• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha, tenminste post je hier ook wat :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde niet hier vergeten hé ^.^..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Fred, wie weet wat ze hem hebben aangedaan toen Nathaniel hem van ons wegtrok. Fred; ze hebben hem vast gemarteld, laten verhogeren, misschien kwam hij weer in het ziekenhuis terecht of- of is al dood.. Fred; ze hebben hem vast gemarteld omdat hij bij mij was! Oh Merlin ik moet hem weer zien of ik ga mezelf in de kooi van Hedwig opsluiten zodat ze me op kan wreten. Lang en pijnlijk.' Ik bijt op mijn lip en zie dat George hetzelfde doet. Ondanks de situatie moet ik toch glimlachen. Het is geweldig om zoveel op iemand te lijken.
    'Fred; waar is Ginny?' Ik draai me om naar Ralf en kijk het station over. Ginny loopt net de trein in. Ik zie Draco achter haar aan lopen, hoewel hij doet alsof hij gewoon de trein inloopt zonder op haar te letten. Ik pak Ralfs hand vast als ik Katy langs zie lopen.
    'Ze is in de trein. Misschien kunnen wij ook wel alvast naar de trein gaan, het is bijna elf uur.' Ik kijk naar George en laat Ralfs hand vast. Hij vindt het vast niet leuk om het derde wiel te zijn, dus kan ik maar beter niet al teveel aandacht aan Ralf besteden als hij erbij is.

    Draco Malfoy

    Ik sta bij een groepje Zwadderaars, terwijl die allemaal over hun vakanties praten. Ik ben stil en volg met mijn ogen Ginny, die over het perron loopt. Snel kijk ik weer weg zodat het niemand opvalt. Als ze de trein in is loop ik ook de trein binnen en ga ik opzoek naar Ginny's coupe. Ik vind het echt heel stom van mezelf, want ik blijf maar achter haar aan lopen, maar ik kan het niet veranderen. Ik wil haar ontzettend graag helpen, maar ze laat het niet toe en dat vind ik vreselijk. Als ze gelukkig zou zijn zonder mij dan zou ik ermee kunnen leven, maar haar ongelukkig zien en daar niks aan kunnen doen is me teveel. Ik open haar coupe en ga tegenover haar op de bank zitten. Even is het helemaal stil en ik denk aan alle dagen in Het Nest, waar ik voor haar kamerdeur heb geslapen zodat ik het wist als ze weg zou gaan. Ik wou haar niet alleen laten.
    'Wil je ten minste met me praten?' vraag ik. 'Ik doe alles, alles ervoor dat jij gelukkig bent. Nooit geef ik op, hoor je me?' Ik kijk haar doordringend aan en pak haar hand vast.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Ze is in de trein. Misschien kunnen wij ook wel alvast naar de trein gaan, het is bijna elf uur.'
    Ik keek Fred weer aan die Ralf zijn hand vasthield en ik me nog zenuwachtiger begon te voelen. Oh merlin, straks kan ik dat nooit meer doen met Camp: zein hand vasthouden. Oh Merlin; we moeten naar binnen.. oh Merlin.. die honderden kopjes koffie van de laatste aantal dagen hielpen echt niet. Oh Merlin, Merlin Merlin..
    'Waar wachten we dan op?' Riep ik dan en beende de trein in. Ik gooide mezelf in een willekeurige lege coupé plofte neer op de bankje om mijn handen vervolgens door mijn handen te laten glijden. Ik kan dit niet meer aan; als ik nu niet iets te horen krijg van Campbell krijg ik vast en zeker een hartaanval.




    Ralf Auron

    Fred liep van me weg om met George te praten en als een magneet vloog ik weer terug naar hem toe waarna ik mijn blik even over het perron liet glijden.
    'Waar is Ginny?' Vroeg ik dan aan Fred en George.
    'Ze is in de trein. Misschien kunnen wij ook wel alvast naar de trein gaan, het is bijna elf uur.'
    Ik glimlachte zachtjes toen Fred mijn hand vastpakte maar die ook al gauw weer losliet.
    'Waar wachten we dan op?' Riep George plorseling en beende de trein in. Ik glimlachte zachtjes en greep weer naar Fred zijn hand om er vervolgens in te knijpen.
    'Zullen we maar ook gaan?' Vroeg ik dan zachtjes.


    Kort en afschuwelijk, maar is iets x') geef mij niet de schuld maar aan mijn docent die deze toets heeft opgegeven waarvoor ik nu moet leren :'x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Voor ik er erg in had hoorde ik de coupe deur open gaan waardoor ik mijn ogen weer losscheurde en Draco in mijn coupe vond. Van alle mensen kon júist Draco geen lege coupe meer vinden. Ietwat nerveus keek ik naar buiten terwijl ik Draco’s blik op mij voelde branden waardoor ik het liefst een met de muur zou willen worden zodat niemand me zag. Niet dat ik het de afgelopen dagen niet gewenst had. Eigenlijk maanden zelfs; jaren en iedere seconde lijkt die wens groter te worden.
    ‘Wil je tenminste met me praten? Ik doe alles, alles ervoor dat jij gelukkig bent. Nooit geef ik op, hoor je me?’ ik schok van zijn stem en al helemaal van zijn aanraking naar mijn koude hand waar mijn blik even over gleed voordat ik naar de coupe deur keek waar ik sterk de neiging nu had om weg te lopen. Ik wist niet eens waar mijn hutkoffer was. Waarschijnlijk had pa en ma het al in de trein gezet gezien ik niet eens terug gewild had naar Zweinstein. Niet eens de nut in zag om mijn hutkoffer mee te nemen waar mam waarschijnlijk pap gedwongen had om het toch in te laten gezien ik hem tot mijn ellende gezien had. Toch wist ik dat ik ergens te zwak was om weg te lopen gezien het van daarnet al de nodige inspanning gevraagd had waardoor ik noodgedwongen stil bleef zitten terwijl ik niet kon laten om naar de coupé deur te kijken tot ik voor het eerst sinds twee weken mijn stem weer gebruikte wat schraal langs mijn keel gleed. ‘Ik ben gelukkig, Draco.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Waar wachten we dan op?' George rent de trein in en ik blijf samen met Ralf staan. Merlin, ik haat dit. Ik haat het om mijn familie ongelukkig te zien. Dat is ongeveer even erg als een verdrietige Ralf; wat iets verschrikkelijks is.
    'Zullen we maar ook gaan?' Ik knik en til de hutkoffers de trein in. Ik zie Draco en Ginny in een coupé zitten en ga daarbij zitten. Naast Ginny neem ik plaats en ik zie Draco helemaal ineenkrimpen bij het zien van mij.
    'Ik ben gelukkig, Draco,' zegt Ginny. Ik kijk haar aan en leg mijn hand op de hare om haar te troosten. Draco lijkt een beetje boos te worden en meteen word ik beschermend. Als hij haar nu iets aan gaat doen...
    'Merlijns baard, Ginny, ik heb de afgelopen twee weken in een huis gezeten waar ik niet wou zijn met mensen die mij stuk voor stuk haten, alleen om ervoor te zorgen dat jij jezelf niks aandeed, wat is wat jij van plan was, of ontken je dat? Ik heb amper geslapen omdat ik bang was dat je het huis uit zou rennen en jezelf zou vermoorden. Als dit je definitie van gelukkig is...' Hij staat op maar ik duw hem terug zodat hij weer zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    Voor ik er erg in had ging de coupe deur alweer open en kwamen Ralf en Fred naar binnen en snel keek ik naar onderen. Ik had mijzelf meteen op de wc moeten opsluiten. De andere coupes zaten vol en natuurlijk moesten ze nu noodgedwongen bij mij zitten.
    ‘Merlijns baad, Ginny, ik heb de afgelopen twee weken in een huis gezeten waar ik niet wou zijn met mensen die mij stuk voor stuk haten, alleen om ervoor te zorgen dat jij jezelf niks aandeed, dat is wat jij van plan was, of ontken je dat? Ik heb amper geslapen omdat ik bang was dat je het huis uit zou rennen en jezelf zou vermoorden. Als dit je definitie van gelukkig is..’ ik schudde mijn hoofd en stond abrupt op en hoewel ik wankelde wist ik de coupe deur te bereiken waar ik me makkelijk door de spleet kon wurmen en hem achter me dicht deed waar ik me voor even tegen de deur drukte en een traan onder mijn dichtgeknepen ogen gleed. Nu hadden ze ook geen reden om hun kerstsfeer hoeven te verpesten. Snel deed ik mijn ogen weer open en liep zo snel als ik kon de meisjeswc in waar ik op de grond neerzakte en mijn benen optrok om mijn armen er op te steunen en met luide snikken tranen mijn vingers door over mijn wangen stroomden.


    Wanneer komen ze @ zweinstein aan? ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 21:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Fred knikte en sjouwde de hutkoffers mee de trein in. Al gauw vonden we een coupé wsar Draco en Ginnny zaten waar we ook bij gingen zitte en ik even een nerveuse glimlach naar Ginny wierp voordat we naast haar gigen zitten.
    'Ik ben gelukkig, Draco,' zei Ginny. Zo te zien waren ze in een gesprek. Fred legde zijn hand ol die van haar en ik zag dat Draco wat boos werd.
    'Merlijns baard, Ginny, ik heb de afgelopen twee weken in een huis gezeten waar ik niet wou zijn met mensen die mij stuk voor stuk haten, alleen om ervoor te zorgen dat jij jezelf niks aandeed, wat is wat jij van plan was, of ontken je dat? Ik heb amper geslapen omdat ik bang was dat je het huis uit zou rennen en jezelf zou vermoorden. Als dit je definitie van gelukkig is...' hij staat op maar Fred duwt hem weer terug het bankje in. Ook Ginny sprong op en liep wankelend zonder iets te zeggen de coupé uit.
    'Oh.. wat een leuk begin toch.' Murmelde ik haast onverdtaanbaar en drukte me nog dieper in het bankje.


    Sorry wist niets beters. Georgie komt nooit aan de beurt aangezien hij zijn graf aan het klaarmaken is in de andere coupé, ginny ook niet aangezien ze weg is gerend.. alweer, dus blijven Fred, Ralf en Draakje over, wat gezellig ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh god, ben in de verkeerde bus gestapt en nu ga ik waarschijnlijk te laat komen :[


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god, ben in de verkeerde bus gestapt en nu ga ik waarschijnlijk te laat komen :[


    Hoe krijg je het voor elkaar om in de verkeerde bus te stappen op een normale schooldag xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hoe krijg je het voor elkaar om in de verkeerde bus te stappen op een normale schooldag xd


    Het is stage :') en alleen op woensdagen ga ik waardoor ik even vergeet om hoe laat mijn bus vertrekt x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Het is stage :') en alleen op woensdagen ga ik waardoor ik even vergeet om hoe laat mijn bus vertrekt x')


    Haha oke oke :'P Een jongen in mijn klas ging bijna huilen omdat hij een 9,3 had voor zijn werkstuk en geen 10 -.-'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [

    Mijn telefoon zit officieel in coma. Als ik het niet aan mijn lader sluit gaat het niet aan. Maarja, alles heeft een voordeel: nu krijg ik een nieuwe telefoom :')

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 19:04 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    [

    Mijn telefoon zit officieel in coma. Als ik het niet aan mijn lader sluit gaat het niet aan. Maarja, alles heeft een voordeel: nu krijg ik een nieuwe telefoom :')


    oh haha :p doe maar weer duur x') geen gerantie er meer op?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oh haha :p doe maar weer duur x') geen gerantie er meer op?


    Nou, ik heb dexe telefoon al zo lang ook. Mijn moederzei elke keer dat Iik eens moest nadenken over een nieuwe telefoon maar dat wilde ik niet omdst ik er te gehecht aan was geraakt, en negeerde al de problemen die mijn telefoon had. Het was ook ooit- heel erg vaak in het water gevallen, te vaak een stenen vloer gevallen (echt te vaak) (van een hoge punt had ik hrt expres naar beneden gegooid) de beeld is gebarst en al.. maar nog steeds wilde ik geen nieuwe tot vandaag x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••