• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    The strongest and highest walls will collapse and crumble to dust.
    The toughest locks will break and let out what was locked up.
    In the end you will have to face your own fears and memories.
    Even if it devastates you to the core.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Angst. Het vreet zo vreselijk aan me. Ik ben echt heel erg bang.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet gewoon niet wat ik met je aanmoet, maar het kan zo niet langer. Ik word langzamerhand gek.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eerste dag met de bus naar school en hem gelijk al gemist. Ik wil nu al niet meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh, kutwerk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh wauw ik zit hier tussen 80 broden op een achterbank.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben er zo godverdomme klaar mee.
    En je laat weer je vriend voorgaan in plaats van je vriendin. Dit is al de zoveelste keer.
    Goed bezig.
    Nog even en dan brand ik los.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 11:29 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik hou zo erg van mijn nieuwe kleren. c:



    Ik heb hem nu 200 keer getagt, ik denk dat Liam de boodschap begrijpt :')


    wat was dit ookalweer

    Hij blijft ook maar 'bib' schrijven in plaats van 'bieb'..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh, broertjes.... Zegt hij tegen mn moeder dat ik om 2 uur nog op was, terwijl het 12 uur was toen hij me liet schrikken....


    Stenenlikker

    Barlliams schreef:
    Hij blijft ook maar 'bib' schrijven in plaats van 'bieb'..


    Oh ik wissel het altijd af :'D Ik vind bib logischer taaltechnisch maar bieb ziet er beter uit ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En toen werd mijn internetvriendin ook al van me afgepakt. Dankjewel, voor niks.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nagusamu schreef:
    Ik ben er zo godverdomme klaar mee.
    En je laat weer je vriend voorgaan in plaats van je vriendin. Dit is al de zoveelste keer.
    Goed bezig.
    Nog even en dan brand ik los.


    Legare schreef:
    En toen werd mijn internetvriendin ook al van me afgepakt. Dankjewel, voor niks.



    OT - Yes, ik weet eindelijk hoe dat liedje heet! Man, sommige mensen mogen ook wel een beetje duidelijker spreken van mij. :')

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat een een fucking idioten werken er bij de Jumbo, echt ffs kunnen jullie niet gewoon MIJN LOON GEVEN omdat ik WEL alles heb opgestuurd dat jullie nodig hebben maar jullie blijkbaar NIET kunnen bewaren? Hallo Jumbo, arme student hier!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En weer ga ik een opleiding niet afmaken...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~