• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als iedereen naar bed gaan kunnen we naar de volgende dag ('x mijn personages slapen al :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    We kunnen gewoon verder gaan naar de volgende dag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    We kunnen gewoon verder gaan naar de volgende dag.


    Oke


    1e kertdag XD jullie mogen als eerst posten want ik heb geen idee wat ik als begin post moet doen :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jupie. Waar slaapt iedereen? Waar slaapt Fred, is Ralf bij hem of apart? Waar slaapt George? Campbell? Ginny en Draco nog steeds op bank x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik laat Ginny depressief in haar bed liggen de hele dag dus die deur is gesloten ennn... George heeft stiekem samen zichzelf met Camp in een bed gegooid? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik laat Ginny depressief in haar bed liggen de hele dag dus die deur is gesloten ennn... George heeft stiekem samen zichzelf met Camp in een bed gegooid? x')


    Is goed ^^ Fred en Ralf?

    En oh; Fred mag eerst posten want ik ben zo erg inspiratie loos op dit moment.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Is goed ^^ Fred en Ralf?

    En oh; Fred mag eerst posten want ik ben zo erg inspiratie loos op dit moment.


    oehoeh ik post alseerst met Camp oke? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh, is goed ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh, is goed ^-^


    Als je straks iets niet goedkeurd in mijn post moet je ff zeggen gezien ik nu moet zeggen hoe george ligt enzo :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha is goed. Hij slaapt toch dus niemand kan weten hoe hij ligt alleen camp omdat die nu wakker gaat worden xq

    Oh god, ik heb een leuk cadeautje in mijn gedachten voor Campbell :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Haha is goed. Hij slaapt toch dus niemand kan weten hoe hij ligt alleen camp omdat die nu wakker gaat worden xq

    Oh god, ik heb een leuk cadeautje in mijn gedachten voor Campbell :'3


    oh shit ik heb helemaal niks voor George in gedachten D'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘hmmppff.’ Zachtjes drukte ik mijn gezicht dichter in de kussen die harder voelde als een doorsneekussen en ook stukken warmer terwijl ik twee warmen armen om mij heen gedrapeerd voelde. Ik fronste mijn wenkbrauwen. Armen. Langzaam opende ik mijn ogen en merkte dat ik mijn hoofd totaal niet in een kussen gedrukt had maar tegen een borstkas die op en neer bewoog. Ik nam langzaam afstand en herkende Georges gezicht waarna ik meteen voetstappen hoorde. Met een ruk schoot ik overeind maar viel algauw weer terug in het matras gezien George me stevig vast hield. Zelfs wanneer hij sliep. ‘George.’ Siste ik zachtjes maar het was fataal. Hij sliep en mijn zachte gesis zou hem echt niet wakker maken. Wat als mevrouw Weasley naar binnen zou lopen en ons zo zou treffen. Alles wat ik behaald had bij haar zou totaal verdwenen zijn. Ik kan me dan ook totaal niks meer herinneren na de chocolademelk in de keuken. Weer hoorde ik voetstappen en snel trok ik Georges armen rond mij los en wilde over hem heen springen maar in plaats daarvan bleef mijn voet haken en viel ik languit op de grond. ‘Hmpfh.’

    Sorry ik wilde hem graag op de grond laten vallen (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell en George liggen op Campbells kamer? Dan ligt Red op Freds kamer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Campbell en George liggen op Campbells kamer? Dan ligt Red op Freds kamer.


    Sure. Ginny ligt op haar kamer en Draco ligt dood op de bank ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Zelfs om zo een leuke moment te hebben meegemaakt gisteren, om velen weer met een glinlach te aantreffen en mijn zorgen voor Cqmpbell iets wat verdwenen waren aangezien hijzelf ook wat blijer eruit leek te zien, waren niet al mijn zorgen verdwenen. Ik weet niet meer van waar ze komen, maar alweer heb ik dezelfde nachtmerrie als in altijd tot nu. Alweer zag ik Campbell sterven voor mijn ogen. Hoe vaak heb ik dit wel of niet gezien..?
    Mijn ogen scheurde ik ook open en wilde wederom met een kreet overeine springen maar eerder liet ik een kreet toen iets aan mijn zij leek te haken waardoor ik van de bed op de grond viel, recht op mijn schuider en rug.
    'Argh!' Riep ik het uit van de pijn en kneep mijn ogen even dicht tot de harde gepiep mijn iren weer verlieten en knipperde een aantal keten met mijn ogen door de sterretjes die ik zag. Pijnlijk wreef ik over mijn schouder waarop ik keihard neerviel en beet even op mijn lip toen er een stekende pijn door ging. Toen pas merkte ik dat Campbell naast me op de vloer lag.
    'H-heei Camp: wat een bijzondere manier om anderen te wekken; echt.' Begon ik en probeerde op te staan terwijl ik mijn arm tegen mijn borstkast aan hield om mijn schouder est te laten rustten.
    'Goedemoegen ook. Lekker geslapen?' Zei ik dan met een glimlach.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••