• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zoveel fucking stress.


    help

    Ik voel me echt fucking zwak en kapot en verdrietig en ugh. Ik kan het niet, ik wil gewoon even een pauze nemen, ik ben helemaal op. Alles om me heen is grijs.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    And now I feel like the greatest failure in the world goddammit.


    help

    Ugh ik wil niet naar huis


    26 - 02 - '16

    IK ben moe, maar ook weer niet!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Hoe kan ik zo moe zijn? Ik ben pas acht uur wakker nota bene .-.

    And stupid bitch.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 19:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De zin om te RPG'en verdwijnt gewoon als iedereen een vrouwelijk personage gaat nemen met een gestoord en/of depressief karakter. ;x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dan is een verlieft karakter lijkt mij vele malen leuker!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Bellissimo schreef:
    De zin om te RPG'en verdwijnt gewoon als iedereen een vrouwelijk personage gaat nemen met een gestoord en/of depressief karakter. ;x


    wat was dit ookalweer

    Ik word zo gek van mijn vriendin de laatste tijd, heb het gevoel dat ik niet goed genoeg ben voor haar ofzo. En als ik dan negatief doe omdat ik me, eigenlijk al heel lang kut voel waar zij niets mee te maken wil hebben, mag dat natuurlijk niet. Want ik doe ook altijd 'saai' natuurlijk maar dat dat door mijn emoties komt snapt ze dan weer niet. En mijn vriendje maakt de laatste tijd alleen maar kut opmerkingen over me. Heb er gewoon geen zin meer in zo.


    I'd love to change the world.

    Ooooops, donderdag moet de eerste opzet van mn Geschiedenis PO af en het enige wat ik heb gedaan is een boek als bron opzoeken, dat ik nog niet eens thuis heb liggen... Moet toch wel iets meer dan dat doen....


    Stenenlikker

    Sonyara schreef:
    Dan is een verlieft karakter lijkt mij vele malen leuker!!!


    Had je het tegen mij? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meisje.. ik duim voor je dat hij echt betrouwbaar is...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom krijg ik een tekening nooit goed op een foto? :C


    I dress to kill, but tastefully

    Erg leuk dat je "mijne" weggeeft. Thanks a lot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered