• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je
    iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend
    blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 22:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aaahhh Loesje is zo lief! En zo schattig en ze knort zo veel! Asffghhjjkkl! c:
    lief katje :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mis je.

    Je vertelt nooit meer wat en je bent er ook bijna nooit meer. Het zal me niet verbazen als we over een maand helemaal niet eens meer praten.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 0:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij ligt waarschijnlijk te slapen nu terwijl de tranen hier over m'n wangen rollen. Je hebt geen idee hoe ik me voel..
    Had je vanmorgen maar doorgevraagd, dan had ik me misschien anders gevoeld.
    Ik ben er zo klaar mee maar ik mis je ook heel erg. Ik wil bij je zijn en je knuffelen. Maar waarschijnlijk denk je er niet hetzelfde over.
    Wees eens duidelijk en stop met afstandelijk doen. Het doet me pijn oke.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 0:28 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ourania schreef:
    Je vertelt nooit meer wat en je bent er ook bijna nooit meer. Het zal me niet verbazen als we over een maand helemaal niet eens meer praten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh, one of the worst days ever D:


    -

    Awesome, het oude comments-systeem op YouTube is terug.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom kijk je me aan vanaf het moment dat ik de ruimte binnen kom stappen? Ik ben niet gemaakt voor de liefde. Snap dat dan.


    Die icebucket challenge wordt weer maar eens verneukt. Het doneren voor ALS wordt al weggelaten. Wat kunnen mensen toch nutteloos zijn.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Die icebucket challenge wordt weer maar eens verneukt. Het doneren voor ALS wordt al weggelaten. Wat kunnen mensen toch nutteloos zijn.


    Echt? Bij mij op de tijdlijn zie ik juist iedereen die erop aandringt dat er geld gedoneerd wordt. En ook een hoop mensen die de challenge niet eens doen qua dr emmer water over je heengooien, en die gewoon doneren. :p

    OT: Ik ben zo moeee!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben benieuwd of je uberhaupt nog wat van jezelf laat horen.


    Ik heb echt zo geen zin om naar werk te gaan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Viral van de dag :Y)


    wat was dit ookalweer

    Damnnn...dan sta je verdomme vroeg op, komt je bezoek later dan ze hadden gezegd -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    What the fuck, waarom noem je me je "lieve schattie X"? Verkeerd geadresseerd misschien? :v


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it