• Boom.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Een tragus ^^


    Yay, dankje. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een lippiercing vind ik wel echt geweldig


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)


    YAY JE BENT HET MET ME EENS. Haha. Dat vind ik even cool. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Milbourne schreef:
    Dat ben ik niet me je eens, Lieke. Haha. (:


    Dit. Naja, het ligt eraan. Te veel in het gezicht vind ik dan ook weer niet mooi.


    "Family don’t end in blood”

    Faiding schreef:
    Een lippiercing vind ik wel echt geweldig


    "Family don’t end in blood”

    Me mobiel valt zo uit..


    Danmarks Dynamite.

    Rhae schreef:
    (...)

    Dat doe trouwens best wel veel pijn om te zetten. In ieder geval veel meer pijn dan andere oorpiercings en ze zeggen (al heb ik daar geen ervaring mee) dat hij ook meer pijn doet dan gezichtspiercings.


    Damn. Dat dacht ik dus al, dat is zo fucked up, want ik vind dat echt het enige leuke. :'D
    Een tweede gaatje is dan ook wel nice, maar ik draag amper nog oorbellen omdat ik niet tegen neppe shit kan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet beledigd worden, maar de meeste mensen vinden een lip piercing tegenwoordig ook meer geweldig alleen omdat Luke er een heeft. Mja, dat is mijn mening.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    Niet beledigd worden, maar de meeste mensen vinden een lip piercing tegenwoordig ook meer geweldig alleen omdat Luke er een heeft. Mja, dat is mijn mening.


    Mja, klopt wel. Maar het is bij mij niet zo dat ik er één wil omdat Luke er één heeft of zo. Maar het staat hem wel verdomd sexy.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:36 ]


    "Family don’t end in blood”

    Lichael schreef:
    Niet beledigd worden, maar de meeste mensen vinden een lip piercing tegenwoordig ook meer geweldig alleen omdat Luke er een heeft. Mja, dat is mijn mening.


    Dat geloof ik best, maar ik heb het altijd al wat gevonden (':
    Ik weet niet, het is veel opvallend dan eentje in je wenkbrauw of onder je lip ofzo. idk rare mening heb ik


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Lichael schreef:
    (...)

    Damn. Dat dacht ik dus al, dat is zo fucked up, want ik vind dat echt het enige leuke. :'D
    Een tweede gaatje is dan ook wel nice, maar ik draag amper nog oorbellen omdat ik niet tegen neppe shit kan.


    Ze boren letterlijk door je kraakbeen, wat dus pijnlijk en shit is en urgh.
    Tweede gaatje draag je toch bijna altijd dezelfde, dus koop je gewoon één keer zilveren en dan is het goed.


    Reality's overrated.

    Lues schreef:
    (...)

    Mja, klopt wel. Maar het is niet zo dat ik er één wil omdat Luke er één heeft of zo. Maar het staat hem wel verdomd sexy.


    Zitten hier twee mensen op één account ;o


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Omdat het bij Luke goed staat ja. Ja, ik wil het vanaf dat ik Luke zag, maar ik ben Luke toch niet. Als ik het bij me eigen niet mooi had gevonden, had ik nooit op het idee gekomen.


    Danmarks Dynamite.

    Rhae schreef:
    (...)

    GA JIJ MET MIJ MEE NAAR DE FILM? Kaaayaaa.

    JAAA.
    Dylan O'Brien fuck yeah <3
    Noek, trouwens ik zet dit even in een spoiler en zal het zometeen wel helemaal weghalen als je dat wilt:
    Woon jij nou in Houten? Of niet, haha?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Twee verschillende accounts.


    Danmarks Dynamite.