• [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:03 ]

    Geen pepernoten. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bij ons mag je niet in de gangen. Zelfs niet om je jas te gaan halen. En als je dan op de speelplaats zo der jas loopt kg de leerkracht naar je toe om te zeggen dat je je jas moet aandoen.
    En gsm's zijn verboden bij ons op school. We zaten in de klas en we hadden een stagiaire en ineens haat er een gsm af. Onze leerkracht zegt:'ja van wie is die gsm want dan mag je hel afgeven!'
    Blijkt dat het de gsm van de stagiaire is


    <3

    De enige regel die ik op school weet is dat je niet mag eten en drinken achter de mac, dus als je dat wil doen moet je aan de grote tafels gaan zitten. Maar er is niemand die zich daaraan houd en er zijn echt maar een paar leraren die er wat van zeggen als je het doet.

    Oww en je mag niet in de gangen longeboarden. Die is 2 jaar geleden bedacht omdat echt iedereen bij ons op school zo'n ding heeft en ze in de gangen gebruikte. Maar daar houd ook niemand zich aan en daar word ook niets over gezegd.

    Verder niet echt, maar ik denk dat, dat ook komt omdat het mbo is en we allemaal volwassen kindertjes zijn die zelf verantwoordelijkheid moeten nemen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 22:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik lees hier wel echt de raarste schoolregels.
    Op mijn middelbare school mocht je in het gebouw niet bellen, maar voor de rest deden ze niet moeilijk over telefoons. De reden waarom je niet mocht bellen, heb ik daarentegen nooit gehoord.
    Nu ben ik een mbo'er, maar mijn school heeft niet echt van die bijzondere regels, behalve dat je sinds dit jaar, als je te laat bent, een les helemaal niet meer in komt, ook als je een blokuur hebt, oftewel een les die twee lesuren duurt. Vorig jaar mocht je namelijk na drie kwartier, wanneer het tweede lesuur was begonnen, de les nog in komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tijdens toetsen moeten we ons horloge afdoen, omdat er nu iWatches bestaan. En die kun je gebruiken om antwoorden op te zoeken..
    Alsof arme studenten allemaal zo'n iWatch hebben ;p


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Geen eigen spullen meenemen, alleen etui


    all because i liked a girl

    CharmedPhoebe schreef:
    Geen eigen spullen meenemen, alleen etui


    Deze slaat werkelijk nergens op! Waarom niet?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je mag elkaar niet aantikken, anders mag je nadblijven op school -_-
    Ben je 1 minuut te laat? 2 Minuten nablijven -_-

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 20:27 ]

    oh nog een, je mag niet je telefoon gebruiken om muziek te luisteren. Wel ipad, ipod, mp3 etc

    Maar je mag wel in de pauzes op je telefoon.

    Dit willen ze voorkomen zodat tijdens de les geen berichtjes worden gestuurd. MAAR DAT KAN TOCH OOK OP AL DIE ANDERE DINGEN?

    xXProxyWolfXx schreef:
    Je mag elkaar niet aantikken, anders mag je nadblijven op school -_-
    Ben je 1 minuut te laat? 2 Minuten nablijven -_-
    haha effectief :')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je mag je telefoon niet de les i hebben, toch heb je hem bij 7 VD 9 vakken nodig. .-.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yuimaru schreef:
    Je mag je telefoon niet de les i hebben, toch heb je hem bij 7 VD 9 vakken nodig. .-.
    Je hebt je telefoon nodig voor vakken? Hoe dat zo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Je hebt je telefoon nodig voor vakken? Hoe dat zo?


    Ja het is echt onzin maar we werken bijvoorbeeld bij ckv met een bepaalde app of we moeten informatie opzoeken op onze telefoon. Persoonlijk vind ik dat je daar een computerlokaal voor hebt. Maar goed dat is mijn mening wss.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dat je geen mutsen mag dragen.
    Of dat je niet mag roken. Klinkt raar, maar nu gaan alle leerlingen die roken lekker in de wijken eromheen staan. Handig.
    En ook dat je op het studieterras niet mag eten. Als je zit te leren heb je toch vaak zin in eten? :c

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 15:31 ]

    Chuckles schreef:
    Dat je geen mutsen mag dragen.
    Of dat je niet mag roken. Klinkt raar, maar nu gaan alle leerlingen die roken lekker in de wijken eromheen staan. Handig.
    En ook dat je op het studieterras niet mag eten. Als je zit te leren heb je toch vaak zin in eten? :c


    Die eerste en laatste zijn best logisch.
    Je kunt in een muts een spiekbriefje hebben en dan tijdens de toets, muts af en spieken maar.
    En dat terras wordt dan een zooitje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded