• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik voel me zo kut nu. Wauw.

Caution first, always.

Ik doe mijn best gemotiveerd te blijven, maar een openingszin zoals "The emerging etiological model for developmental disorders, like dyslexia, is probabilistic and multifactorial while the prevailing cognitive model has been deterministic and often focused on a single cognitive cause, such as a phonological deficit as the cause of dyslexia" ontmoedigt me toch wel een beetje. :W

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Wat een verschrikkelijke dag zeg.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Ugh, ik heb een idee voor een story, maar ik kan geen titel bedenken --''

wat was dit ookalweer

Ik voel me zo dik en heb constant honger ughhh

I'd love to change the world.

Square schreef:
    Ik doe mijn best gemotiveerd te blijven, maar een openingszin zoals "The emerging etiological model for developmental disorders, like dyslexia, is probabilistic and multifactorial while the prevailing cognitive model has been deterministic and often focused on a single cognitive cause, such as a phonological deficit as the cause of dyslexia" ontmoedigt me toch wel een beetje. :W

wat een horror

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Ik kan me zo druk maken om zoiets.

[ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:11 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ah shit... Waarom ga je niet bij hem weg nu het nog kan.

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Wow, ik klikte op een ongeactiveerd verhaal dat ik ooit heb aangemaakt, blijkt het best wel wat hoofdstukken te hebben .-. Oké, ik ga lezen wat ik geschreven heb :Y)

[ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:22 ]

Tijd voor koffie.

I saw the devil today and he looked a lot like me
    I looked away
    I turned away
    Arms wide open
    I stand alone
    I'm no hero and I'm not made of stone

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Square schreef:

Wat een lange woorden allemaal D:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ugh, twijfels. Laatste aflevering kijken of niet kijken... Oftewel, moe of niet moe zijn morgen op school. UUUUGHH Hellup!

OMG Pauline o.o

Ik heb nooit zo graag willen slapen. Ik ben gebroken.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

HAHAHA Dat was gewoon té falend! Arme mama! :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •