan krijg je met mij te maken. Jij mag dan misschien wel ouder en groter zijn, maar geloof me, ik weet echt wel hoe ik jou aan moet pakken,' hij stompte bog in mijn gezicht waarna hij me losliet en weg liep. Ik verborg mijn gezicht in mijn handen die begin te branden en en begon binnensmonds Scorpius uit te schelden. Oké, de normale gedrag tegenover hem lukte niet. De aardige en vriendelijke ook niet, het word tijd dat ik laat zien wie ik ben. Ik loop achter hem aan die de zwerbalveld opliep en met een knuppen een beuker begon weg te slaan. Ik bleef staan bij de ingang staan en greep naar een knuppel en knielde neer voor de koffer met zwerkbalspullen en haalde er een beuker uit die meteen wild op me af kwam. Ik stont op, maakte de riem open waardoor het naar me toe vloog en ik de beuker keihard richting Scorpius toe sloeg die boven op zijn bezem vloog en hem recht in de maag raakte en stak mijn stok uit om voor te zorgen dat hij niet dood de grond neer viel en liep naar hem toe.
    'Sukkel- denk je nou echt dat ik hem pijn wil doen? Idioot; ik heb hem tot nu toe nietd aangedaan alleen hin begrijpt het verkeerd. Als jij beter oplet zie je dat ook.' Gromde ik tereijl ik richting hem toe liep en duwde hem de gras in waarna ik mijn schoen in zijn borstkas duwde.
    'Ik wist dat je Campbell ook leuk vind, en in plaats van tegen je te schreeuwen en haten net als wat jij nu deed probeerde ik bevriend met je te raken. Nu heb je dat dus verknald.' Ik balde mijn handen in een vuist en keek hem woest aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••