• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    Ik had mijn boek van geschiedenis van de toverkunsten opengetrokken aangezien ik niets beters te doen had en ik erg benieuwd was of deze lesboek over de geschiedenis anders was dan uit onze tijd, aangezien ik nu in het verleden zit, misschien zijn er foute conclusies in deze boek en kan ik het verbeteren met wat ik heb geleerd zodat ik zo slimmer lijk voor professor Kist..
    ‘James! Ik moet voor Voorspellend Rekenen een heel opstel maken van een meter; ik heb nu geen tijd voor je kinderachtige spelletjes.’
    Ik keek op van mijn boek en zag James en Rose door de gang rennen, en natuurlijk rende James voorop met een object in zijn hand die afkomstig was van diegene achter hem.. Rose. Ik fronste mijn voorhoofd en klapte mijn boek evem dicht. Was James daarnet niet in een ander humeur?
    ‘Maar Rosee. Je hebt heel dat boek niet nodig; je kent hem toch al van binnen en…’ jammer kreeg ik de kans niet om opzij te springen en knalde James keihard tegen me aan waardoor ik achterover op de grond viel met mijn achterhoofd die keihard tegen de vloer aankwam, met James bovenop me. Ik kneep mijn ogen dicht en zette mijn handen tegen zijn borstkast aan, een wanhopige poging om mijn oudere broer van me af te duwrn maar toen ik mijn ogen eenmaal opende zag ik hem niet eens maar allerlei gekleurde sterretjes waar ik gehypnotiseerd naar staarde met de luide gepiep in mijn oren.
    ‘Hoi Albus.’ galmde Rose zijn stem in mijn hoofd.
    'Hmp,' gaf ik als antwoord terug en probeerde hem weer weg te duwen maar dat deed enkel meer pijn. Liever bleef ik zo liggen.
    'Mh- James..' murmelde ik dan en ontweek zijn blik maar ik wist niet eens zeker of ik het ook echt ontweek aangezien de sterretjes mijn zicht blokkeerde.

    Albie is dun en kwetsbaar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus is echt de nerd en James is de sportieve bredere jongen van Harry's zoons ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Albus is echt de nerd en James is de sportieve bredere jongen van Harry's zoons ^^


    Hij is gewoon slecht in die vak en wilt slimmer lijken voor professoe kist, verder is hij een slim, normaal jongen die snel boos kan worden en nooit serieus genomen word..


    En zijn "brede" broer heeft hem net geplet

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 23:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij is gewoon slecht in die vak en wilt slimmer lijken voor professoe kist, verder is hij een slim, normaal jongen die snel boos kan worden en nooit serieus genomen word..

    En zijn "brede" broer heeft hem net geplet


    James is zijn aantrekkelijke; sportieve maar redelijk book-stupid broer :p toch heeft hij een hart van goud hoewel Albus dat niet ziet >:(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    James is zijn aantrekkelijke; sportieve maar redelijk book-stupid broer :p toch heeft hij een hart van goud hoewel Albus dat niet ziet >:(


    Dat weet ik ook wel, maar James laat het niet zien. Ik geloof wel dat hij een goudem hart heeft maar Albus ziet het gewoon idd niet ;') moet je maar beter je best doen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook wel, maar James laat het niet zien. Ik geloof wel dat hij een goudem hart heeft maar Albus ziet het gewoon idd niet ;') moet je maar beter je best doen ^^


    Je weet dat Draco en James allebei mijjn karakters zijn he; dus wat Draco kan kan James tien keer beter (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet dat Draco en James allebei mijjn karakters zijn he; dus wat Draco kan kan James tien keer beter (:


    Hmm, maar xe zijn twee hele andere personen (; alhoewel Draco van gemeen naar een romanticus is veranderd die mijn en aralfs hart doet smelten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    You saw nothing

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 23:20 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    ‘Donkere kamer; op slot; opgesloten. gevaarlijk.. kan hier niet zijn.. hij weet het..’ babbelde hij maar door. Ik beet op mijn lip en trok Campbell in een omhelzing en streelde troostend over zijn rug.
    'Campbell, kalm aan, ik ben bij je- iedereen is bij je..' fluisterde ik troostend.
    'Campbell, pap heeft het bij de ministerie gemeld, alles gaat goed komen; dat beloof ik je.'
    Ik keek Draco en Ginny even aan waarna ik Campbell weer losliet en hem bij zijn schouders beetnam.
    'Campbell, hij kan en gaat je niets aandoen in mijn bijzijn en nu helemaal niet.'

    Falende stukje, sorry, Camp, Draco en Ginny mogen wel voor xq


    Je weet wel dat dit @ generations is en niet Goblet he XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Je weet wel dat dit @ generations is en niet Goblet he XD


    You saw nothing..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als deze topic vol zit, waar gaan we dan verder?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Euhm @ Praat topic 19 years later? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘Hmp, mh- James.’ Ik wreef over mijn hoofd waar Rose zojuist mij met een boek geslagen had en stond daarna van mijn broertje op die allerlei mislukte pogingen had gedaan om mij van hem af te krijgen. Ik trok hem overeind waarna ik direct hem losliet en me omdraaide. Normaal zou ik minstens tien opmerkingen gemaakt kunnen hebben in de tijd dat ik nu stil bleef. Ik zou ze allemaal inslikken als Albus me dan een betere broer zou vinden hoewel ik het ernstig betwijfelde. Ik had al die jaren niet gezien dat hij een grote hekel aan mij had tot nu. Die jaren kon ik niet meer terugdraaien en het enige wat ik kon doen is uit zijn buurt blijven en niet op hem vallen. ‘Over dat opstel gesproken- een meter? Ik had dat echt niet meegekregen tijdens de les...’ ik draaide me om en trok Rose weg van Albus zodat hij van mij verlost was.
    ‘Je gaat me toch wel helpen h酒 mompelde ik. Eigenlijk maakte het me allemaal niet uit. Mijn beste vakken waren Bezweringen en Gedaanteverwisselingen en ik had tot mijn grootste verbazing een SLIJMBAL weten te bemachtigen voor Voorspellend Rekenen waar ik een groot deel bij Rose had afgekeken, kruidkunde en Verzorging van Fabeldieren. Niet dat; dat van mij bijzonder was. Natuurlijk had Albus het beter gedaan en toch vond ik dat ik het enorm goed had gedaan voor mijn doen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Eindelijk stond hij op en de sterretjes verdwenen ook toen hij me ook overeind trok en ik even op mijn plek begon te wankelen. Verbaasd keek ik hem aan terwijl ik op een van zijn pesterige opmerkingen zat te wachten die nooit kwam..
    ‘Over dat opstel gesproken- een meter? Ik had dat echt niet meegekregen tijdens de les... Je gaat me toch wel helpen h酒 hij trok Rose weg en liep van me weg alsof er niets was gebeurd. Nutteloos spreidde ik mijn armen en zuchtte even. Serieus; James? Grommend grabbelde ik mijn boek weer van de grond vandaan en greep zijn pols vast met de andere en trok de twee weer terug naar me toe
    'Kom op; James, nou negeer je me?' Begon ik verbaasd.
    'Je hebt niet eens een opmerking gemaakt en dat doe je altijd.' Ik begin nu maar niet over het fijt dat hij naarnet nog depressief was en nu plotseling spontaan en blij., want Rose staat er ook bij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Voor ik van Albus weg kon komen greep hij mijn pols beet en trok me terug waardoor Rose ook noodgedwongen mee terug getrokken werd.
    ‘Kom op; James, nou negeer je me? Je hebt niet eens een opmerking gemaakt en dat doe je altijd.’ Ik slikte en keek even van Rose naar Albus. Waarom begint hij nou weer over iets wat zo kleinzinnigs was. Dat was de grootste minpunt van Albus en dat herkende ik bij ma, pa en Lily. Altijd wilden ze maar praten en je op dingen wilde wijzen terwijl het soms gewoon beter was om met de stroming mee te gaan.
    ‘Ik negeer je niet; Albus. Ik wist gewoon niks te zeggen. Dat kan ook soms gebeuren.’ Rose rukte zich los uit mijn greep. ‘Ik moet nog een opstel vanavond maken; dus ik moet nu echt gaan.’ Ik keek haar met een pruillipje na terwijl ik steeds meer bewust werd dat ik nu alleen met Albus overbleef. Wat zou een goede broer in vredesnaam nu doen? Ik zou normaal altijd grapjes maken gezien ik dacht dat lachen de beste optie is om stilte, verdriet en chagrijnigheid te verdrijven maar blijkbaar was dat omgekeerd. ‘Heb je nog pijn?’



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya