• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik droomde dat ik een vis en een konijn kreeg en de vis heette Bunny en het konijn heette Blub.
    Dromen zouden verboden voor mij moeten worden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo raar om te denken dat iedereen wakker aan het worden is en ik nu pas gaat slapen. :W


    -

    Oh, ik heb een voldoende. Niet verwacht, eigenlijk :)


    I dress to kill, but tastefully

    Hmm...pas half een op school zijn omdat een docent ziek is. Zal ik nog twee uurtjes gaan liggen of zal ik eruit gaan. Twijfels...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil sims spelen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Ik wil sims spelen!


    Ik ken het gevoel ;3


    26 - 02 - '16

    Beetje jammer dat Lidl adverteert dat vanaf vandaag die poncho's te koop zijn bij hun filialen, maar de product in kwestie slechts in één van de vier kleuren aanwezig is, terwijl het vandaag in de schappen is gezet. Dan kan je mij niet vertellen dat van de 6 poncho's die in het vak passen, de misschien twee verkochte, als ze al verkocht zijn, een andere kleur dan zwart waren. Ook zo fijn dat in de hele winkel containers staat en overal los en vast collies staan verspreid, maar DKW'ers? Ho maar. Slechts kassamedewerkers. Heb ik ook wat aan als ik als klant een vraag heb over een product die er niet is en ik dus niets af te rekenen heb. Snap ook weer waarom alles zo goedkoop is bij jullie: jullie service is om te huilen. Fijne dag verder, ik kom nooit meer in jullie filiaal. (doeg)(cat)

    +

    Verdraaid school-netwerk! Ik wil op WRTS zonder dat de WiFi alsmaar uitvalt. Ik kan niet eens normaal GB's beantwoorden of pagina's laden op Q zonder het eerst minstens 7 keer opnieuw te laden. Ugh.

    Hopelijk werkt WRTS beter op je mobiel dan laptop, want de laptops zijn niet eens bruikbaar meer door dit stomme gedoe. Dat is toch raar? Je vraagt ons laptops, tablets, iPads en/of een smartphone te hebben voor digitaal onderwijs, maar een beetje stabiel en werkend netwerk is te veel gevraagd. Meh.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 13:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit is zo vervelend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf, ga niet tegen me lopen zeggen dat ik op het randje zit om uit de les gestuurd te worden. Ik snáp het niet, vind je het gek dat ik dan niets doe. Lul.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel ;3


    Haha, ik heb sinds gisteren sims 4 en ik wil het zo graag spelen maar ik zit op school...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het gesprek met de psycholoog ging goed. Het gaat zowaar de goede kant op met mij.


    26 - 02 - '16

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Haha, ik heb sinds gisteren sims 4 en ik wil het zo graag spelen maar ik zit op school...


    Jaloers meisje hier D:
    Ik heb momenteel geen geld om de Sims 4 te kopen.


    26 - 02 - '16

    Arrogante bitch, beetje het verhaal staan verdraaien. :'D


    wat was dit ookalweer

    Energiedrink drinken is niet stoer. Wanneer leren mensen dat nou eens :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin in vrij-dag, en za-terdag! Tra lala la alaa c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •