• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ourania schreef:
    (...)

    Ik heb even op buienradar gekeken en het gaat zowaat alleen over het noorden en een klein deel van het midden van het land :Y)

    +

    Niet te geloven dit.

    Oh, dus ik heb nog kans ;D. Yess.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo lang hier maar geen onweer komt ^
    Noord-Holland. Ik ben alleen thuis namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ontabbot iedereen? :')

    Oh ja, ik activeer al een week niets (cat)


    wat was dit ookalweer

    Bah, dit is frustrerend. Ik moet echt hoognodig gaan schrijven, maar ik weet gewoon niets te verzinnen. Ik moet echt stoppen met mijn inspiratie uit depressiviteit te halen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 12:59 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kunnen jullie voor één keer godverdomme ophouden met zagen?


    help

    Headache, go away


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Geef me een fuckin lvl 18 dagger! D: Damn. I hate this shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee nee nee. Ik heb nog minstens drie dagen nodig. Uitsteller.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Augurken *-*


    wat was dit ookalweer

    Great. Net wanneer ik me ga inleven in een personage wil ik me gaan uitschrijven. Het kan me eigenlijk echt niets meer schelen want ik raak er echt zó gefrustreerd en kwaad door.


    help

    Pfsh, I need to make some hard decisions.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, ineens scheuren mijn lippen o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die roze verf is zo awesome! Ben blij met mijn haar nu :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nee, stop.
    Ander onderwerp voordat ik uit woede mijn computer uit het raam gooi.
    Of naar jouw hoofd, kan ook nog.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Meh, geen zin om morgen naar Apeldoorn te gaan. Ik ken mijn les echt niet goed genoeg. :/


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •