• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Saw 04x12 × Mid season finale
    Deze aflevering heeft me in stukken gescheurd.
    Niet 1, maar 2 OTP breakups en de meest hartverscheurende werd doodleuk opgevolgd door een fucking trouwerij! Sorry ouders voor dat ik jullie weer wakker heb gemaakt doordat ik zo hard schreeuwde :X
    asdfghjkl *Valt halfdood neer op de grond maar weet zich weer overeind te trekken op de bank* just asdfghjkl.
    Hoe durven ze hier te stoppen! Zoals altijd gaan ze er drie maanden tussenuit met een mega cliffhanger en weten ze dat we elke dag aan de rand van die klif blijven hangen alsof we vastgeplakt zitten als vliegen op een lijmstrip.
    MMEEEEEHHHHHH asdfghjkl.

    En ben ik de enigste die het echt jammer vind dat Cruella een EF personage is in plaats van in de "echte" wereld?


    Waar heb jij de aflevering gekeken? Ik kan hem nergens op internet vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kijk 'm hier


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kijk soms via live stream, maar ik haat al die reclame... Dan wacht ik op bepaalde sites zoals tv muse tot mensen links in de commentbox zetten en kies daar de vodlocker van.

    Ik dacht dat ik die van gisteren hier ook al in het topic had gezet...Niet dus... xD

    EDIT: Daarbij hier de nieuwe aflevering

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 18:35 ]


    Credendo Vides

    Ik vond het echt een goede aflevering! Vond het wel echt erg voor Regina want zij is oprecht veranderd.
    Rumple verdiende het ergens wel maar ik vind het zelf erg voor Belle omdat zij echt in hem geloofde...
    En nu Cruella er is zien we misschien Pongo terug? :)
    Anyway, ergens goed dat we nu drie maanden moeten wachten aangezien ik nu blok en examens heb maar aan de andere kant is er wel een goede ontspanning weg ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    August / Pinocchio komt terug!!! (: Ik ben benieuwd in welke vorm.... Of het alleen in flashbacks is of ook daadwerkelijk terug.
    En Poseidon is gecast, dus waarschijnlijk komt Ariël dan ook weer tevoorschijn in de verhaallijn met Ursula.


    Credendo Vides

    Wie komt er mee de authors opzoeken en ze dwingen eerder verder te gaan? :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kan eindelijk meepraten want ik ben EINDELIJK helemaal bij!
    Jay!
    Ik kijk het trouwens op couchtuner, misschien handig voor sommigen c:


    I solemly swear that I am up to no good

    http://insidetv.ew.com/2014/12/22/once-upon-time-sebastian-roche-aurora/ Papa van Aurora!! Dus Aurora komt ook terug (:

    WenseKronik schreef:
    http://insidetv.ew.com/2014/12/22/once-upon-time-sebastian-roche-aurora/ Papa van Aurora!! Dus Aurora komt ook terug (:


    Ja, ik hoorde het al (: Hij speelt ook in Supernatural, Vampire Diaries, Scandal, Fringe, 1 aflevering in Grimm,Criminal Minds en nog een hele lange lijst aan andere goede series (:


    Credendo Vides

    AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
    Ik heb eindelijk de laatste aflevering gezien. Ik zat te echt bijna te schreeuwen en te huilen bij de stukjes die plaatsvonden bij The town line. Waarop mijn vader en zusje zeiden: "Reageer je niet een beetje te heftig? Het is maar een serie." -,- *zucht*


    En NoStranger Ik ga mee (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:11 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ow, ik ship trouwens Rumbelle, Swanfire, Captain Swan en OutlawQueen


    I solemly swear that I am up to no good

    Starlord -> Rider


    Happy Birthday my Potter!

    Beetje laat hahaa, maar ik ship CaptainSwan


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb meer als een jaar geleden seizoen 1 gezien en ik heb echt geen flauw idee meer wat er is gebeurd. Zal ik de recap kijken of moet ik heel seizoen 1 weer opnieuw kijken om het echt weer goed te snappen?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    MissMills schreef:
    AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
    Ik heb eindelijk de laatste aflevering gezien. Ik zat te echt bijna te schreeuwen en te huilen bij de stukjes die plaatsvonden bij The town line. Waarop mijn vader en zusje zeiden: "Reageer je niet een beetje te heftig? Het is maar een serie." -,- *zucht*


    En NoStranger Ik ga mee (:

    Die stukjes waren echt goed.
    De laatste 2 episodes vond ik goed, maar in het algemeen begint ouat me steeds meer te irriteren


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please