• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Escapism schreef:
    Ik wil me mooi voelen, maar weet niet hoe. :c
    Hmpf. Mooi zijn zit dt niet in bij mij krijg ik de indruk. :/

    You can always send me a message if you need me. <3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    Hmpf. Heel lief van je hoor, mama, dat je voor mij een rok hebt gemaakt van de stof die ik een paar jaar geleden heb gekocht. Het is een mooie rok geworden, maar ik kom er weer eens achter dat doordat ik een vreselijk smal bovenlichaam heb in vergelijking met mijn heupen die gigantisch zijn, dat rokken mij niet staan. En jurken ook niet. Hmpf. :c Zelfvertrouwen zakt weer eens tot een zeer laag pitje. :/


    Juist als je zo'n figuur hebt moeten jurken met een geaccentueerde taille en een wijd uitlopende onderkant jou staan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @ Lotta en Stannie/mede Stan
    Thanks both <3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vertrouw hem compleet niet meer. Absoluut niet en waarom zou ik? Omdat hij mijn vader is? Hij heeft teveel dingen gedaan waardoor mijn vertrouwen gestorven is.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    QNM-topics herlezen is goed tegen verveling.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb zo een presentatie en ik haat presentaties. Het ergste is nog wel dat we de presentatie de vorige keer goed hadden gedaan, maar het bijbehorende document was niet netjes. Het document hebben we nu aangepast, maar blijkbaar moeten we ook de presentatie opnieuw doen. Ugh. (no_chears)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leugenaar!


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin in zo meteen. ;3


    Your make-up is terrible

    Antithese schreef:
    (...)

    Juist als je zo'n figuur hebt moeten jurken met een geaccentueerde taille en een wijd uitlopende onderkant jou staan.


    Ik heb juist altijd zo'n gevoel dat die jurken nou net weer ''too much'' zijn, vreselijk opvallen, haha.
    But thank you. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    Ik heb zin in zo meteen. ;3


    ik ook!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Katten zijn zo awesome ;3


    26 - 02 - '16

    Niet zo snel! Ik wilde hem nog redden!


    Stenenlikker

    Ik ben zo vrij, yay!


    26 - 02 - '16

    Ik snap wel waarom anderen jou niet mogen, je bent zo irritant met je commentaar op alles, terwijl je er een hekel aan hebt als anderen dat bij jou doen.


    Your make-up is terrible

    Oh damn, jij bent echt veel te aardig. Het is echt onwijs lief van je dat je me al die schoolspullen wilt geven, maar wauw, ik heb nu al een nieuwe slijper, fluostiften, pennen in veel te veel kleuren, kleurpotloden, tekenpotloden, een gum, Tipp-Ex, lijm, een passer, een schaar, schriftjes, een pennenzak, een geodriehoek, ... Dat is echt ongelofelijk veel om allemaal gratis te krijgen. O_O


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it