• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik haat je niet.. er is bijna een hele jaar voorbij en nog steeds is er niets gebeurd. Campbell, ik ben.. ik bedoel.. Ik wil dit niet meer. Waaorm.. waarom kunnen we in merlijns naam gewoon geen normale relatie hebben. Waar we kunnen doen wat we willen zonder bang te zijn over zulke dingen, waar we kunnen lachen en ons geen zorgen te maken over bepaalde zaken. Ik- ik..’ met dat liet hij me los en schuifelde hij weg wat me deed beseffen dat alle hoop die hij ooit koesterde verdwenen was. En als hij dacht dat hij op mij kon rekenen dan had hij dat fout. Niemand kon op mij rekenen. Zelfs Nathaniel niet.
    ‘Ik ben afschuwelijk. Egoïstisch. En jij zegt dat jij diegene bent die afschuwelijk is. Ik weet het niet meer Camp. Is- is er echt geen manier, maar een manier om dit te kunnen voorkomen? En waag het niet om negatief te denken.’ Ik schudde mijn hoofd voordat ik de pijn verbeet en starend naar de grond keek gezien ik me als een pasgeboren hertje voelde; hoewel ik alles behalve fit en vitaal was. Het ging meer omdat een pasgeboren hertje continu valt wanneer het probeert te rennen. Te ongeduldig om te beginnen met lopen.
    Zachtjes omsloot ik mijn hand met die van hem en kneep er in terwijl ik met mijn vrije hand zijn tranen van zijn gezicht afveegde.
    ‘We kunnen geen normale relatie hebben omdat jij water bent en ik vuur, dag en nacht, zon en regen. Zuiver en dooddoener. Er is maar een manier om dit te voorkomen en dat is om te draaien en nooit meer terug te kijken naar wat je verloren bent.’ Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem terwijl mijn duim zachtjes over zijn hand streelde tot ik zachtjes weer de kus beëindigde. ‘Ook al verscheurt het je diep van binnen.’ Fluisterde ik zachtjes voor ik zijn hand los liet en omdraaide terwijl ik zo normaal mogelijk de gang probeerde uit te lopen. Zo kalm terwijl ik me vanbinnen triest voelde, ongelukkig maar zoals altijd moest een masker mij schaduwen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik wil dit niet meer ;-; ik heb geen idee wat ik George moet laten doen. hij is echt heel erg door de war nu. wat moet hij doen? voor welke kant moet hij kiezen? moet hij de risico nemen? maar natuurlijk als hij de risico gaat nemen en achter Camp aan gaat is hij zo egoïstisch dat hij niet denkt aan zijn familie en vrienden die misschien wel dood gaan door hem. ik haat je x'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Hij begint terug te vechten en hij is veel groter en sterker. ‘Waarom je dit verdient? Vraag dat maar lekker aan je ex. Hij weet wel zelf heel wat meer dan dat ik weet.’ Hij kijkt om de hoek en ik zie Ralf daar zitten. Tranen springen in mijn ogen. Ralf kijkt gewoon toe hoe ik in elkaar geslagen word. Ik voel steeds meer trappen en slagen en sluit mijn ogen omdat ik weet dat er niks is wat ik kan doen. Opeens stopt hij en ik kijk hoe het kan. Ralf. Hij heeft alles gezien.
    ‘Fred..’ Ik schud mijn hoofd. Ik wil het niet horen, ik wil niet met hem praten. Ik wil nu even gewoon rust in mijn leven. Maar ik weet dat ik het niet krijg. Ik ben een weerwolf. Iedere volle maan verander ik in een monster. Ik loop naar de jongen toe.
    'Petrificus totalus,' mompel ik. Hij verstijft en ik ga tegen de muur aan zitten. Mijn hele lichaam doet pijn en ik voel het bloed stromen. Maar het maakt me allemaal niks uit, het is niks vergeleken met wat ik binnenin voel.
    'Je kent hem,' zeg ik. Ik kijk Ralf aan. 'Je zei dat je hem niet kende, waarom zegt hij het dan anders. Ik weet niet meer wat ik moet denken, Ralf. Waarom wil die jongen jou leven vernietigen? Wie is hij?' Ik probeer rechtop te gaan zitten maar het lukt niet. Mijn hele lichaam klaagt als een gek. 'Leg het uit Ralf.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    je weet dat hij bij Petrificus totalus niet kan praten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    De jongen praat ook niet...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Hij stond waarna ik wegkeek. Ik hoorde hem net nog 'Petrificus totalus,' mompelen voordat ik naar hem opkeek. Hij nam tegen de muur aan plaats en begon al voordat ik iets kon zeggen of überhaupt weg kon rennen.
    'Je kent hem, Je zei dat je hem niet kende, waarom zegt hij het dan anders. Ik weet niet meer wat ik moet denken, Ralf. Waarom wil die jongen jou leven vernietigen? Wie is hij? Leg het uit Ralf.' Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. De tranen prikten als gekookt water achter mijn ogen waarna ik mijn ogen dichtkneep en tegenover Fred neerplofte.
    ‘ik. Kan. Niet.’ murmelde ik snikkend en verborg mijn gezicht in mijn handen. Het doet me wel goed om te weten dat het echt de blonde jongen was die het met mij uitmaakte en niet Fred. Maar dit is nu erger.
    ‘ik..’ ik beet op mijn lip en schudde met mijn hoofd.
    ‘a-alsjeblieft Fred, w-wees niet boos, i-ik was gewoon i-in p-paniek..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    De jongen praat ook niet...


    o nee, ik dacht dat je Ralf bedoelde


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘ik. Kan. Niet.’ Ik kijk hem niet aan. Wat is er gebeurt en hoeveel heeft hij voor mij geheim gehouden? ‘Ik... A-alsjeblieft Fred, w-wees niet boos, i-ik was gewoon i-in p-paniek..’ Hij lijkt niet meer verder te gaan. Ik probeer rustig te blijven, maar zoals iedere volle maan worden mijn emoties versterkt zodat ik ze niet goed meer onder controle kan houden. Ik kijk naar Ralf en weet dat ik niet boos op hem kan blijven. Maar dat betekent niet dat ik niet even boos op hem kan zijn.
    'Ik kan wel wachten.' Ik voel met mijn hand aan mijn wang, waar het verschrikkelijk pijnlijk is. Eigenlijk wil ik gewoon dat dit allemaal voorbij is. Maar het meest van alles wil ik Ralf in mijn armen hebben. Alleen weet ik dat ik het niet aankan. Ik laat de tranen die al heel lang wouden stromen eindelijk over mijn gezicht stromen. 'Ik wil eerst weten wat hier aan de hand is en waarom je het niet eerder hebt verteld. Ik weet niet of ik kan beloven dat ik niet boos ben.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    shit shit shit, ik ben helemaal tot hier gekomen om de echte Ralf aan je te laten voorstellen maar ik ben nu te bang omdat ik weet dat Fred boos gaat worden en woest en hem gaat verlaten en Red echt Red gaat worden door de zelfmoord van Ralf wanneer hij depri alleen achter gaat blijven D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wuuut Fred is gewoon een beetje overgevoelig nu :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ik kan wel wachten. Ik wil eerst weten wat hier aan de hand is en waarom je het niet eerder hebt verteld. Ik weet niet of ik kan beloven dat ik niet boos ben.' Ik liet de tranen maar stromen en gooide mijn hoofd voorover en liet het in mijn armen rusten. Het voelde alsof ik mijn hele leven op een briefje had geschreven, en Fred die van me af probeerde te pakken en ik die demonstratief terug in mijn broekzak probeerde te verstoppen. Het hangt er van af hoe kattig en ruw ik ben om de briefje terug te krijgen. Dat ik mijn nagels in zijn handen en polsen boor zodat hij de briefje los zou laten waardoor hij pijn zou gaan krijgen door mij. Pijn net als wat er net gebeurde. Of ik laat de briefje gaan en geeft het gewoon aan hem. Raakt niemand gewond, maar hij weet dan wel wie ik echt ben. Ik liet een treurige zucht voordat ik mijn hoofd weer wat ophees. Meteen voelde ik me misselijk worden waardoor ik mijn hoofd naar achteren gooide. Ik haat het vandaag. Ik haat mijn verjaardag.
    ‘h-het spijt me Fred. Het-het spijt me dat ik tegen je l-loog.’ Murmelde ik en negeerde de tranen die langs mijn kurk droge lippen gleden waar er nu al allemaal barsten in zaten.
    ‘ik zei het n-niet omdat ik bang was dat je b-boos op me zou worden. m-me zou verlaten. Fred, het s-spijt me z-zo, zo erg.’ Ik wil hem zo graag niet kwijtraken, ik wil dat hij me gaat begrijpen, dat hij er niet zo een groot probleem zou gaan maken en gewoon verder zouden gaan met onze levens alsof er niets was gebeurd. Maar ik betwijfel dat dit gaat gebeuren. Maar ik heb hoop.
    ‘ik- ik had je toch ooit verteld over mijn broer.. dat ik met hem samen naar het bos was gegaan waar ik gebeten werd door een weerwolf en hij gedood werd door diezelfde weerwolf..’ begon ik langzaam. (zo niet, dan weet je het nu x’) )
    ‘h-hij was er bij. De weerwolf die mijn broer doodde was niet die ene die me beet. Ik was het zelf. Ik werd nooit gebeten. Eerlijk gezegd weet ik zelf niet eens hoe het komt dat ik een weerwolf ben.’
    Ik beet op mijn lip en slikte even voordat ik van het plafond naar mijn schoenen staarde.
    ‘ik doodde hem.. ik had mijn pillen geslikt. Hij pestte me altijd, deed me pijn. Haatte me en wenste me dood te hebben. Ik doodde hem expres.’ Ik begon bloed te proeven toen ik weer slikte en de traan negeerde die wanhopig langs mijn wang gleed.
    ‘de blonde jongen was zijn beste vriend. De avond waar het gebeurde waren ze me aan het treiteren buiten. Me aan het ondervragen en al. Ze zagen me transformeren en de blonde jongen zag hoe ik mijn- mijn b-broer d-doodde.’ De tranen stroomden weer over mijn wangen en gauw keek ik terug naar mijn handen.
    ‘toen het voorbij was en ik normaal werd schelde hij me uit. Hij dreigde dat hij dit aan iedereen zou gaan vertellen. Ik raakte in paniek en zorgde e-er voor dat hij alles vergat. Alles, ook zichzelf. Dat deed ik ook met al zijn kennissen, puur door de angst dat iemand de waarheid zou gaan horen en ik loog dat een ander weerwolf me had gebeten en mijn broer had gedood.’ Ik verborg mijn gezicht in mijn handen en schudde mijn hoofd.
    ‘i-ik w-weet niet h-hoe maar h-hij heeft zijn g-geheugens weer terug. Hij wilt wraak.. Fred- A-alsjeblieft. Verlaat me niet. s-sla me, schreeuw het uit, ik v-verdien het. Maar alsjeblieft.. l-laat me n-niet achter.’ Het is dat ik niet verder vertelde wat er daarna gebeurde anders barste ik in tranen uit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    om er voor te zorgen dat je Ralfie niet gaat verlaten...


    wist je nog deze mooie Red moment :'o :

    'Ik eh... Ik... vergeef me,' zei hij snel en voor ik uit kon puzzelen wat hij zou doen, en zijn lippen nog een maar milimeter van de mijne gescheiden was en toen pas door kreeg wat hij zou doen en voordat ik actie kon ondernemen, deukte hij zijn lippen op de mijne. Bommen, duizenden en duizenden bommen ontploften er in mijn maag, vuurwerk werd over mijn hele lichaam af gevuurd en mijn hart barste los in allemaal salto's en atletische kunstjes terwijl al mijn organen leken te feesten. Als ik hier nog even met die gevoel bleef staan zou ik een hartaanval krijgen. Om die reden dus plaatste ik mijn handen op zijn borstkas en duwde hem wat weg zodat ik ruimte kreeg om adem te kunnen halen. Ook werd ik duizelig en zag ik sterretjes voor mijn ogen wat een afschuwelijke flauwval teken aangaf wat nu echt niet de moment daarvoor was.
    'Wat- ik.. urg laat ook maar.' Met dat liep ik terug naar Fred toe en drukte mijn lippen weer op die van hem om de fantastische gevoel terug te kunnen krijgen. Hij liet me los en keek me met een blik aan die mijn hart deed smelten. Ik heb nog nooit geloofd in de liefde op het eerste gezicht, en dat geloof ik nog steeds niet. Maar dit voelt gewoon zo fijn aan, ik weet niet meer waar ik wel in geloof en waar in niet. Misschien komt dit alles gewoon door de fijt dat we beiden weerwolven zijn.
    'Ik denk- nee ik weet zeker dat ik van je hou en... Ah mijn hoofd wil niet meewerken en dat komt allemaal door jou,' zegt hij met een glimlach. Ik keek weg en voelde me blozen. Dit klopt niet. Maar ik wil het wel laten kloppen. Wauw, ik ben door de war..
    'Je kent me amper Fred. Geloof je.. geloof je in liefde op het eerste gezicht?' Vroeg ik dan.
    'Want als dat niet zo is kunnen we beter het rustig aan pakken om elkaar beter te leren kennen.' Ik stop even en voelde me steeds meer blozen wat een opvallende kenmerk is vqn mij.
    'Maar als dat wel zo is..' ik stop halverwegen om mijn armen om hem heen te slaan en hem in een omhelzing trok. Deze gevoel is zo sterk, zo vreemd ook. Ik genoot er van.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 19:57 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    eerst wist ik niets voor George om te posten. ik heb een liedje geluisterd en ik er is een bom van inspiratie ontploft. dus heb ik al 409 woorden geschreven voor zijn post en ben nog niet eens klaar :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij pakte mijn hand vast waar ik er even naar staarde en meteen daarna voelde ik hoe hij mijn schaamteloze tranen van mijn gezicht afveegde
    ‘We kunnen geen normale relatie hebben omdat jij water bent en ik vuur, dag en nacht, zon en regen. Zuiver en dooddoener. Er is maar een manier om dit te voorkomen en dat is om te draaien en nooit meer terug te kijken naar wat je verloren bent.’
    Ik wilde protesteren maar werd tegengehouden door zijn lippen die hij tegen die van mij aan drukte waarbij ik mijn ogen sloot en het ook gesloten hield toen hij de kus beëindigde.
    ‘Ook al verscheurt het je diep van binnen.’
    Met dat liet hij mijn hand los en mijn ogen gleden langzaam weer open. Ik zag hem net nog de gang in lopen. Dit is de punt waar hij me verlaat. De punt die ooit wel zou moeten komen. de punt waar ik beslis of ik egoïstisch aan mezelf moet gaan denken of om aan de andere te denken en ook weg te gaan lopen zonder naar achteren te mogen kijken. De punt waar ik officieel nooit meer zal lachen in mijn leven? De punt waar ik sowieso nooit meer iets te maken zal hebben met liefde. Liefde. Liefde, dat hoorde ik alleen bij Campbell te voelen. Maar nu is het haast gebroken. De punt waar ik normaal gesproken ‘Campbell, wacht!’ zou gaan moeten roepen, maar geruisloos bleef ik zitten en staarde na hoe Campbell langzaam door de tranen voor mijn ogen vervaagde.
    ‘Campbell Saunders.’ Fluisterde ik dan maar en twijfelde of hij het had gehoord of niet.
    ‘Campbell Saunders Campbell Saunders. De jongen die ik had leren kennen doordat een jongen je duwde en ik hem liet struikelen om je te redden.’ Ik lachte schamper bij het woordje ‘’redden’’ en keek terug naar Campbell zijn rug.
    ‘de jongen met wie ik plezierig had zitten zwerkballen. De jongen die me verwarmd had met zijn lach toen we in de koude sneeuw aan het rennen waren. De jongen die mijn zusje uit het water redde waardoor mijn moeder je eindelijk verwelkomd had in het Nest. De jongen die me de verhaal vertelde over Romeo en Julia.’ Ik probeerde hem aan te kijken maar mijn ogen rolden naar beneden waar ik een zachte zucht liet en naar mijn handen begon te staren.
    ‘wist je dit nog, Campbell Saunders. Ik zag onszelf in die verhaal, wist je dat? Het is alsof onze leven een toneelstuk is van Romeo en Julia, en de enige bezoekers zijn Nathaniel, Karkarov en al de anderen die onze relatie onmogelijk maken.’
    Ik slikte mijn tranen weg en keek hem maar weer aan.
    ‘ze willen zien wat we horen te zien. Wat ze zelf hebben geschreven: zelf hebben gecreëerd. Ze spelen met ons en onze verhalen. We konden, nee, kunnen de verhaal stiekem herschrijven maar dat gaan de bezoekers niet fijn vinden. We kunnen de risico nemen om het te veranderen, maar in mijn eentje kan ik het niet herschrijven.’
    Ik krabbelde overeind en liet mijn armen maar zwakjes naast mijn lichaam bungelen en schudde met mijn hoofd.
    ‘als ze ons zien herschrijven pakken ze het stuk van ons af en schrijven er meer sterf momenten van dierbaren erin. Dat kunnen we ook voorkomen, maar weer is het riskant.’ Ik schudde even mijn hoofd en liep wat richting Campbell toe om vlak achter hem te kunnen staan.
    ‘ik snap het echt, ik snap als je nu weg gaat om je aan de stuk te houden en deze toneelstuk netjes af te maken zoals het geschreven was door Karkarov en de anderen. Maar ik vraag je om samen met mij die risico te nemen, zodat ze niet meer de baas over ons kunnen zijn. Niet meer de baas over jou kan zijn. Dat ze niet meer zo makkelijk met ons, met JOU kunnen spelen. Als je toch door gaat lopen zonder je om te draaien, weet dat ik je nooit zal vergeten. Maar dan ook echt nooit want je naam staat in mijn hart gegrafeerd wat nu een kooi is waarvan de sleutel voor eeuwig zoek is. Of je gaat je nu omdraaien, of je loopt nu door en ik zeg voor het laatste keer ‘’ik hou van jou Campbell Saunders’’. ’


    The end xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘H-het spijt me Fred. Het-het spijt me dat ik tegen je l-loog.’ Ik hoor zijn woorden maar eigenlijk wil ik alleen weten wat er gebeurt is. Ik kan hier echt niet tegen. Het feit dat hij tegen mij gelogen heeft... Ik weet dat hij het echt niet zo bedoelde, maar het is moeilijk om niet boos te zijn. ‘Ik zei het n-niet omdat ik bang was dat je b-boos op me zou worden. m-me zou verlaten. Fred, het s-spijt me z-zo, zo erg.’ Ik knik en blijf zitten hoewel ik eigenlijk heel graag naar hem toe wil lopen en hem wil knuffelen. Maar het doet teveel pijn om daarheen te lopen en ik ben bang. Waarvoor weet ik niet precies.
    ‘Ik- ik had je toch ooit verteld over mijn broer.. dat ik met hem samen naar het bos was gegaan waar ik gebeten werd door een weerwolf en hij gedood werd door diezelfde weerwolf.. H-hij was er bij. De weerwolf die mijn broer doodde was niet die ene die me beet. Ik was het zelf. Ik werd nooit gebeten. Eerlijk gezegd weet ik zelf niet eens hoe het komt dat ik een weerwolf ben.’ Ik kijk Ralf niet aan. Ik wil tegen hem zeggen dat het niet zijn schuld is, maar dat kan ik niet want het is zijn schuld. Ik probeer mezelf voor te houden dat ik niet de weerwolf ben, maar ik bén de weerwolf.
    ‘Ik doodde hem.. ik had mijn pillen geslikt. Hij pestte me altijd, deed me pijn. Haatte me en wenste me dood te hebben. Ik doodde hem expres. De blonde jongen was zijn beste vriend. De avond waar het gebeurde waren ze me aan het treiteren buiten. Me aan het ondervragen en al. Ze zagen me transformeren en de blonde jongen zag hoe ik mijn- mijn b-broer d-doodde.’ Ik sluit mijn ogen en probeer de beelden uit mijn hoofd te krijgen. Ik wil dit niet horen, ik wil niet dat het waar is. Alleen als ik het niet hoor wordt het niet minder waar.
    ‘Toen het voorbij was en ik normaal werd schold hij me uit. Hij dreigde dat hij dit aan iedereen zou gaan vertellen. Ik raakte in paniek en zorgde e-er voor dat hij alles vergat. Alles, ook zichzelf. Dat deed ik ook met al zijn kennissen, puur door de angst dat iemand de waarheid zou gaan horen en ik loog dat een ander weerwolf me had gebeten en mijn broer had gedood. I-ik w-weet niet h-hoe maar h-hij heeft zijn g-geheugens weer terug. Hij wilt wraak.. Fred- A-alsjeblieft. Verlaat me niet. s-sla me, schreeuw het uit, ik v-verdien het. Maar alsjeblieft.. l-laat me n-niet achter.’ Ik schud mijn hoofd en kruip naar hem toe. Mijn armen sla ik om hem heen en ik leun tegen hem aan met mijn hoofd.
    'Ik hou van je Ralf. Natuurlijk kan ik niet goedpraten wat je gedaan hebt, maar ik blijf van je houden. Als je alles mee zou moeten tellen wat ik ooit gedaan heb... Je zou niet minder dan vijf kilometer van me vandaan willen zijn. Je leeft niet in het verleden, Ralf. Je leeft in het nu en als je dat niet accepteert dan zal het je nooit lukken om verder te gaan.' Ik weet niet waar mijn peptalk vandaan komt, maar ik heb gewoon het gevoel dat hij het nodig heeft, hoewel ik er zelf helemaal niet in geloof. Hij kan niet weten dat ik bang ben dat ik dit ook ga doen, dat ik als een weerwolf iets aanricht wat ik niet meer ongedaan kan maken.


    Spoiler alert: you will save yourself