• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ja ik niet (:


    Wauw dat zou er echt heel raar uitzien :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Fred liet zichzelf tegen een boom aanvallen en gespannen kneep ik mijn ogen dicht.
    'H-het spijt me. Ik moet weg, ik... Mijn.. Mij schuld, Ralf. Verpest... Leven... Iedereen. Dit... Nee, ik kan niet... Ik... Moet.. Stoppen... Dit..' ratelde hij door. Verbaasd opende ik mijn ogen en vertaalde zijn zin naar "het is mijn schuld, ik heb iedereen zijn levens verpest, ik kan dit niet meer, ik moet het laten stoppen." En eenmaal dat uitgrvolgeld te hebben sprong fred al op en beende verder de bos in.
    'Fred, wacht!' Riep ik in paniek en rende hem achterna. Gelukkig was hij niet ver maar even leek mijn hart te stoppen toen ik hem in het sneeuw zag zitte
    'Fred' hapte ik naar adem en knielde achter hem neer. Met veel moeite probeerde ik hem ivereind te trekken aan zijn arm maar natuurlijk lukte het niet.
    'F-fred, h-het is j-jouw schuld n-niet; a-alsjeblieft doe niets doms nu!' Ik kwam weer voor hem zitten en begon sneller adem te halen terwijl de tranen langzaam ivet mijn wangem begonnen te stromen.
    'F-fred; j-je bent de enige die ik n-nog heb; alsjeblieft verlies je-jezelf niet..' zei ik en beet op mijn lip om mijn om hem heen te slaan en trok me zo dicht tegen hem aan alsof als ik het niet deed hij plotseling dood neer zou vallen.
    'F-freed..' miezerde ik dan en voelde pijnscheuten door mijn hart vliegen.

    Jup; hij heeft een paniekaanval (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Mijn zicht is te wazig om echt iets te onderscheiden, maar ik zie en hoor vaag iets of iemand aankomen.
    'F-fred, h-het is j-jouw schuld n-niet; a-alsjeblieft doe niets doms nu!' Ik weet niet waarom of hoe, maar Ralfs stem hoor ik helemaal perfect, met paniek en al. 'F-fred; j-je bent de enige die ik n-nog heb; alsjeblieft verlies je-jezelf niet.. F-freed..' Ik voel twee armen om me heen en probeer me daarop te concentreren. Mijn lichaam voelt alsof ik ga transformeren, maar dat kan nu toch helemaal niet? Tranen van paniek springen uit mijn ogen.
    'R-ralf. Van.. Hou... Jou...' De woorden kloppen niet, maar ik kan het niet in de goede volgorde zetten. Ik hijs mezelf omhoog en voel een stroompje bloed langs mijn voorhoofd naar beneden lopen. Mijn oogleden worden zwaar. Ik zie nog maar één uitweg. Maar ik kan Ralf niet alleen laten, dat beloofde ik hem. Die gedachte maakt het alleen maar erger.
    'Stop... Zorg... Stop... Alsjeblieft,' smeek ik. Ik pak zijn hand stevig vast en zoek met mijn andere hand naar zijn wang. Als ik die vind leg ik mijn hand erop. IK zou willen dat ik hem nu zou kunnen zien. Al is het voor de laatste keer, ik wil zijn gezicht zien en niet alleen uit een herinnering.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    ‘Oké, dan ga ik met jou mee. Er is nergens anders waar ik heen kan gaan, Ginny. Mijn ouders zullen enkel boos worden omdat ik tegen ze gelogen heb over waar ik de vakantie doorbreng. Ik ga niet terug naar het nest en Zweinstein heb ik ook geen zin in en ik heb geen idee hoe ik er moet komen dus lijkt met jou meegaan de beste optie. Alsjeblieft, ik smeek je.’ Ik voelde zijn hand die van mij omsluiten waarna hij op de grond viel. ‘Kan…Niet.’ Ik trok mijn hand los terwijl ik naar de jongen keek die precies hetzelfde meerdere malen naar Ralf had gedaan. Nooit had hij medelijden getoont. Zelfs niet toen ik zei dat hij moest stoppen. Waarom zou ik dan nu medelijden met hem tonen; vooral omdat dat zou betekenen dat ik terug moest. Terug naar het huis wat ik niet meer wilde zien. Terug naar de personen die niks met mij hadden en ik niks met hen. Mam zou hem wel vinden morgen en uit beleefdheid zou ze hem verzorgen. Hij zou heus niet dood gaan. Daar was hij te licht beschadigd voor. Met die gedachtes liep ik verder zonder mijn hutkoffer. Draco had gelijk. Waar moest ik heen. Ik had niks en hoewel Zweinstein mijn huis had geleken al die jaar zouden daar de personen zijn die ik wilde vermijden. Daar zou mam me kunnen vinden die waarschijnlijk woedend zou wezen. Niet omdat ze me miste maar omdat ik dit deed. Dat ik zo asociaal was. Wat mijn broers betreft? Daarmee zou niks veranderen. Ze zouden me gewoon niet aankijken als altijd. Mijn stappen werden steeds sneller tot ik uiteindelijk renden. De duister in.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 19:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik Draco dood laten gaan? Dan kan Fred zich heel erg schuldig voelen en Ginny misschien ook.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Mag ik Draco dood laten gaan? Dan kan Fred zich heel erg schuldig voelen en Ginny misschien ook.


    Nee Draco gaat niet dood maar Ginny wel :'< Camp heeft een BFF nodig Draakje x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee Draco gaat niet dood maar Ginny wel :'< Camp heeft een BFF nodig Draakje x'D


    Ja maar nu moet eerst iemand hem vinden en als Ginny dood gaat gaat Draco ook dood (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ja maar nu moet eerst iemand hem vinden en als Ginny dood gaat gaat Draco ook dood (cat)


    Nop want Camp heeft een BFF nodig dus Draco anders heeft hij niemand x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja Leora (A) als gingin dood gaat dan gaat draakje ook dood.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ja Leora (A) als gingin dood gaat dan gaat draakje ook dood.


    (cat) ik weet waarom jij met Lidne eens bent deze keer >:[


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heei; Ralf heeft ook een BFF nodig (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Heei; Ralf heeft ook een BFF nodig (cat)


    Mag je eerst eens je best gaan doen bij ginny (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'F-fred; ik h-hou van je.. werd g-gewoon een b-beetje bang.' Ik voel Ralf tegen mij aan kruipen en probeer te ontspannen. 'Sorry. M-misschien moet je n-naar binnen.'Ik weet niet hoe het komt, maar alles wordt iets duidelijker. Ik kan Ralf helemaal goed zien. Zonder iets te zeggen kus ik hem. Een gelukkig gevoel komt naar boven en ik word weer wat rustiger. Ik haal mijn lippen van die van Ralf af en kijk hem vrolijk aan.
    'Het gaat weer,' zeg ik vrolijk. Ik probeer zijn gezicht goed in me op te nemen en knuffel hem dan stevig. Het voelt zo veilig met hem. Ik tril en voel me nog steeds belabberd, maar het is beter dan net. Ik voel me nu ten miste weer veilig.
    'Ik hou van je, Ralf. Ik wil je nooit meer kwijt,' zeg ik tegen hem. Ik sta op. 'Het lijkt me slim om nu terug te gaan naar Het Nest aangezien ik niet weet of dit nog een keer gaat gebeuren.' Onze handen verstrengelen en ik begin te lopen.

    Sorry inspiratieloos x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Dat doe ik met Fred zo vaak.’ Ik keek naar zijn grijns terwijl hij plukjes voor mijn ogen weg veegde achter mijn oor. ‘Maak je maar geen zorgen over dat; jij breekt hier geen regel. Jij zelf wilde niet eens dat ik kwam en ik prop me in jouw bed. En met mam praat ik nog wel; ze gaat het ook accepteren.’ Hij boog zich iets naar voren en voelde een paar lippen op mijn wang gedrukt worden waarbij ik zachtjes fluisteren; ‘Ik zal daar alles voor over hebben.’ Zachtjes pakte George mijn hand en ik drukte me dichter tegen hem toe terwijl ik mijn hoofd in zijn borstkas verschool. ‘Maar ook al dat. Als ze je echt niet accepteert; boeit me niet. Maar ik laat je hand echt niet los.’
    ‘Alsjeblieft, ik smeek je. Kan…. Niet..’ ik schudde mijn hoofd tot het tot mij door drong dat het niet meer Georges stem was en snel opsprong en naar het raam liep en de gordijn een stuk opentrok en een ijzige kou mijn lichaam ontmoette die George net iets had weten in te dimmen. Ik keek uit het raam waar Draco op de grond viel en Ginny slechts keek zonder enig emotie. ‘George..’ murmelde ik. Direct draaide ik me om en greep naar de deur die op slot leek waardoor ik er wat aan rammelde voordat ik mijn staf tevoorschijn haalde en ‘alohomora’ murmelde en snel de deur door liep terwijl ik bij iedere traptreden een steek door mijn nek heen voelde gaan waardoor ik hard op mijn lip beet en door de deur gleed de buitenlucht in. Ik renden naar de blondharige gedaante toe die op de grond lag en snel omdraaide. ‘Draco.’ Murmelde ik. Snel keek ik omhoog en zag nog net in een schis oranjeharen door het duister fladderen die ik zonder te aarzelen met enorme snelheid volgde tot ik het gedaante stil zag staan en mijn passen slomer werden terwijl ik nutteloos mijn arm uitstak. ‘Ginny!’ riep ik maar ze leek het niet te horen. Ze stak haar voet uit in iets donkers wat ik niet kon zien behalve dat het oranjeharige gedaante langzaam kleiner werd tot het verdween in de grond? Ik renden haar kant op tot ik in iets nats stapte. ‘Water.’ Murmelde ik terwijl het ijskoude water tot het merg leek te branden. ‘Ginny!’ riep ik angstig. Zonder te aarzelen dook ik in het plas met water dat omringt was met ijs terwijl mijn longen; zelfs mijn hele lichaam in ijs leek te veranderen terwijl ik verwoed met mijn ogen door het water probeerde te kijken naar een gedaante die langzaam naar de bodem leek te glijden. Ik zette me af tegen het glibberige ijs en duwde me met alle kracht die ik nog bezat dieper het water in en greep Ginny beet bij haar polsen terwijl ik met al mijn kracht haar naar boven probeerde te trekken waardoor mijn mond openviel en ik allemaal zuurstof verloor. Verwoed schopte ik in het water maar mijn spieren leken zich te verslappen terwijl ik met een hand Ginny los liet en wanhopig naar de ijsrand tastte die ik net wist aan te raken en ons zo omhoog trok en de aarde weer ontmoette. Vermoeid trok ik Ginny op de vaste grond waardoor ik meteen op wilde staan maar weer hijgend op de grond viel terwijl mijn hele lichaam ijskoud was dat ik haast kon zeggen dat ik zelf ijs was. ‘Ginny.’ Wist ik uit te brengen tussen mijn gehijg door voordat ik mijzelf voorsleepte de grond over om wanhopig haar hartslag te vinden terwijl ik haar ijskoude pols vastpakte.

    Ze leeft gewoon nog dus je mag met molly of george gewoon schrijven dat je hartslag voelt ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Al meteen daarna voelde ik zijn bekende lippen die tegen de mijne werd gedrukt. Als hij due weer van de mijne afhaalt keek ik hem eerst vervaasd aan voordat ik wat begon te glinlachen.
    'Het gaat weer,'
    Mijn glimlach werd wat breder en gauw veegde ik mijn tranen weg voordat Fred me jn een knuffel trok.
    'Ik hou van je, Ralf. Ik wil je nooit meer kwijt,' zegt hij en staat op.
    'Het lijkt me slim om nu terug te gaan naar Het Nest aangezien ik niet weet of dit nog een keer gaat gebeuren.' Zei hij en greep naar mijn hand waarna we stap voor stap terug begonnen te lopen.
    'H-het was eng.' Wist ik eruit te krijgen en liep wat dichter naar hem toe zodat ik letterlijk zij aan zij tegen hem aan liep.
    'Doet-doet het pijn? Je hoofd?' Vroeg ik e dtaarde naar de rode bloedvlekken die nog langs zijn voorgoofd lagen.
    'Ik bedoel, natuurlijk doet het pijn. Domme ik..' vervolgde ik zachtjes en kneep in ijn hand.
    'Ik hoop dat het goed gaat met.. Ginny en.. draco. Z-zullen we ze opzoeken? N-natuurlijk moet je even uitrusten- uh- wat als je wat g-gaat slapen en ik zoek ze wel op..?'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••