• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik word wakker door geklop op de deur.
    'Fred, George. Open de deur. Kerstmis!' roept iemand. Pap. Ik open mijn ogen en voel Ralf tegen me aan. Ik glimlach en knuffel hem even. Natuurlijk voel ik me nog verschrikkelijk door gisteren, maar het is kerstmis. Ik kan nu niet deze dag ook nog verpesten.
    'Fijne kerst, Ralfie,' fluister ik en ik druk een kusje op zijn wang. 'Kom er zo aan, pap!' roep ik terug en ik sta op. George ligt niet in zijn bed. Oh god mam gaat ons vermoorden. ik kijk naar de cadeautjes die voor mijn bed liggen. Vrolijk pak ik de groene 'F' sweater die mam voor mij gemaakt heeft. 'Wil je deze vandaag aandoen? Het staat je vast echt heel leuk,' zeg ik met een glimlach. Ik hoop dat hij mijn cadeautje snel vindt en dat hij het leuk vindt. Ik knuffel hem.
    'Misschien moeten we Campbell en George uit bed halen voordat mam en pap erachter komen dat we zo geslapen hebben.' Mijn hoofd kleurt een beetje rood en ik loop zo zachtjes mogelijk naar de kamer van Campbell.
    'Hé Fred, wat doe je?' vraagt pap.
    'Eh, ik ga naar Ralf,' zeg ik en ik loop snel door en open de deur. 'VROLIJKE KERST!' roep ik. Ze liggen beiden op de grond. 'We moeten snel even van kamer wisselen voor pap en mam erachter komen.'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 20:38 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oeeh, wat is cadeautje :D anders kan bij hem niet vindeen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oeeh, wat is cadeautje :D anders kan bij hem niet vindeen (:


    Fred heeft een trui gebreid ja Fred heeft gebreid x) met de letters R en F en een wolf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Fred heeft een trui gebreid ja Fred heeft gebreid x) met de letters R en F en een wolf.


    Ahw :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ahw :3


    Wat is Ralfs cadeautje voor Fred?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Wat is Ralfs cadeautje voor Fred?


    Het is enneh verassing :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Argh!’ ik wilde overeind krabbelen wat belemmerd werd door de erge steken in mijn nek.
    ‘H-heei Camp: wat een bijzondere manier om anderen te wekken; echt.’ Ik wist te gaan zitten en keek naar George waar ik duidelijk kon zien dat ik hem pijn had gedaan. Fijn. Net dat ik dacht dat alles anders zou gaan verpest ik zijn ochtend door hem pijn te doen.
    ‘Goedemorgen ook. Lekker geslapen?’ ik wilde mijn mond open doen maar in plaats daarvan werd de deur open gegooid. ‘VROLIJKE KERST.’ We moeten snel even van kamer wisselen voor pap en mam erachter komen.’ Snel deed ik mijn handen voor mijn lichaam gezien ik slechts in een hemd gehuld was. ‘Fredd.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik een deken naar me toe trok.

    Sorry wet echt niet wat ik moest schrijven..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Fred, George. Open de deur. Kerstmis!'
    Mijn ogen schoten geschrokken open maar werd al weer kalm toen ik de vertrouwde armen van Fred voelde die me een knuffel gaf.
    'Fijne kerst, Ralfie,' fluisterde hij en drukte een kus op mijn wang waardoor ik met een glinlach even slaperig in mijn ogen wreef.
    'Kom er zo aan, pap!'
    Slaperig sloot ik mijn ogen weer maar toch probeerde ik wakker te blijven maar mijn ogen waren zo zwaar. Eindelijk liet ik even een kreun van "heei ik ben net wakker" horen en strekte mezelf even uit waarna ik mezelf overeind stond. Mijn hoofd deed pijn en van de spiegel die voor me stond zag ik dat mijn haren zo warrig waren dat het leek alsof ik met drie hondsdolle trollen had geworsteld drie dagen achter elkaar en ook nog gewonnen had.
    'Wil je deze vandaag aandoen? Het staat je vast echt heel leuk,'
    Ik keek naar Fred die zijn "F" trui boven zich hield en ik glimlachte even voordat hij me knuffelde.
    'Misschien moeten we Campbell en George uit bed halen voordat mam en pap erachter komen dat we zo geslapen hebben.'
    Ik knikte mijn hoofd en Fred verdween al uit de kamer. Ook ik sprong op en wankelend liep naar de raam toe en gooide de gordijnen open waardoor felle zonlicht minn ogen in straalden en ik gauw wegkeek en terugliep naar de trui die Fred aan mij gaf en deed het ook gelijk aan. Puur omdat het dan lijkt alsof ik een deel van Fred met me mee draag..

    Sorry weet niet echt iets voor hem :p



    George Weasley

    ‘VROLIJKE KERST. We moeten snel even van kamer wisselen voor pap en mam erachter komen.’
    Ik keek op toen ik Fred zijn stem hoorde en zwaaide onnodig naar hem en begon te glinlachen.
    ‘Fredd.’ hoorde ik Campbell murmelen die de deken van bed trok om het over zich heen te gooien. Ik glimlachte even en nog steeds met mijn ene arm in de andere liep ik naar campbell toe.
    'Vrolijke kerst, Campbell.' Fluisterde ik en drukte een kus op zijn voorhoofd waarna ik even terug naar het bed toe liep om mijn shirt te pakken die ik over me heen trok en even een kleine kreun liet toen mijn schouder weer pijn deed zodra ik het aan had en liep richting Fred toe.
    'Ook Goedemorgen; Fred. Jij bent spontaan vandaag; maar je zou me blij maken als je wat minder spontaan binnen sprong aangezien we nu gehandicapt zijn door jou.' Zei ik met een kleine grijns en keek Campbell weer aan.
    'We kunnen ook met z'n allen terug naar onze kamer gaan en als mam en pap het zien zeggen we gewoon dat we elkaar wakker gingen maken of iets dergelijks.' Ik glinlachte en liep terug naar Campbell.
    'Gaat het wel; Campbell?' Vroeg ik lichtelijk bezorgd en zette rustig een hand bij zijn nek waar ik de wond nog kon zien.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ook Goedemorgen; Fred. Jij bent spontaan vandaag; maar je zou me blij maken als je wat minder spontaan binnen sprong aangezien we nu gehandicapt zijn door jou.' Ik grijns en haal mijn schouders op. 'We kunnen ook met z'n allen terug naar onze kamer gaan en als mam en pap het zien zeggen we gewoon dat we elkaar wakker gingen maken of iets dergelijks.' Hij loopt terg naar Campbell. Ik knik.
    'Oké dan ga ik nu maar weer naar Ralf. Zie jullie nog wel!' Ik ren weer naar mijn kamer waar Ralf nog is.
    'Hallo! Ik heb het geregeld en George komt er zo aan.' Ik kijk naar mijn cadeautjes. 'Vind je het erg als ik alvast uit ga pakken? Anders wacht ik wel tot de rest er is.' Ik ben altijd al slecht geweest in het wachten tot ik iets uit mag pakken dus dit is heel erg moeilijk. Ik ga op bed zitten en trek Ralf in een knuffel. 'Misschien hoeft het allemaal niet zo moeilijk te zijn,' glimlach ik. En dat is zo. Als we die pillen hebben dan gaat het goed met ons en met de rest waarschijnlijk ook.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Ik draaide me weer om en zag Fred weer de kamer inlopen.
    'Hallo! Ik heb het geregeld en George komt er zo aan.' Ik glinlachte en knikte waarna ik op zijn bed plaats van. Ik was nog steeds moe en het liefst sliep ik nu verder, maar het is kerst. Ik wil alles niet missen.
    'Vind je het erg als ik alvast uit ga pakken? Anders wacht ik wel tot de rest er is.' Ik lachte en schudde met mijn hoofd. Ja; knikken en schudden met mijn hoofd en zachtjes glimlachen is even alles wat ik kan nu. Hij trok me weer in een knuffel waar ik even glimlachte en mijn ogen zachtjes sloot.
    'Misschien hoeft het allemaal niet zo moeilijk te zijn,'
    'Wij maken het moeilijk..' murmelde ik en keek na aantal secondes op naar Fred.
    'Je mag wel uitpakken als je wilt; Fred. Mij maakt het niets uit.' Zei ik dan met een klein glimlachje.


    Oké ik ben echt inspiratie loos met hun :') wachten tot George en Camp komen dan maar :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja das wel handig want ik ben ook inspiratieloos :Y)
    Er zijn net 6 kuikentjes geboren bij ons thuis!


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ja das wel handig want ik ben ook inspiratieloos :Y)
    Er zijn net 6 kuikentjes geboren bij ons thuis!


    Zo leeuk :o en toen se zes kuikentjes werden geborenwas Ikikk aan het rennen voor de bus, weetje :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Zo leeuk :o en toen se zes kuikentjes werden geborenwas Ikikk aan het rennen voor de bus, weetje :')


    Haha ik zat te eten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik verveel me :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jij hebt geluk dat je je verveelt; ik heb morgen een toets waar Iik voor leer n ik ga dood.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••