• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Muhahaha, ik durfte te klikken, dacht je dat ik het niet aan kon >=D

    Mijn Topic (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben bezig met een post voor Fred maar ik vind het erg moeilijk :x


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ik ben bezig met een post voor Fred maar ik vind het erg moeilijk :x


    Alles is nu erg moeilijk x( ik bedoel, se familieband is letterlijk gebroken door Ginny en George, en Campbell gaat hierzo dood.. George gaat depressief raken en Ralf, naja, die gaat echt wel bang worden door dit alles, Fred is zo onschuldig die in dit alles bij betrokken geraakt word. Poor Fred


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alles is nu erg moeilijk x( ik bedoel, se familieband is letterlijk gebroken door Ginny en George, en Campbell gaat hierzo dood.. George gaat depressief raken en Ralf, naja, die gaat echt wel bang worden door dit alles, Fred is zo onschuldig die in dit alles bij betrokken geraakt word. Poor Fred


    Haha ja. Nu ga ik met Arthur posten.
    SUPER ARTHUR KOMT JE REDDEN!!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Auch ik leef me teveel in in Scorpius waardoor ik me nu sad voel (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    De rest komt maar niet en eigenlijk heb ik hier helemaal geen zin in. Ik draai me om en loop de deur uit. Achter me hoor ik mensen mij roepen, maar het maakt mij niet uit. Ik wil weten waar Campbell en George zijn. Ik kan gewoon niet stoppen met geven om Campbell, iets wat ik echt vreselijk vind. Ik wil niet van hem houden, hij houdt van George en ik wil hun liefde niet verpesten, maar ik kan niet stoppen met jaloers zijn op George.
    Ik loop een random klaslokaal binnen omdat ik alleen wil zijn, maar al snel zie ik dat ik niet alleen ben. Campbell en George staan er ook. Iemand lijkt met een moker mijn hart in duizend stukjes te slaan. Die persoon blijft maar doorgaan.
    'V-veel geluk,' zeg ik met een brok in mijn keel. Ik ren weg, omdat ik niet wil dat ze zien dat ik moet huilen. Ik wil niet dat ze zien hoeveel ik hierom geef. Zonder dat ik het doorheb ren ik naar het meer, waar ik en Campbell in de zomer altijd zitten... Zaten... Ik weet het niet meer. Eigenlijk wil ik hem haten, maar ik kan dat niet. Ik wil ook niet verdrietig zijn om hem, niet verliefd op hem zijn. Ik wil dit allemaal niet, ik heb hier nooit om gevraagd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omfg George wilt je zo graag troosten, maar dat kan niet omdat hij verliefd is op de jongen op wie Scorpous ook verliefd is :o . Zal ik Ralf of Albus toevalling naar je toe brengen :'D ik wil niet dat hij sad is..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf kan hem wel komen troosten :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Die dag waren er behoorlijk veel gebeurd. Nadat Scorpius en George me hand in hand verlieten ging ikterug naar de gryffindor leerlingen kamer waar ik op de bank bleef, wachtend op GGinny maar ook die kwam niet meer en viel ik op de bank ik slaal, een paar minuten nadat Fred en George voor mijn neus de slaapkamers in haastten.

    De volgende ochtend werd ik gewekt door de schoolbel, maar Merlijn dank u wel heb ik nu nog geen les net als Gin, die ik nog steeds niet heb gezien. Eigenlijk kon ik gewoon verder slapen als ik dat wilde maar in plaats van dat sprong ik op en wilde me uitkleden maag zag dat ik me gewaad toch al aan had, dus liep ik maar zo de leerligen kamer uit.

    Eerst wilde ik naar mijn plekje gaan, naar de astronomie toren maar daar was op dit moment les en Filders valde me aan en probeerde me te straffen omdat ik niet in les zat ookal had ik geen les, hij geloofde me niet waardoor ik zuchtend weg ging rennen van hem als mijn enige optie.

    Dan maar naar buiten? Ik voelde me zo alleen. Maar een persoon kon er zo te xien voor zorgen dat ik me niet eenzaam voelde, maar die persoon is ook niet meer. Ik zuchtte even en zag een jongen plotseling bij het meertje zitten, en ik herkende hem als Scorpius Malfoy. Normaal gesproken zou ik hem gaan vermijden, waardoor ik nu even geen reden of oorzaal kon verzinnen waardoor ik recht naar hem toe liep en even naast hem bleef staan waarna ik, ongeveer tweemeter verderop naast hem ging zitten.
    'Oh, Malfoy, heei..' begroette ik hem alsof ik hem nu pas zag waardoor ik een halve meter naar zijn richting toe schoof en me naar hem ondraaide. Tot mijn verbazing zag ik dat hij huilde en ik keek hem licht verbaasd aan.
    'Scorpius? G.. gaat het?' Vroeg ik twijfelend en kwam vlak naast hem zitten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahw mag camp ralf het meertje in duwen ('x Camp heeft zijn emotionele BFF; Scorp nodig om met George te kunnen daten. Scorrp en Cam zijn haast een persoon alleen is Scorp zijn emotionele kant ;'3 en het doet Camp pijn om zijn emotionele BFF zo te zien


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Niet het meertje in duwen ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Niet het meertje in duwen ):


    wegsturen? (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wegsturen? (x


    Uh, doe maar wat je wilt..
    Vergeet @goblet niet :]

    Maar hij is er net :') oké.. die meertje in duwen is nu aantrekkelijker dan dit..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Uh, doe maar wat je wilt..
    Vergeet @goblet niet :]

    Maar hij is er net :') oké.. die meertje in duwen is nu aantrekkelijker dan dit..


    Vergeeft Ralf het hem? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Vergeeft Ralf het hem? ('x


    ..ooit


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••