• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Alsjeblieft, ik smeek je. Kan…. Niet..’
    Verbaasd keek ik op toen ik de paar stemmem herkende als die van Draco en voordqt ik op kon staan om te zien wat er aan de hand was buten was Campbell me voor en trok de gordijnen open.
    'George..' hoorde ik hem mompelen.
    '..wat is er?' Vroeg ik maar voordat ik ook zelf oo kon staan stormde Campbell met behulp van alahamora de kamer uit.
    'Campbell?' Riep ik hem verward achterna. Ook ik stond op en liep naar de raam toe en even bleef ik verbaasd stil staan toen ik een blond harigr jogen in het sneeuw zag liggen die ik herkend als Draco.
    'Draco?' Monpelde ik dan (Ralfie, Freddie? Gingin!). Ikzelf liep ook de trap af en keekverward rkrond alleen mam stond in de keuken en staarde naar buiten.
    'George, waarom is iedereen buiten?' Vroeg ze. Met een scheingeilige glinlach liep ik langzaam de deur uit zonder een abtwoord de geven en liep ik richtin Draco toe voor wie ik even knielde.
    'Psst, Malfoy..' fluisterde ik en porde in zijn zij. Ik zucht even.
    '..Draco?'
    Even schudde ik met mijn hoofd en wilde hem otillen maar mam die keihard "GINNY!' Riep zorgde ervoor dat ik xelf ook opsprong en naar achteren keek. Mam beende naar iets wat voor me was en geschrokken keek ik voor me uit. Ginny verdween in een soort meer en Campbell sprong er achter aan.
    'CAMPBELL, GINNY!!' Riep ik spontaan. Ik rende naarde meer toe en boog me geschrokken over het meer. Ik kon ze nergens zien.
    'Camp?' Murmelde ik en evenhad ik de neiging om ook erin te springen maar hij kwam al boven water samen met Ginny.
    'Campbell!' Riep ik geschrokken en trok hem naar me toe om hem te kunnen omhelzen.
    'Wat heb je gedaan?! Ik bedoel, oh merlin; je he t haar gered.. oh merlin!'
    Ik deed mijn jas uit en gooide die over Campbell heen en gooide mezelf naar Vinny toe.
    'Ginny?'
    Ik voelde even aan haar pols en tot mijn grote opluchting voelde ik haar hartslag.
    'Ogh mijn meisje..' hoorde ik olotseling en keek achteram waar een huilende moeder stond die Ginny van me weg trok. Ik schudde even met mijn hoofd en haalde ook mijn dikke trui van me af om die over Ginny heen te gooien die voor haar meer leek als een geote deken. Ha, maakt me niets uit als ik nu dood vries alhoewel ik meteen begon met klappertanden.
    'O-oh Ginny, oh waarom deed je dit?!' Ze knuffelde haar alhowel ik niet widt of ze dat hoorde of niet.
    'George, breng haar alsjeblieft naar binnen,'
    Ik knikte en kiep naar Ginny toe waarna ik haar op tilde en keek nog even toe hoe mam Campbell even aanstaarde voordat ze weer.begon met huilen.
    'Oh- oh Campbell!' Riep ze emotioneel en gaf hem een dikke moederlijke knuffel wat me verbijsterd liet glinlachen.
    'Oh Campbell, je hebt haar gered, I-ik ben zo dankbaar- je hebt mijn Ginny geholpen..'
    Ik grijnsde even en nog met Ginny in mijn armen en keek haar nogr even aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat mezelf maar ik zit hier te lachen XXD en ik heb zo'n slechte humor :'P

    Ohja en ik denk niet dat Camp het koud krijgt nu hij in Molly's omhelzing zit. Jmmer ze hebben hier geen wiebelwenkbrauw smiley dus beeld het je maar in ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell!’ werd er in mijn oor getetterd en net toen ik mijn handen op de grond zetten om mijzelf omhoog te drukken voelde ik twee armen om mij heen waardoor ik weer tegen de grond gedrukt werd. ‘Wat heb je gedaan?! Ik bedoel, oh merlin; je hebt haar gered.. oh merlin!’ Ik werd weer los gelaten en voelde een voor mij een naar stuk stof over me heen gegooid worden wat mij de moed ontbrak om weer omhoog te komen door slechts het ijsnatte hemd waar ik in gehuld was. ‘Ogh mijn meisje..O-oh Ginny, oh waarom deed je dit?! George, breng haar alsjeblieft naar binnen.’ Haar gesnik ging door merg en been en ik was nog liever in het ijs gebleven om Ginny mee om hoog te trekken dan mevrouw Weasley zo verdrietig te horen. ‘Oh-oh Campbell.’ Wauw ik had haar nog nooit mijn voornaam horen zeggen. Met een ruk werd ik opgetrokken in een omhelzing en hoewel ik het niet durfde te geloven voelde het aan als mevrouw Weasley. ‘Oh Campbell, je hebt haar gered, I-ik ben zo dankbaar- je hebt mijn Ginny geholpen.’ Ik sloot mijn ogen en drukte me dichter tegen mevrouw Weasley aan terwijl ik mijn armen om haar heen legde. Hoeveel ik ook van George hield vond ik het fijn om voor het eerst door een moederlijk persoon in een knuffel getrokken te worden. Iets wat ik niet kende en mevrouw Weasley het slechts met een knuffel mij al laat missen.
    ‘Het spijt me, mevrouw dat ik het u zo lastig maak. Dit was het minste wat ik terug kon doen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Gelukkig waren wr niet ver van huis waardoor ik Ginny snel naar binnen kon brengen en een deken over baar heen gooide en hetzelfde met Draco deed waarna ik vliegensvlug nog een trui aandeed en naar buten toe sprong waar mam en Camobell nog aan het knuffwlen waren.
    ‘Het spijt me, mevrouw dat ik het u zo lastig maak. Dit was het minste wat ik terug kon doen.’ zei Campbell en ik glimlachte even.
    'Het minste? Je hebt de leven van mijn enige dochter gered: hoe kon ik je niet vertrouwen..' ik kwam bij hunn staan en ook ik gooide grappend mijn armen over de twee heen.
    'Ah, mam, wat is dit toch gezellig.' Zei ik en kiet xe losom Iin het sneeuw te zitten.
    'Mag ik geen knuffel omdat ik Ginny haar leven heb gered om haar naar een warm gebied te brengen?' Lachte ik dan. Ikw as zo blij; zo gelukkig. Dwt mam blij is met Campbell.. dat maakt gewoon een groot dele van mij compleet. Mam liet hem los en negeerde me compleet wat ik haar niet kwalijk nam.
    'Nee; het spijt mij zo erg. Ik oordeelde de snel; Campbell. Maar dat deed ik voor mijn familie: snap je dat?' Ik glimlachte en wierp Campbell een glimlach toe.
    'Zo- zo erg bedankt..'
    'Campbell, als jij er niet was was ze misschien wel dood geweest.' Voegde ik er aan toe. Mam lie weer weg en keek ons even aan.
    'Ik ga je vader even hierover informeren en kijken hoe het is met Ginny, en ik verwacht dat jullie ook naar binnen komen. Campbell; je bevriest helemaal..' ik knikte en greep naar zijn hand waarin ik in kneep.
    'Ik zei toh dat dingen goed zouden komen Camp..' fluisterde ik dan zachtjes.


    Campbell heeft officieel mama Molly haar vertrouwengewonnen ^^ Iiedereen weet dat Molly haar leven wel kan geven voor haar familie en dat geeft Campbell net voor gingin gedaan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campell Saunders

    'Het minste? Je hebt de leven van mijn enige dochter gered: hoe kon ik je niet vertrouwen..' Ik voelde nog een arm om mij heen geslagen worden en voordat ik op kon kijken hoorde ik Georges vertrouwde stem al; ‘Ah, mam, wat is dit toch gezellig. Mag ik geen knuffel omdat ik Ginny haar leven heb gered om haar naar een warm gebied te brengen?' Ik lachte zachtjes. Ook een deel uit nervositeit wat van mijn schouders leek af te vallen. Het was totaal mijn intentie niet geweest om mevrouw Weasley hiermee te imponeren en toch was zo iets gruwelijks voor mij goed uitgepakt.
    'Nee; het spijt mij zo erg. Ik oordeelde de snel; Campbell. Maar dat deed ik voor mijn familie: snap je dat? Zo- zo erg bedankt..' ik slikte en voelde me rood worden. Terwijl George nog een schepje er bovenop deed.
    'Campbell, als jij er niet was was ze misschien wel dood geweest.' Ik schudde mijn hoofd maar mevrouw Weasley leek het niet meer in de gaten te hebben terwijl ze me los liet. ‘Ik ga je vader even hierover informeren en kijken hoe het is met Ginny, en ik verwacht dat jullie ook naar binnen komen. Campbell; je bevriest helemaal..' met dat liet ze ons achter in de gure wind en pakte George mijn hand vast waar hij zachtjes in kneep. 'Ik zei toch dat dingen goed zouden komen Camp..' ik slaakte vermoeid een zachte zucht voordat ik mijn armen achter Georges rug liet glijden en vanuit daar zijn schouders te grijpen en mijn ijskoude lichaam tegen hem aandrukte terwijl ik enorm bibberde.
    ‘Ik-ik was bang dat-dat ik mijn toe-toekomstige sch-schoonz-zusje kwijt g-geraak-kt w-was.’ Klappertanden ik hoewel ik me voelde blozen om het feit dat ik Ginny een schoonzusje noemde. Het leek wel alsof ik mijn eeuwige liefde aan George verklaarde hoewel dit niks officieels was voelde het als een mijlpaal in mijn leven. Alsof ik besloten had George nooit meer achter zou laten. ‘Until the world collides.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha; ahw Campbell is zo lieeff ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij liet een zucht en liet zijn armen achter mijn rug glijden tot aan mijn schouder wat me even deed glimlachen. Hij trok zich ook dihter tegen me aan en ik gooide mijn armen ook om hem heen om hem dichter tegen me aan te drukken aangezien hij aan het bibberen was.
    ‘Ik-ik was bang dat-dat ik mijn toe-toekomstige sch-schoonz-zusje kwijt g-geraak-kt w-was.’
    Schoonzusje. Mijn glinlach werd breder en ik drukte een kus in zijn haren en ergens was ik dankbaar dat hij mijn brede grijns niet zag. Maar al de woord "schoonzusje" deed erg veel met mijn lichaam ook al was het niet mij bedoeld; daar draait het ook om.
    'Dat was erg dapper van je; camp. Ook heb je de vertrouwen van je schoonmoeder hiermee gewonnen.' Lachte ik zachtjes en kon het niet laten en straalde zo een hitte uit waardoor ik ook begon te blozen en met een schuine glinlach naar de aantal haarplukjes van Campbell staarde.
    'Zullen we- zullen we maar naar binnen gaan? Je bevriest, camp.' Zei ik zachtjes en liet hem los om aan zijn hand mee naar binnen te trekken. Op de bank zag ik Ginny en Drqco liggen, mam stond geknield voor Ginny terwijl baar hand herhaaldelijk door haar haren streelde.
    'George; ik heb chocolademelk voor jullie klaargemaakt.' Hoorde ik mam zeggen.
    'Oh- danke, mam.' Zei ik lichtjes verbaasd en nam Campbell mee de keuken in waar ik hem in een stoel neer duwde en een kopje voor hem neer zette.
    'Wacht- ik kom er zo aan.' Zei ik even en beende de trap op naar zijn kamer toe waar ik een deken pakte en die mee naar beneden sjouwde en ik di vervolgens onverwachts over hem heen gooide. Ik kwam naast hem zitten en vergat mijn kopje te pakken maar die boeide me niet echt en ik drukte even een kus op zijn wang.
    'Hopelijk heb je het wat warmer.' Zei ik met een kleine grijns.


    Slecht ik weet het maar ik heb het geschreven op school :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hebben ze nou echt Draco daar laten liggen? X)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'H-het was eng.' Ik knik. Eigenlijk had ik niet verwacht dat ik nog zou leven na wat er gebeurt is. Ik hoop dat iemand Draco verzorgd heeft, maar ik weet dat ik sowieso niemand meer aan kan kijken. Het is mijn schuld dat iedereen nu problemen heeft.
    'Doet-doet het pijn? Je hoofd? Ik bedoel, natuurlijk doet het pijn. Domme ik..' Ik voel aan mijn hoofd. Eigenlijk doet het helemaal niet zoveel pijn. Nou, ik heb wel heel veel hoofdpijn maar dat komt niet daardoor.
    'Ik hoop dat het goed gaat met.. Ginny en.. draco. Z-zullen we ze opzoeken? N-natuurlijk moet je even uitrusten- uh- wat als je wat g-gaat slapen en ik zoek ze wel op..?' Ik schud mijn hoofd - wat meer pijn doet dan verwacht - en pak zijn arm vast om weer steun te hebben.
    'Als er iets gebeurt is vergeef ik dat mezelf nooit, Ralf. Ik wil weten of het goed met ze gaat. Ik - ik ben een monster.' Ik laat hem los en loop snel naar Het Nest. Er is niemand buiten dus ga ik maar naar binnen. Binnen zie ik Draco op de bank liggen. Hij is flauwgevallen of zoiets.
    'K-komt het goed met hem?'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:06 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George heeft hem al naar binnen gebracht xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als ik Fred nu lees is George zo kalm ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb medelijden met Molly D'; zullen we allee personages naar 'bed' brengen zodat we naar de volgende dag kunnen ? :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is goed :') George is kalmer omdat hij positief staat te denken en Fred niet ;') in de werkelijkheid moest Fred juist diegene zijn die positiever zou denken dat George ook al zijn ze allebei even positief :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Is goed :') George is kalmer omdat hij positief staat te denken en Fred niet ;') in de werkelijkheid moest Fred juist diegene zijn die positiever zou denken dat George ook al zijn ze allebei even positief :p


    Laat George maar zo als hij is (: zo vind ik hem super <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat was erg dapper van je; Camp. Ook heb je de vertrouwen van je schoonmoeder hiermee gewonnen. Zullen we- zullen we maar naar binnen gaan? Je bevriest, Camp.’ Ik wilde zeggen dat het niet uitmaakte maar in plaats daarvan trok George me mee naar het Nest waar we al gauw waren terwijl ik met moeite het klappertanden tegen ging. Eenmaal toen we binnen kwamen zag ik mevrouw Weasley, Ginny’s haar strelen die op de bank lag samen met Draco. Beide leken ze knock-out.
    ‘George; ik heb chocolademelk voor jullie gemaakt.’ Ik keek naar George die me alweer mee trok naar de keuken terwijl hij zei; ‘Oh-dankje, mam.’ Voor ik iets kon doen werd ik in een stoel gedrukt terwijl er een kop chocolademelk voor mij neergezet werd terwijl de geur mij alleen maar soezerig maakte. ‘wacht- ik kom er zo aan.’ Ik was ergens te moe om nog te vragen wat George überhaupt ging doen terwijl ik mezelf alleen maar dieper in Georges jas kroop die naar hem rook en automatisch een glimlach rond mijn lippen verscheen. Het was gek om na te gaan hoeveel emoties een iemand op een dag kan voelen. Ik had dood kunnen wezen vandaag. Meerdere malen net zoals het zusje van George en toch bleven we allemaal leven. Misschien zat er overal toch een soort logica in. Misschien zat zelfs in ieder hoekje toch nog geluk ook al zie je het op het eerste gezicht niet tot iemand je nodig hebt terwijl je dat nooit verwacht. Ik wist het niet zeker maar ik had in ieder geval het vermoeden dat Ginny en ik elkaar weer een soort leven gegeven hebben.
    Ik voelde een kus op mijn wang gedrukt worden waardoor ik mijn ogen sloot terwijl er een warme deken over mij heen gegooid werd. ‘Hopelijk heb je het wat warmer..’ de rest hoorde ik niet eens meer gezien mijn ogen dichtvielen en ik meegetrokken werd in een diepe slaap.

    Oke dit is echt een saai stukje maar hij slaapt en hij ziet een nut in het leven (: dat is een mijlpaal voor hem ja! X’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya