• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat dacht je van een goodbye- I love you scene aan Fred wat stiekem George is (: de dag voor de derde opdracht.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe bedoel je :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hoe bedoel je :o


    Nou dan krijgt campbell net vijf minuutjes rust van nathaniel en iedereen en gezien de derde opdracht de volgrnde dag begint en dus dat hij weer naar klammfels zou gaan wilt hij afscheid nemen van george maar dan ziet hij fred bijbralf en gezien hij weinig tijd heeft vraagt hij fred mee terwijl dat eigeblijk george is en dan denkt george wth wilt hij tegen fred zeggen en niet tegen mij en dan bekend camp hoewel hij denkt dat het tegen fre d is


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nou dan krijgt campbell net vijf minuutjes rust van nathaniel en iedereen en gezien de derde opdracht de volgrnde dag begint en dus dat hij weer naar klammfels zou gaan wilt hij afscheid nemen van george maar dan ziet hij fred bijbralf en gezien hij weinig tijd heeft vraagt hij fred mee terwijl dat eigeblijk george is en dan denkt george wth wilt hij tegen fred zeggen en niet tegen mij en dan bekend camp hoewel hij denkt dat het tegen fre d is


    Dus je wilt zeggen dat Campbell de goodby- i love you tegen Fred gaat zeggen? is de derde opdracht gelijk volgende dag?? Wanneer gaan we sat eigenlijk houden :') want dat betekwnd dat deze rpg dan ook alweer bijna is afgelopen ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dus je wilt zeggen dat Campbell de goodby- i love you tegen Fred gaat zeggen? is de derde opdracht gelijk volgende dag?? Wanneer gaan we sat eigenlijk houden :') want dat betekwnd dat deze rpg dan ook alweer bijna is afgelopen ):


    De opdracht is ofcourse nog niet de volgende dag de derde dan xd. Maar anders kunnen we door gaan met goblet maar veranderd het in phoenix (; of we lateb het camp al eerder bekennen aan george.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    De opdracht is ofcourse nog niet de volgende dag de derde dan xd. Maar anders kunnen we door gaan met goblet maar veranderd het in phoenix (; of we lateb het camp al eerder bekennen aan george.


    Wat bekennen :o waarom hij hem vermijd? Want als Camp hem dat verteld dan weet je hopelijk ook dat George het in zijn gezicht gaat schreeuwen dat de dood hem niets uitmaakt, als Canpbell maar bij hem is..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat bekennen :o waarom hij hem vermijd? Want als Camp hem dat verteld dan weet je hopelijk ook dat George het in zijn gezicht gaat schreeuwen dat de dood hem niets uitmaakt, als Canpbell maar bij hem is..


    Hij wilt dat frrd tegen george zegt dat hij van hem houd en altijd zou doen. Ook al is hij ver weg en zijn ze samen onmogelijk.

    Komt george nog naar camp of gaan we naar volgende dag?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hij wilt dat frrd tegen george zegt dat hij van hem houd en altijd zou doen. Ook al is hij ver weg en zijn ze samen onmogelijk.

    Komt george nog naar camp of gaan we naar volgende dag?


    Nou, jij moet met Ginny reageren dus je mag wel beslissen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nou, jij moet met Ginny reageren dus je mag wel beslissen ^^


    Zeg nou xd wil je naar de op de grond ligfende camp of xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zeg nou xd wil je naar de op de grond ligfende camp of xd


    Mij maakt echt niets uit; doe kop of munt :') maar weet dat als we naar de volgende dag gaan dat Linde ook eerdt moet gaan posten met Freddie ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vergeet James niet @generation, schoolbel is gegaan wat ik erg haat ^^ net als in mijn echte leven ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch ik weet ook niks voor ginge xd ik post wel wat zodat jij moet kieze :)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny weasley

    Met moeote probeerde george op te staan en ik zag dar hij ondanks mijn zorg nog eeg pijn had. Ik was dan ook niet zo gked als ma of madame plijster.
    'Hij zei dat hij me haatte en het liefst nooit meer wilde zien. Ik denk niet dat dst gaat veranderen als hij mij ziet pijn lijden.' Voor het eerst in mijn hele leven zag ik tranen in.mijn broers gezicht branden waardoor ik met mijn mond ietwat open hem zwijgemd aanstaarde terwijl hij naar de deur liep. ' het gaat wel wat beter. Dankje gin.' Ik zweeg en keek hem pijnzend aan. 'George misschien zegt campbell niet die dingen omdat hij het wil maar omdat hij geen keuze heeft. Ik weet wat ik zag.' Fluisterde ik het laatste zachtjes terwijl ik campbells gezicht zo weer voor me.kon zien.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik was zo kinderachtig genoeg om kop of munt te doen en uiteindelijk heb ik besloten om George terug te laten keren zodat hij Camp even kan helpen om dan in zijn eigen bedje te kunnen liggen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'George misschien zegt campbell niet die dingen omdat hij het wil maar omdat hij geen keuze heeft. Ik weet wat ik zag.' Fluisterde ze. Ik schudde mijn hoofd en voelde me ergens moe worden, ik had geen zin meer. Ik draaide me weer naar Ginny om en balde mijj ene hand in een vuist.
    'En ik weet wat we allenaal hadden meegemaakt in deze halve jaar. Hij probeerde me al vaker te verlaten,van me weg te komen en ik was zo kokoppig om hem bij me te houden waardoor hij door mij nog dieper in de problemen kwam. Geen wonder dat hij me nu haat.' Riep ik zachtjes en kneep mijn ogen even dicht waarna ik me weer omdraaide.
    'Ik ben het zat van dit alles; alles wat ik wil is een dag zonder angst, zonder problemem, zonder.. personen van wie ik ernstig veel vam hou die me staan te vermijden. Niet alleen Campbell leek dat in de halve jaar te doen maar ook al de andere studenten; zelfs Fred. Dus stel je dit nu maar eens voor.' En met dat draaide ik me weer om en stormde de wc's uit waarna ik mijn arm weer vastgreep waareen pijnscheut door drong. Het liefst gooide ik mezelf in het donkere meer of hing ik mezelf hoog in de boom vast als een kerstengel bovenop een kerstboom, meer kan ik niet echt een engel noemen dan een depressiefe voodoopop. Maar dst lijkt me ook al weer niet zo handig en liep maar terug naar het ziekenzaal toe. Niemand was er meer op Campbell na die op hrt grond lag. Even staarde ik hem aan voordat ik naar hem toe liep om hem op te tillen en negeerde de afschuwelijke pijn in mijn arm en wankelde naar zijn bed toe waar ik hem in legde. Na dat liep ik zonder nog een blik naar hem toe te werpen naar mijn eigen bed toe waar ik op plaats nam em even naar mijn schoenen staarde.
    'Beterschap.' Murmelde ik zachtjes richting Campbell toe waarna ik in het bed ging liggen en radeloos naar het plafond begon te staren en probeerde niet te letten op te tinteling dke door mijn arm raasde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••