• Boom.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En toen was er wederom niemand :o

    Oh, er was wel iemand ^^

    Maakt niet uit, Gabs (:

    Jayson viert zijn verjaardag vandaar.


    Danmarks Dynamite.

    Aaahw, leuk. Is ie vandaag ook jarig of viert ie het alleen maar?

    Saisons schreef:
    Daarvoor stond daar ook geen Aline, dus er is in principe niet veel veranderd :'D


    Nee, dat weet ik, maar ik weet toevallig dat je Aline bent, dus ik raakte in de war haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Saisons schreef:
    Aaahw, leuk. Is ie vandaag ook jarig of viert ie het alleen maar?


    Nee, hij was dinsdag jarig. (:


    Danmarks Dynamite.

    Denys schreef:
    (...)

    Nee, dat weet ik, maar ik weet toevallig dat je Aline bent, dus ik raakte in de war haha.


    Oh, haha. Kan gebeuren c:

    Milbourne schreef:
    (...)

    Nee, hij was dinsdag jarig. (:


    (: Leuk. Allemaal visite nu?

    Niet heel veel, maar wel een beetje. c:


    Danmarks Dynamite.

    Leuk. Is ie blij met zijn cadeautjes? ^^ Hij heeft dinsdag vast ook al veel gekregen?

    Jaaa en ja dinsdag had ie ook al gekregen ja!


    Danmarks Dynamite.

    HAHAHAHAHAHA.
    Ik was toch zo over The Maze Runner aan het flippen?
    Zag ik daarnet het boek ineens op mijn vensterbank liggen en denk: Alkdafjlkj, dit is een droom. Kan niet anders.
    Is het dus niet. Zonder dat ik wist van de film en shit had ik dat boek dus op vakantie gekocht als ik: Waarom ook niet? Lalalalala. En afjasflkljasfj. IK GA NU LEZEN. TOT OOIT. DOEI.


    Reality's overrated.

    Rhae schreef:
    HAHAHAHAHAHA.
    Ik was toch zo over The Maze Runner aan het flippen?
    Zag ik daarnet het boek ineens op mijn vensterbank liggen en denk: Alkdafjlkj, dit is een droom. Kan niet anders.
    Is het dus niet. Zonder dat ik wist van de film en shit had ik dat boek dus op vakantie gekocht als ik: Waarom ook niet? Lalalalala. En afjasflkljasfj. IK GA NU LEZEN. TOT OOIT. DOEI.

    ASDFGHJKL NOEK. OMG. Ik heb gisteren The Maze Runner (het boek dus of course) besteld, krijg hem dinsdag binnen. ^^ Ben zo benieuwd aaah!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb net Expeditie Robinson terug gezien en Manuel Broekman is zo knap dat ik even ga huilen in een hoekje, die piercing die Krystl heeft wil ik tbh ook wel, mja, idk. :c En fucking lullig voor Ancilla. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you