• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja oke; mij maakt het vrij weinig uit.. maar wat willen jullie dan doen- tot waar of welke event is er/ komt er aan waar we toe spoelen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Misschien dat ze net te weten komen wat de 3e opdracht is? Dat is volgens mij nog wel even voor de opdracht maar ook niet te snel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    We kunnen anders ook doen dat het mei vakantie is... en dat ze naar een zwerkbal wedstrijd van Camp gaan waar Camp niks van weet? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eey dan slaan we de verjaardag van Freddie & Georgie over :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Eey dan slaan we de verjaardag van Freddie & Georgie over :O


    ook die van Campbell... so what x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    laten we eerst de verjaardagen ook doen, die zijn een van de leukste dagen van het jaar D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    laten we eerst de verjaardagen ook doen, die zijn een van de leukste dagen van het jaar D:


    ... george weet cams b-day niet eens dus dat kunnen we net zo goed skippen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ... george weet cams b-day niet eens dus dat kunnen we net zo goed skippen


    er is bijna een hele jaar voorbij, hij weet het vast wel :')

    maar oke, als je wilt skippen, skippen we wel. waar gaan we dan verder?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    er is bijna een hele jaar voorbij, hij weet het vast wel :')

    maar oke, als je wilt skippen, skippen we wel. waar gaan we dan verder?


    Neeh jullie willen graag jullie b-day dan doen we naar de b-day voor Fred en George.. ik weet alleen geen cadeau voor beide :<

    Daarnaast kan Camp niet al te lang blijvenn en kan George er misschien achter komen dat hij Camps b-day vergeten is wat eigenlijk jullie bedoeling was @ Ralf xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee hoeft niet perse, we kunnen ook gelijk naar de laatste opdracht gaan ^^ tenminste, naar de punt toe waar ze te horen krijgen wat er gaat gwbeuren of zo.


    Waarom is het zo stil :o zelden is het gebeird dat er een hele dag niet was gepost. Zo stil :')

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 18:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Tja ik heb het best druk met school. Ben niet erg goed bezig dit jaar dus moet er wat meer aandacht aan besteden en een heleboel minder aan Quizlet (van mezelf, want ik vind mezelf verslaafd)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OMG ik zette net de Tv aan en een random film kwam op en dat was een film waarin toevallig Ralph Fiennes (Voldemort) en een jonge Tyler Posey (Scott) speelden. Tyler was echt schattig want hij was nog een klein jongetje (en stiekem is hij best weinig veranderd want ik en mijn zusje herkenden hem meteen)


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Nee hoeft niet perse, we kunnen ook gelijk naar de laatste opdracht gaan ^^ tenminste, naar de punt toe waar ze te horen krijgen wat er gaat gwbeuren of zo.


    Waarom is het zo stil :o zelden is het gebeird dat er een hele dag niet was gepost. Zo stil :')


    Zijn we allemaal eigenlijk akkoord om vervolg op goblet naar phoenix met zelfde.personages? ^^

    --

    Wat als we na de opdracht een zwerkbal wedstrijd doen waar george komt als verrasing en dan voor de wedstrijd of na komt camp in een kamer met glas waar george in komt en dan zoent hij hem en camp hem ook en dan hebben we een cliff. Voor phoenix ofzo xd.

    We kunnen ook gwn george en fred b day doen en daarna opdracht of bal of iets xd.
    Het lijkt me wel leuk om george een schuldgevoel naar camp te.laten krijgen omdat hij camps b day os vergeten >:') ziet camp ool ns dat george niet perfect is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zijn we allemaal eigenlijk akkoord om vervolg op goblet naar phoenix met zelfde.personages? ^^

    --

    Wat als we na de opdracht een zwerkbal wedstrijd doen waar george komt als verrasing en dan voor de wedstrijd of na komt camp in een kamer met glas waar george in komt en dan zoent hij hem en camp hem ook en dan hebben we een cliff. Voor phoenix ofzo xd.

    We kunnen ook gwn george en fred b day doen en daarna opdracht of bal of iets xd.
    Het lijkt me wel leuk om george een schuldgevoel naar camp te.laten krijgen omdat hij camps b day os vergeten >:') ziet camp ool ns dat george niet perfect is.


    Ik ga akkoord ^^ wat we doen maakt me eigenlijk niets uit, over de tijdsprong. Als we maar er wat leuksvan mkunnen maken. En toxh vraag ik me nog steeds af hoe je Campbell gaat bespelen als we doorgaan naar phoenix, aangezien hij op klammfels zit :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ga akkoord ^^ wat we doen maakt me eigenlijk niets uit, over de tijdsprong. Als we maar er wat leuksvan mkunnen maken. En toxh vraag ik me nog steeds af hoe je Campbell gaat bespelen als we doorgaan naar phoenix, aangezien hij op klammfels zit :')


    Er gaan een paar veranderingen in camps leven voor doen en ik betwijfel of George wie waarschijnlijk eerst blij is.. blij blijft erover..

    Doe wel maar de bday dst wilde.linde graag en dan ben ik ook blij wnnr georgeschuldgevoelens krijgt... heeft hij ook meteen.een reden om impulsief naar camps wedstrijd te komen waar camp niks van gaat weten (;

    Maak jij beginpost?! (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya