• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik snap het echt niet.
    Zo fijn dat er naar me geluisterd word.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Waarom kan ik geen profielfoto instellen via mijn telefoon?


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Waarom kan ik geen profielfoto instellen via mijn telefoon?

    Hm, that sucks. ;/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik begin bang te worden dat m'n psyc gelijk heeft dat ik misschien depressief ben. Hopen dat het snel volgende week woensdag is.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 19:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fuck dit. Ik heb geen laptop tot mijn beschikking dus ik wil gewoon in kunnen stellen via m'n telefoon. Wat is dit klote zeg


    26 - 02 - '16

    Maze Runner, here i come :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom moet Dr. Who zo fucking irritant doen met hun extra afleveringen? Stop alles gewoon in 1 seizoen, zodat ik meteen door kan kijken. Ik heb hier echt een hekel aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke. Morgen wil ik beter zijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Godverdomme. Als je ook maar een vermoeden hebt van wat ik doe, als je het me ook maar een keer vraagt, dan hang ik, dan heb ik geen uitvlucht meer. Dan is mijn leven echt naar de kloten. Ik heb zo'n spijt ervan, ugh. Ik kan wel janken.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 22:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    - dubbel

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 22:25 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Woh, het maken van die opdrachten duurde lang, maar ik begrijp het nu veel beter. Zo'n zere hand van het schrijven though. :')


    Caution first, always.

    Ik wil janken ;D.. ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik haat het


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ugh, dit is zo'n geweldig boek. c;


    Caution first, always.

    Idun wanna study.


    help