• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij pakte mijn pols vast en trok me mee zijn bed op waardoor ik deze keer op hem lag. Gauw steunde ik mijn armen in het het matras om te voorkomen dat ik hem zou pletten en keek Campbell in zijn bruine ogen aan wat me wederom in trance zette en mijn kaak iets openviel om wst te zeggen maar er kwamen geen woorden uit.
    ‘Ik hou echt van je; dat weet je toch wel.’
    Ik glimlachte tot hij zijn lippen op die van mij plaatste en voelde ook zijn hand onder mijn shurt door glijden en streelde over mijn rug waardoor ik wat kippenvel kreeg en niet bewust was van mijn hartslag die wel leek te stoppen.
    ‘Nu ben je niet alleen mijn matras maar ook mijn deken geweest.’ ik zag hem glimlach breder liet maken en hij drukte een kus in mijn nek wat mijn ogen even kiet sluiten en ik me dichter naar Campbell toe kroop.
    'Hmm, maar bij matras was het een heel ander ervaring dan deken. Je gooide sneeuw op mij.' Fluisterde ik met een kleine lach en deed een hand op zijn borstkast en draaide me zo om zodat ik mijn lippen weer als een magneet op die van hem te plaatsen en haalde mijn hand van zijn borstkast af om ermee door zijn haren te strelen die zoo goddelijke langs en tussen mijn vingers door kietelden. Even liet ik hemweer los en kwam naasr hem liggen terwijl ik me dichter naar hem toe kroop en even glimlachte.
    'Zo te zien slaap ik vannacht maar hier.' Zei ik met een glimlach.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zijn glimlach werd breder waar ik even vertederd naar keek terwijl ik zachtjes over zijn rug bleef strelen.
    ‘Hmm, maar bij matras was het een heel ander ervaring dan deken. Je gooide sneeuw op mij.’ Ik lachte voorzichtig voordat George zijn lippen op die van mij drukte die ik maar al te graag beantwoorden. Als ik het officieel mag noemen hadden we nu bijna een halfjaar en toch voelde de emoties die ik ervaarde bij George nog steeds als de eerste keer. Verwarrend maar vastberaden. Vastberaden dat ik bij hem wilde zijn gezien ik het gelukkigst was als George bij me was. Zoals nu. Zo dichtbij dat ik hem kon voelen en zeker wist dat hij niet kwijt zou raken en toch maakte me dat weer bang. Bang om zo gehecht te raken dat er hem wat overkomt. Voor het missen was ik niet meer bang. Ik zou dan gewoon mijzelf van kant maken. Het was niet alsof iemannd anders dan George me zou willen helpen. Iedereen wist toch dat ze beter af waren zonder mij.
    Ik voelde een hand door mijn haar glijden wat me ontwaakte uit mijn eigen gedachtes waarbij George van mij af rolden en dicht naar mijn zij toe kroop. ‘Zo te zien slaap ik vannacht maar hier.’ Ik zag een glimlach rond zijn lippen spelen en voorzichtig glimlachte ik weer hoewel ik ook meteen moest denken aan zijn moeder. Aan haar goedheid jegens mij. ‘Je moeder zou me echt vermoorden als ze dit zou zien.’ Murmelde ik zachtjes en eerst wilde ik op mijn zij rollen maar gezien de stekende pijn in mijn nek weer met een enorme proportie terug keerde bleef ik maar kaarsrecht op mijn rug liggen. ‘Ze is zo aardig om mij in haar huis toe te laten en me zelfs te helpen en toch overtreed ik haar regels meerdere malen. Iets wat ze niet verdiend.’ Fluisterde ik er zachtjes achteraan terwijl ik wist dat ik vast enorm ondankbaar over kwam door nu nog een nacht met George te spenderen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Ik staarde naar de voetstappen die zich gevormd hadden in de spierwitte sneeuw. Ik was blij dat het nu niet sneeuwden anders hadden we ze nooit gevonden. ‘Fred.’ Hoorde ik Ralf sissen waarna hij plotseling stil bleef staan en ik hield snel mijn adem in. ‘F-f-fred stop.’ Hoorde ik een veels te bekende stem zeggen. ‘Ik geef je een keuze, Malfoy. Of jij gaat nu zo snel mogelijk weg, of ik beloof je dat je nooit meer veilig bent. En maakt niet uit welke keuze je maakt, je blijft bij Ginny uit de buurt.’
    ‘Ik ga weg, ik beloof het. Jullie zullen nooit meer last van mij hebben.’ Ik bleef verstijfd stil staan en merkte niet eens dat Ralf mijn hand los liet en weg liep. Hij zou mij gewoon alleen laten. Hij zou niet eens voor mij vechten. Hij was gewoon bang voor mijn broer. Voor Fred nog wel.
    ‘..W-wat is er in merlijns naam aan de hand? Waarom.. Wat ben je aan het doen?! Waarom… waarom s-sloeg je hem? Waarom moet hij weg? Wat is er gebeurd; Fred?’
    'Hij heeft gelogen tegen ons allemaal. En we zijn erin getrapt. Hij is hier om ons te bespioneren. Wat zei je? Beweer je iets anders? Want net toen Nathaniel er was, was je erg zeker van je zaak.’ Met een klap werd Draco tegen de boom gedrukt waardoor hij zich tot mij richtte.
    ‘Alsjeblieft, Ginny. Laat hem dit niet doen. Ik kan het uileggen.’ Ik bleef nog even verstijfd stil staan tot er een rare vorm van woedde door mij heen drong en ik Fred van Draco losrukte en naar Draco keek. Zonder een enkele traan over mijn gezicht te laten terwijl ik wist dat ik hem woedend aan keek. ‘Je wilde mij alleen laten. Zo makkelijk?’ ik snoof. ‘En ik nog serieus denken dat jij van iedereen niet zo slap was om jezelf door mijn broers te laten intimideren.’ Ik draaide me om naar Fred.
    ‘En jij- Waar bemoei jij jezelf eigenlijk mee? Het is niet alsof ik het niet aan kan als nog iemand mij gebruikt en doe in vredesnaam niet alsof jíj dat zo erg zou vinden. Je kijkt me al maanden niet meer aan door iets wat tussen mij en Ralf is. Je gaat per slot van rekening met mijn ex; verkering nemen; alsof het jarenlang getreiter naar mij niet goed genoeg was en nu blijkt het dat Draco mij gebruikt en plotseling ben je er voor mij? Stik toch.’ Ik schudde mijn hoofd en liet ze achter in de sneeuw. Woedend renden ik terug naar ’t Nest en rende naar mijn kamer waar ik mijn hutkoffer greep die ik nog niet eens in al die tijd had open gemaakt. Ik sleurde hem mee naar beneden de deur uit waar ik de hengsel beet pakte en door de gure wind weg begon te lopen. Waar wist ik niet maar alles was beter dan hier blijven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ginny trekt Fred van mij weg en ik zak op de grond. Mijn benen lijken gestopt te zijn met werken en mijn handen trillen. Ginny kijkt me boos aan n
    ‘Je wilde mij alleen laten. Zo makkelijk? En ik nog serieus denken dat jij van iedereen niet zo slap was om jezelf door mijn broers te laten intimideren.’ Ik kijk haar schuldig aan maar voor ik iets kan zeggen draait ze zich om naar Fred. Ik voel aan mijn kaak, die onder het bloed zit.
    ‘En jij- Waar bemoei jij jezelf eigenlijk mee? Het is niet alsof ik het niet aan kan als nog iemand mij gebruikt en doe in vredesnaam niet alsof jíj dat zo erg zou vinden. Je kijkt me al maanden niet meer aan door iets wat tussen mij en Ralf is. Je gaat per slot van rekening met mijn ex; verkering nemen; alsof het jarenlang getreiter naar mij niet goed genoeg was en nu blijkt het dat Draco mij gebruikt en plotseling ben je er voor mij? Stik toch.’ Ze loopt weg en ik kijk naar Ralf en Fred. Fred kijkt me boos aan.
    'Maakt me niet uit wat ze zei, jij blijft van haar weg, begrepen?' Ik knik en probeer weg te lopen. Het gaat moeilijk en lijkt meer op leunen tegen dingen en steeds weer bomen vastpakken. Als ik bij het huis ben zie ik Ginny weglopen.
    'Ginny! Wacht! Alsjeblieft!' schreeuw ik. Mijn benen protesteren terwijl ik naar haar toe ren en meerdere malen val ik, maar het maakt me niet uit. Ik moet bij haar komen. Als ik eindelijk bij haar ben blijf ik staan.
    'Ik- Ginny het spijt me zo. Ik meende niet wat ik zei. Ik hou van jou en dat gaat niet veranderen. Alsjeblieft, nog één kans,' smeek ik haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Frankrijk (haat aan voorspellend teks)
    Fred liet hem los en keek me aan en voor het eerste keer wist ik het voor elkaar te krijgen om hem in de ogen aan te kijken, in iemand zijn ogen te kijken zelfs.
     'Hij heeft gelogen tegen ons allemaal. En we zijn erin getrapt. Hij is hier om ons te bespioneren. Wat zei je? Beweer je iets anders? Want net toen Nathaniel er was, was je erg zeker van je zaak.’
    Hij duwde Draco tegen de boom aan en geschrokken zette ik een stap naar achteren en ging even met mijn handen door mijn haren.
    'Fred!'
    ‘Alsjeblieft, Ginny. Laat hem dit niet doen. Ik kan het uileggen.’ smeekte Draco. Voordat ik iets kon doen kwam Ginny aanloprn en trok Fred weg van hem en staarde Draco aan.
    Je wilde mij alleen laten. Zo makkelijk? En ik nog serieus denken dat jij van iedereen niet zo slap was om jezelf door mijn broers te laten intimideren.’
    Ze draaide zich om naar Fred en even beet ik op mijn lip. Dit gaat fout; dit alles gaat zo fout.. en dat komt door mij en Draco. ( Jup, daar beginnen we meer met het zichzelf beschuldigen x') )
    ‘En jij- Waar bemoei jij jezelf eigenlijk mee? Het is niet alsof ik het niet aan kan als nog iemand mij gebruikt en doe in vredesnaam niet alsof jíj dat zo erg zou vinden. Je kijkt me al maanden niet meer aan door iets wat tussen mij en Ralf is. Je gaat per slot van rekening met mijn ex; verkering nemen; alsof het jarenlang getreiter naar mij niet goed genoeg was en nu blijkt het dat Draco mij gebruikt en plotseling ben je er voor mij? Stik toch.’ en met dat liep ze weg.
    'Ginny; wacht,' riep ik er achter aan maar ze verdween al terug de bos in.
    'Maakt me niet uit wat ze zei, jij blijft van haar weg, begrepen?' Zei Fred. Daco knikte en liep weg.
    'Nee- Draco..' riep ik wanhopig en verborg mijn gezicht even jn mijn handen. Ik heb Fred en Draco nog nooit zo gezien wat me verschrikkelijk bang maakte. Ik haalde mijn handen weer weg en keek Fred angstig aan.
    'Fred..' fluisterde ik wanhopig zijn naam en beet op mijn lip.
    'A-alles gaat fout..' fluisterde.ik zachtjes en llrunde zachtjes tegen een boom aan.
    'A-alles gaat verkeerd; F-Fred. A-alles gaat fout.' Herhaalde ik in trance en ging met mijn handen weer door mijn haren. Dit klopt niet; we horen blij en gelukkig te zijn. In plaats van dat gaat Campbell bijna dood, word ik samen met Fred iedere maand een weerwolf, Draco heeft ons misschien wel op zo een gruwelijke manier bedrogen en Ginny is woest.
    'W-waarom heb je h-hem aangevallen; m-misschien v-vertelde hij de waarheid.' Fluisterde ik en keek hem weer aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

     ‘Je moeder zou me echt vermoorden als ze dit zou zien. Ze is zo aardig om mij in haar huis toe te laten en me zelfs te helpen en toch overtreed ik haar regels meerdere malen. Iets wat ze niet verdiend.’ ik rolde op mijn zij en drukte mijn elleboog in het matras om mijn hoofd tegen mijn hand aan te steunen en met de andere streelde ik een aantal plukje haren voor zijn ogen vandaan om het achter zijn oor te doen.
    'Dat doe ik met Fred zo vaak.' Fluisterde ik zo zachtjes met een kleine grijns.
    'Maak je maar geen zorgen over dat; jij breekt hier geen regel. Jij zelf wilde niet eens dat ik kwam en ik prop me in jouw bed. En met mam praat ik nog wel; ze gaat het ooit accepteren.' Stelde ik hem gerust en drukte een kleine kus op zijn wang voordat ik mijn arm wegdeed zodat ik in het matras kon vallen en greep naar Campbell zijn hand waar ik even in kneep.
    'Maar ook al dat. Als ze je echt niet accepteert; boeit me niet. Maar ik laat je hand echt niet los.'

    Geen inspiratie sorry :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Ginny! Wacht! Alsjeblieft!’ hoorde ik Draco schreeuwen. Ik liep echter door. Ik had het gehad. Met iedereen en met mijzelf. Ik wilde hier niet meer zijn. Iedereen sprak zo vol lof over het nest terwijl ik het haatte. Natuurlijk haalde Draco me in gezien ik een levensgrote koffer bij me droeg en ging voor me staan. ‘Ik- Ginny het spijt me zo. Ik meende niet wat ik zei. Ik hou van jou en dat gaat niet veranderen. Alsjeblieft, nog één kans.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Draco; je hebt me allang duidelijk gemaakt dat je hier niet wilt zijn en ik vind het niet erg; ik wil hier ook niet zijn dus val me alsjeblieft niet lastig en ga gewoon naar huis of waar je ook heen wilt.’ Ik draaide me om en trok mijn hutkoffer weer voort terwijl ik iedereen de rug toe keerde. Waar ik de zomervakantie doorbracht dacht ik nog over na. Misschien kon ik wel gaan werken in de vakanties zodat ik hier nooit meer terug hoefde te keren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Draco; je hebt me allang duidelijk gemaakt dat je hier niet wilt zijn en ik vind het niet erg; ik wil hier ook niet zijn dus val me alsjeblieft niet lastig en ga gewoon naar huis of waar je ook heen wilt.’ Ze loopt verder en ik strompel achter haar aan.
    'Oké, dan ga ik met jou mee,' zeg ik vastbesloten. Ik weet het dat dom is omdat ik amper kan lopen, maar ik kan haar niet alleen achterlaten. 'Er is nergens anders waar ik heen kan gaan, Ginny. Mijn ouders zullen enkel boos worden omdat ik tegen ze gelogen heb over waar ik de vakantie doorbreng. Ik ga niet terug naar het nest en Zweinstein heb ik ook geen zin in en ik heb geen idee hoe ik er moet komen dus lijkt met jou meegaan de beste optie.' Ik val voorover op de grond en krabbel weer overeind waarna ik weer achter Ginny aanren. 'Alsjeblieft, ik smeek je,' zeg ik en ik pak haar hand vast. Ik voel bloed van mijn voorhoofd naar beneden stromen en het misselijke gevoel komt weer terug. 'Kan.. Niet.' Ik voel hoe ik voorover val en dan voel ik niks meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    George Weasley

     ‘Je moeder zou me echt vermoorden als ze dit zou zien. Ze is zo aardig om mij in haar huis toe te laten en me zelfs te helpen en toch overtreed ik haar regels meerdere malen. Iets wat ze niet verdiend.’ ik rolde op mijn zij en drukte mijn elleboog in het matras om mijn hoofd tegen mijn hand aan te steunen en met de andere streelde ik een aantal plukje haren voor zijn ogen vandaan om het achter zijn oor te doen.
    'Dat doe ik met Fred zo vaak.' Fluisterde ik zo zachtjes met een kleine grijns.
    'Maak je maar geen zorgen over dat; jij breekt hier geen regel. Jij zelf wilde niet eens dat ik kwam en ik prop me in jouw bed. En met mam praat ik nog wel; ze gaat het ooit accepteren.' Stelde ik hem gerust en drukte een kleine kus op zijn wang voordat ik mijn arm wegdeed zodat ik in het matras kon vallen en greep naar Campbell zijn hand waar ik even in kneep.
    'Maar ook al dat. Als ze je echt niet accepteert; boeit me niet. Maar ik laat je hand echt niet los.'

    Geen inspiratie sorry :]


    Wauw ik las die tekst even verkeerd :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Draco Malfoy

    ‘Draco; je hebt me allang duidelijk gemaakt dat je hier niet wilt zijn en ik vind het niet erg; ik wil hier ook niet zijn dus val me alsjeblieft niet lastig en ga gewoon naar huis of waar je ook heen wilt.’ Ze loopt verder en ik strompel achter haar aan.
    'Oké, dan ga ik met jou mee,' zeg ik vastbesloten. Ik weet het dat dom is omdat ik amper kan lopen, maar ik kan haar niet alleen achterlaten. 'Er is nergens anders waar ik heen kan gaan, Ginny. Mijn ouders zullen enkel boos worden omdat ik tegen ze gelogen heb over waar ik de vakantie doorbreng. Ik ga niet terug naar het nest en Zweinstein heb ik ook geen zin in en ik heb geen idee hoe ik er moet komen dus lijkt met jou meegaan de beste optie.' Ik val voorover op de grond en krabbel weer overeind waarna ik weer achter Ginny aanren. 'Alsjeblieft, ik smeek je,' zeg ik en ik pak haar hand vast. Ik voel bloed van mijn voorhoofd naar beneden stromen en het misselijke gevoel komt weer terug. 'Kan.. Niet.' Ik voel hoe ik voorover val en dan voel ik niks meer.


    Even lek het alsof draco medelijden probeerde te tonen met zijn flauw val actie zodat Ginny gedwongen zou blijven im hem te helpen :') en Drqco is hier echt erg schatrig ='D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Je wilde mij alleen laten. Zo makkelijk? En ik nog serieus denken dat jij van iedereen niet zo slap was om jezelf door mijn broers te laten intimideren.’ Ik kijk triomfantelijk naar Draco, die smekend naar Ginny kijkt. Ze draait zich naar mij en ze kijkt boos, ontzettend boos.
    ‘En jij- Waar bemoei jij jezelf eigenlijk mee? Het is niet alsof ik het niet aan kan als nog iemand mij gebruikt en doe in vredesnaam niet alsof jíj dat zo erg zou vinden. Je kijkt me al maanden niet meer aan door iets wat tussen mij en Ralf is. Je gaat per slot van rekening met mijn ex; verkering nemen; alsof het jarenlang getreiter naar mij niet goed genoeg was en nu blijkt het dat Draco mij gebruikt en plotseling ben je er voor mij? Stik toch.’ Ze loopt weg en ik kijk haar even achterna. Draco lacht een beetje en ik draai me boos naar hem om.
    'Maakt me niet uit wat ze zei, jij blijft van haar weg, begrepen?' Draco knikt bang en strompelt weg. Opeens besef ik dat ik iemand in elkaar heb geslagen. Zelfhaat komt naar boven en ik knijp mijn ogen dicht. Ik kan me bijna niks meer ervan herinneren.
    'Fred.. A-alles gaat fout..' Ik kijk naar Ralf, die bang kijkt. Ik vervloek mezelf in mijn hoofd. Wat heb ik gedaan? Nu is Ralf ook al bang van mij. 'A-alles gaat verkeerd; F-Fred. A-alles gaat fout.' Ik kan de tranen niet langer binnenhouden. Ik haat mezelf zo erg. 'W-waarom heb je h-hem aangevallen; m-misschien v-vertelde hij de waarheid.' Ik laat mezelf tegen een boom aan zakken en zet mijn handen in mijn haar. Ik snap niet hoe ik dit kon doen.
    'H-het spijt me. Ik moet weg, ik... Mijn.. Mij schuld, Ralf. Verpest... Leven... Iedereen. Dit... Nee, ik kan niet...' Mijn hoofd lijkt niet goed meer te functioneren. Ik kan geen normale zinnen meer maken. Ben ik gek aan het worden? Ik kijk naar Ralf en probeer weer rustig te worden. Het lukt me niet. Waarom moet ik nou weer alles verpesten? Het is mijn schuld dat Campbell tot twee keer toe bijna dood was. Allemaal mijn schuld. En nu heb ik Ginny's en Draco's leven ook al verpest. Waarom doe ik dit? Dit ben ik niet, toch? Ik kijk naar mijn handen, die onder het bloed zitten. Draco's bloed. Dit heb ik gedaan en ik kan niemand anders de schuld geven.
    'Ik... Moet.. Stoppen... Dit..' Zeg ik en ik sla met mijn hoofd tegen de boom. Wat is er met me aan de hand? Ik sta op maar alles is wazig. Zonder iets tegen Ralf te zeggen loop ik het bos in. Ik kijk niet op of om en loop gewoon door, tot ik omval. Ik blijf zitten en probeer rustig te worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Even lek het alsof draco medelijden probeerde te tonen met zijn flauw val actie zodat Ginny gedwongen zou blijven im hem te helpen :') en Drqco is hier echt erg schatrig ='D


    Stiekem faked hij alles zodat ginny hem niet verlaat :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Stiekem faked hij alles zodat ginny hem niet verlaat :'D


    ik haat jou! ik laat ginny gwn weglopen hoor xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik haat jou! ik laat ginny gwn weglopen hoor xd


    Nee het was een grapje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Nee het was een grapje.


    Ja ik niet (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya