• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mhm, ik wil het niet vertellen want ik weet dat jij het dom en stom gaat vinden waardoor ik weer deze smiley in je reactie ga zien -> (cat)


    ik beloof plechtig dat ik die smiley (aka cat) niet ga gebruiken (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik beloof plechtig dat ik die smiley (aka cat) niet ga gebruiken (A)


    Nou.. Campbell eilde al een hele tijd zelfmoord plegen om al zijn problemem en al achter te laten. Dat snap ik ook wel heel erg ook.. en nu heeft hij het hrt gedaan, waar hij lang daar verlangde. Maar hij is niet dood omdat Nathaniel niet dood is. En als hij blijft levem en hem van George afpakt word Camp zijn leven sowieso erger dan wat het eerder was. Gaat hij nog ergere pijn lijden en is er deze keer niemand die echt van hem houd. Wat als George gewoon Campbell in het gras zet en Nathaniel dood.. waardoor Camp dan ook dood is rn geen pijn meer kan lijden...

    Tenminste, dat zou hij doen als hij niet koppig genoeg was om Campbell gewoon bij zich te houden wat hij overduidelijk gaat doen. Maar dan gaat Campbell weer proberen om weg tw gaan rennen en gaat weer zelfmoord plegen en begint de zelfde liedje weer vam voor af aan..

    Wat gaat Nathaniel eigenlijk doen als hij ziet dat George nog steeds achter Campbell staat..? Ik bedoel, hij gaat zichzelf toch niet doden om Campbell dood te krijgen of wel?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nou.. Campbell eilde al een hele tijd zelfmoord plegen om al zijn problemem en al achter te laten. Dat snap ik ook wel heel erg ook.. en nu heeft hij het hrt gedaan, waar hij lang daar verlangde. Maar hij is niet dood omdat Nathaniel niet dood is. En als hij blijft levem en hem van George afpakt word Camp zijn leven sowieso erger dan wat het eerder was. Gaat hij nog ergere pijn lijden en is er deze keer niemand die echt van hem houd. Wat als George gewoon Campbell in het gras zet en Nathaniel dood.. waardoor Camp dan ook dood is rn geen pijn meer kan lijden...

    Tenminste, dat zou hij doen als hij niet koppig genoeg was om Campbell gewoon bij zich te houden wat hij overduidelijk gaat doen. Maar dan gaat Campbell weer proberen om weg tw gaan rennen en gaat weer zelfmoord plegen en begint de zelfde liedje weer vam voor af aan..

    Wat gaat Nathaniel eigenlijk doen als hij ziet dat George nog steeds achter Campbell staat..? Ik bedoel, hij gaat zichzelf toch niet doden om Campbell dood te krijgen of wel?


    Nop. Hij vind zichzelf te veel waard voor de dood. Hij hoopt dan gezien hij hoge functie is nog hogerop te komen wanneer Voldemort 'Herrezen' is in zijn volle gedaante.

    Enneh nee Camp gaat niet nog x zelfmoord plegen gezien ik enorm sad gisteravond was :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nop. Hij vind zichzelf te veel waard voor de dood. Hij hoopt dan gezien hij hoge functie is nog hogerop te komen wanneer Voldemort 'Herrezen' is in zijn volle gedaante.

    Enneh nee Camp gaat niet nog x zelfmoord plegen gezien ik enorm sad gisteravond was :'x


    Hmm, mijn idee zou je san vast en zeker weer sad maken omdat hij dan officieel dood is..

    Ik zit ook in een tweestrijd. Ik wil niet dat Campbell levend is en erg veel verdrietz En pijn gaat voelen, en het niet kan oplossing en ook geen rust kan vinden. Elke keer weer een marteling ondergaan, veel pijn voelen en eeuwig door blijven leven met dezelfde lidje en zonder George. Is een erg groot risico als George hem gewoon levemd en bij zich gaat houden. Dat kanCampbell ggeluk hebben en bij hem blijven bij de einde of zijn levem in hell laten vallen.

    Maar als George Nathaniel ook gewoon dood.. dan is Campbell ook dood en heeft hij eindelijk rust gevonden in zijn "leven" en heeft hij tenmindte geen pijn meer.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hmm, mijn idee zou je san vast en zeker weer sad maken omdat hij dan officieel dood is..

    Ik zit ook in een tweestrijd. Ik wil niet dat Campbell levend is en erg veel verdrietz En pijn gaat voelen, en het niet kan oplossing en ook geen rust kan vinden. Elke keer weer een marteling ondergaan, veel pijn voelen en eeuwig door blijven leven met dezelfde lidje en zonder George. Is een erg groot risico als George hem gewoon levemd en bij zich gaat houden. Dat kanCampbell ggeluk hebben en bij hem blijven bij de einde of zijn levem in hell laten vallen.

    Maar als George Nathaniel ook gewoon dood.. dan is Campbell ook dood en heeft hij eindelijk rust gevonden in zijn "leven" en heeft hij tenmindte geen pijn meer.


    Nathaniel houd wel van Campbell hoor. Je moet nagaan dat Nathaniel zelf (evenals Camp maar bij Camp @ generations is het mislukt) geen liefde gekend heeft. Hij geeft Camp diezelfde behandelingen als hij had moeten ondergaan van de hogere hand toen hij kleiner was. Helaas komt Campbell er niet zo uit als Nathaniel. Campbell wilt juist zoeken naar liefde terwijl Nathaniel het blokkeert (:

    enneh denk je echt dat Camp George gaat dumpen? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nathaniel houd wel van Campbell hoor. Je moet nagaan dat Nathaniel zelf (evenals Camp maar bij Camp @ generations is het mislukt) geen liefde gekend heeft. Hij geeft Camp diezelfde behandelingen als hij had moeten ondergaan van de hogere hand toen hij kleiner was. Helaas komt Campbell er niet zo uit als Nathaniel. Campbell wilt juist zoeken naar liefde terwijl Nathaniel het blokkeert (:

    enneh denk je echt dat Camp George gaat dumpen? :p


    Dat heeft hij twee keer geprobeerd. Een keer weg gerend en de andere keer voor zijn neus gezegd. Dus ja; ik denk wrl dqt hij hem kan gaan dumpen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat heeft hij twee keer geprobeerd. Een keer weg gerend en de andere keer voor zijn neus gezegd. Dus ja; ik denk wrl dqt hij hem kan gaan dumpen :')


    jij hebt de touwtjes in handen... ik lees wel wat je doet ik schrijf ondertussen ginny


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘Hou vast.’
    Hij propte onverwachts Campbell in mijn armen die ik zorgvuldig probeerde vast te houden. Even beet ik op mijn lip toen ik in zijn lijkbleke gezicht keek en perste mijn ogen dicht toen ik woede ddoor me heen voelde stromen.
    ‘Lang.. heel lang geleden kreeg ik een broertje; Campbell dus. Gezien zuivere puur bloeden als ons mocht je maar een kind hebben. Die zou het sterkst zijn. Jarenlang is de heer van het Duister al iets aan het zoeken. Iets wat hem onsterfelijk maakt; onaantastbaar. Een eeuwig leven. Gezien de heer van het Duister geen broers of zussen had kon hij deze spreuk niet op zich zelf uitoefenen maar gezien ik en Campbell de enige volbloed broers waren testte hij het op ons. Zolang ik leef kan Campbell niet dood gaan. Zelfs niet als er een dodelijke vloek op hem afgeworpen word. Hij blijft leven maar hij leeft ook niet noch is hij dood. Hij kan alleen tot leven gewekt worden door zijn eeuwig gezworen bloedverwant. De een kan niet dood gaan als de ander leeft. Snap je het; George? Als je mij nu dood zal Campbell sterven. Als jij mij laat leven kan ik Campbell weer levend maken. Zo simpel als wat.’ ik keek op en toonde niets van mijn angst en verbazing waarna ik hem met een strakke blik aankeek.
    ‘Ik en Campbell zijn de enige waar deze spreuk over uitgesproken is. Snap je nu dat Campbell van míj is en van niemand anders? Campbell zelf weet hier niks van en ik vind het beter om dit zo te houden. Zodra ik hem weer wakker maak ziet hij jou. Je verteld dat hij zelfmoord heeft gepleegd maar jij hem gered heeft voordat hij dood ging. Je neemt hem mee naar het Nest waar je hem weer heelt. Niemand mag hier lucht van krijgen. Niemand mag weten dat hij zelfmoord gepleegd heeft want als ze er achter komen hang ik. Ik kom hem over een paar dagen halen en dan wil ik dat jullie elkaar nooit meer zien; begrijp je dat.’
    Ik bleef stil staan en keek Campbell weer aan waarna ik een stap naar achteren deed. Evrn bleef ik zo naar hem staren zonder een emotie aan te tonen, noch iets te zeggen terwijl allerlei herinneringen van mij en Camp voor mijn ogen schoten alsof ik mijn leven voorbij zie flitsen. Uiteindelijk knielde ik neer en legte hem in het sneeuw waarna ik mijn eigen jas uit trok om die als deken over hem heen te gooien waardoor ik in mijn shirt achterbleef.
    'Waarom wil je ons uit elkaar houden?' Vroeg ik dan rustig. Ik wil het gewoon weten; ik wil dit weten voordat ik hem verlaat.. wat nooit gaat gebeuren.
    'En wat zou je doen als ik hem nog wel opzocht en zag?'

    Als Nathaniel er nog steeds is voor de volgende post gaat George een speech geven ;')

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 22:45 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh oh :'3 wth moet ik daar op antwoorden (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Met een ruk aan mijn pols werd ik omgedraaid en even keek ik Ralf geschokt aan. ‘Wacht, Ginny. G-ga je nu nou weg omdat ik er ben?’ ik zag hem druk friemelen aan een trui. Die van Fred. Ik beet op mijn wang terwijl er een steek door mij heen ging. Jaren lang was Ralf mijn vriend geweest en plots was het weg. Plots begonnen we iets nieuws en ging het fout omdat het niet meer tussen ons was dan vriendschap. Toch deed het enorm pijn sinds de dag dat het fout ging en vooral toen ik hem zo gelukkig met Fred zag terwijl ik voor hem dood leek te zijn en woorden konden niet omschrijven hoe pijn dat bij mij deed.
    ‘Ik weet- we hebben lang niet meer gesproken na de laatste gebeurtenissen, maanden lang zelfs, en het spijt me daarvoor. Kunnen we- kunnen we niet gewoon weer net als vroeger wezen? Toen we nog goede vrienden waren. Ik ben ontzettend blij dat ik Fred nu heb.. maar ik wil jou niet als een goede vriend verliezen, Gin.’ Ik slikte. Ergens wilde ik zeggen dat hij iedereen van mij mocht hebben behalve mijn broers. Hoe egoistisch het ook klonk; het was enorm moeilijk voor mij om hem zo te zien met mijn bloed eigenbroers. Mijn broers waren vrolijk met hen vriendje terwijl ik alleen maar depressiever leek te worden. Niet door Draco maar door mijzelf. Ik kon beter normaal gaan doen. Tegen Ralf en mijn broers. Ze verdiende allen geluk en het een beetje moeilijker maken was totaal onnodig.
    ‘Het hoeft jou niet te spijten; Ralf.’ Ik zweeg en prutste maar wat aan mijn nagel voordat ik hem weer aan keek terwijl ik mijn best deed om normaal te blijven doen. ‘Waar is Fred eigenlijk?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Sorry ik vind Draco's gezicht hier zo geniaal ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Het hoeft jou niet te spijten; Ralf. Waar is Fred eigenlijk?’
    Ik troo mijn schouders even op en wenkte even naar de deur.
    'Achter George aangerend. Verder weet ik het niet echt. Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is..' murmelde ik wat onzeker.
    'Als je wilt kunnen we ze gaan zoeken.. Draco rende net ook naar buiten dus ik denk dat.iedereen bij elkaar is op dit.momemt.. behalve wij dan.'


    Slecht stukje sorry, geen inspiratie :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:



    Sorry ik vind Draco's gezicht hier zo geniaal ='3


    Dat is best schatting ='D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nathaniel-Jean Saunders

    Ik keek toe hoe George; Campbell neerlegde op de grond. Ik wilde hem oprapen maar George legde al zijn jas over hem heen. ‘Waarom wil je ons uit elkaar houden? En wat zou je doen als ik hem nog wel opzocht en zag?’ ik bleef hem seconden lang aanstaren. ‘Ik neem aan dat jouw antwoord een ‘ja’ is.’ Ik knielde neer bij Campbell met mijn rug naar George en deed zijn hoofd iets omhoog terwijl ik naar zijn lijkbleke gezicht staarde en de paarse striemen in zijn nek van het touw waar hij ingehangen had. Zachtjes streelde ik hem over zijn haar voordat ik zachtjes een kus op zijn wang plaatste voordat ik naar mijn toverstok greep en wat murmelde wat een lichtflits veroorzaakte waarbij ik wegverdwijnselde.

    Campbell Saunders

    Met een schok opende ik mijn ogen terwijl er een enorme kou in mijn lichaam leek te heersen. Ik wilde mijn hoofd opzij draaien maar het werd belet door een enorme pijn in mijn nek waar ik automatisch mijn hand naar hief maar algauw wegtrok toen de pijn erger werd toen ik op mijn nek drukte. Met al mijn kracht rolde ik mijzelf om zodat ik op mijn buik lag terwijl ik mijn ijskoude handen in de sneeuw wilde zetten om mijzelf omhoog te drukken ik uitgleed en mijn nek gevaarlijk op het ijskoude grond viel en er een kreet mijn mond verliet. Met mijn hand probeerde ik de bevroren grassprietjes te grijpen maar die leken in een geklampt te zijn waar mijn vingers pijnlijk langs schuurde terwijl de pijn rond mijn nek heviger werd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Dit: is waarom ik meerr van Malfoy hou dan Harry :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya