• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mele Kai Kalawai'a
    Mele keek eerst toe hoe Tyler zijn shirt weer aantrok en in het water sprong, waarna Mele snel volgde. Niet veel later renden ze allebei het strand weer op achter Leilani aan. Tyler was degene die Leilani riep en daarna haar knuffelde. Niet veel later riep hij ook Mele erbij, die ook Ley begon te knuffelen. Aangezien beiden kletsnat waren, was het zeker dat Leilani ook niet droog bleef. Mele begon te lachen toen ze Leilani los lieten. "Het was Tylers idee, geef mij niet de schuld!" riep Mele lachend.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 22:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Thomas • 16

    ''Nog niet,'' antwoordde hij terwijl hij ook zijn spullen pakte klaar om ze in de auto te zetten. ''Mich, ik heb echt geen zin om die andere te ontmoeten,'' zei Thomas eerlijk voor hij zijn spullen in de achterbak plantte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler Kalawai'a || 21

    Ik liet haar weer los en ik kijk grijnzend naar het resultaat. 'Goed genoeg' besluit ik en trek weer mijn shirt uit. Ik kijk naar Mele en een pruillipje vormt zich al snel op mijn mond. 'Jij begon.' zeg ik en ik lach even. 'Eigenlijk moeten we Kaiko er ook in gooien, maar hij vind het denk ik niet eens erg..' grinnik ik. Ik haal snel een hand door mijn korte haar zodat het iets beter zit maar ik besteed er niet teveel aandacht aan. 'En wat gaan we nu doen?' zeg ik en ik kijk de twee aan.


    El Diablo.

    Leilani Malia Kalawai'a
    Even zucht ze diep als de twee haar los laten. Dan barst ze in lachen uit. "Ik haat jullie." Mompelt ze lachend als ze de onderkant van haar shirt uitwringt. "Ja, ik heb dus echt geen idee. Die familie zal over een tijdje wel arriveren, dus misschien kunnen we mam ergens mee helpen?" Antwoord ze op Tyler's vraag. "Ik ben echt vreselijk benieuwd naar hoe die familie is."

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 23:06 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cillian Jones | 16 |

    Hij liep naar buiten, tikte Thomas aan en deed zijn oortjes uit. Toen stak hij zijn hand uit.
    "Ik heb nagedacht. Sorry." Zei hij kort.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mele Kai Kalawai'a
    "Neh, laten we Kaiko er maar buiten houden, straks wordt hij nog ontslagen," zei Mele toen. Mele luisterde even naar Leilani, die voorstelde om mam te helpen. Mele stemde in. "Misschien moeten we dat maar doen, ik heb gehoord dat het een best grote familie is die gaat komen," begon Mele. Ze keek even naar haar kleding. "En ik wil er graag een beetje normaal uitzien bij de aankomst van die familie, jullie niet?" zei Mele toen. Ze keek de twee aan en sprong toen uit het niets op Tylers rug. "Draag me, ik ben lui," zei Mele grijnzend.


    That is a perfect copy of reality.

    Michele • 19
    "Thom, waarom niet?" vroeg Michele aan Thomas toen hij zei dat hij de anderen niet wilde ontmoeten. "Ze kunnen heus niet erger zijn dan sommige hier in de buurt," zei Michele toen, al moest ze eerlijk bekennen dat zij er ook niet zo op zat te wachten. Ze zuchtte even en glimlachte even toen Cillian aan kwam lopen. "Ik zie jullie wel bij de auto," zei Michele tegen de jongens en ze liet de jongens glimlachend achter.


    That is a perfect copy of reality.

    Iedereen is nu aangekomen op het vliegveld. Dit vliegveld is nog niet in Hawaii. Ik sla het douane en alles gedeelte over en ze zitten nu in de gate.

    Andrew telde zijn kinderen. Gelukkig, het waren er zes. Dat er eentje weg was, kon hij er nu echt niet bij hebben. Hij was best een beetje zenuwachtig voor de mening van zijn kinderen over zijn nieuwe vrouw. Dit liet hij natuurlijk niet merken en hij probeerde er een beetje een vrolijke en gezellige stemming in te gooien. "Hebben we er zin in?" vroeg hij als een soort enthousiaste clown, hopend op een harde "JAAA" als antwoord.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillian Jones | 16 |

    "Jeej..." zei Cillian toen en gooide kort zijn armen in de lucht, die hij met een klap terug op zijn schoot neer liet komen. Hij had er helemaal geen zin meer in eigelijk.
    "Waarom deden we dit?" Vroeg hij toen aan zijn vader.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kaiko Kalawai'a
    Ik knikte bij mijn broer's voorstel, maar richtte me daarna toch echt weer op mijn werk, met Aiden op mijn arm. Hij was niet zo enorm zwaar en sinds zijn vader en mijn zussen aan het kloten waren, gelukkig buiten, maar goed. Ik keek rond, maar zag niets. Er was maar weinig te zien of te doen. Plots zag ik een surfplank rechtop staan. Direct pakte ik de porto en maakte contact met een van mijn collega's, die snel er naartoe kon gaan. Ik hield alles in de gaten, maar ook wat mijn collega deed. We waren vandaag met z'n drieën, wat relatief weinig was voor het hele strand, maar het was gelukkig wel rustig. Als het drukker zou worden zou ik een andere collega bellen, maar voor nu ging het goed, met mij hierboven en de twee jongens op het zand. Nu had ik dan wel ook Aiden om op te letten, maar die vond het altijd wel leuk om met de verrekijker over het strand te kijken en anders met de hond die hier altijd rondliep te spelen. Nu zat hij op mijn arm uit te kijken over het strand. Ik deed hetzelfde, maar dan zonder mijn verrekijker. Zo zag ik al genoeg, al was het vaak wel wat makkelijker met de verrekijker. Intussen kreeg ik dingen door over de porto, waardoor ik de telefoon pakte en een ambulance belde. Die zouden er zo snel mogelijk aankomen voor de surfer, terwijl Zachy en Maki bij hem bleven op het strand. De jongen had zijn hoofd hard gestoten tegen een steen op de bodem toen hij koppie onder ging. Hij had een gat in zijn hoofd en had veel water binnen gekregen.

    Marcel Jones
    Ik was nogsteeds heel erg verward over de situatie en zat nu met mijn teddybeer op een stoeltje compleet verdwaasd te wachten tot iemand me weer ergens mee naartoe meesleepte. Van mijn vader had ik een rugzakje gekregen met wat spulletjes erin om op het vliegtuig mee te spelen. Of in elk geval dat geloofde ik. Ik tikte zacht op het been van degene naast me. Eigenlijk wilde ik gewoon weten wat er aan de hand was, maar meer gebaren dan 'Wat?', 'Ik hou van jou.' en 'Alsjeblieft.' kon ik niet. Dat deed ik dus maar. Ik snapte het namelijk nogsteeds niet helemaal en was er best erg gespannen.

    Gabriel Parker
    Ik zat nogsteeds op mijn mobiel. Mijn oudere broer had dan wel wagenziekte, maar ik gelukkig niet. Ik kon daarom blijven smsen. Het viel me nog mee dat niemand er iets van had gezegd. Meestal was het ding al drie keer afgepakt rond dit tijdstip en had ik al problemen omdat ik vannacht niet thuis was geweest. Zelfs op het vliegveld was ik bijna de hele tijd op het ding te vinden, alleen bij de douane niet. Nu ik bij de gate zat, moest ik mijn gesprek wel afronden, maar ik wilde het eigenlijk niet, maar ik wilde ook zeker niet weg. Ik wilde thuis blijven, maar no way dat ons mam dat zou toestaan. Soms was ze wel wat onverantwoordelijk, maar niet zo en zeker niet met een kind als ik wat haast om de week op de spoedeisende hulp zat door stommiteiten van eigen toedoen. Ik zuchtte even en keek rond. Ik stuurde daarna nog een semi-verdrietige foto met een lief berichtje naar mijn vriendinnetje voor ik mijn mobiel afsloot en naar mijn familieleden keek. "Waarom moesten wij ook al weer mee op een vakantie van mam en haar toyboy?" mompelde ik chagerijnig terwijl ik met mijn benen bungelde en mijn muts nog iets verder over mijn rode krullen trok.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 12:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Katelynn Williams - Moeder familie Parker
    Ik kijk medelevend naar Andrew, op wiens vraag niemand vrolijk reageert. Ik kijk naar mijn kinderen en zie Gab achter zijn mobiel zitten. Even zucht ik maar hij stopt zijn mobiel alweer weg. Ik kijk hem verontwaardigd aan als ik zijn opmerking hoor.
    'Gabriel Parker, ik wil niet dat je dat zegt. En we gaan op vakantie om elkaar beter te leren kennen. Dus die mobiel blijft weg. Anders kan je zelf al die kosten voor het internetten en al het smsen betalen,' zeg ik. Eigenlijk hou ik er echt niet van om streng te zijn, maar soms is het gewoon nodig en ik vind dat Gab veel te veel op zijn mobiel zit. Vooral op een familievakantie is dat iets waar ik me kapot aan kan storen. Mobieltjes zorgen ervoor dat ze de hele tijd met andere dingen bezig zijn dan met de mensen om zich heen, wat mij erg stoort.
          'Ik heb wel heel veel zin in de vakantie,' zeg ik vrolijk tegen Andrew. Hoewel ik hoopte dat de kinderen het meteen leuk zouden vinden, maar ze vinden het waarschijnlijk toch geweldig als we eenmaal op Hawaii zijn, want wat is er nou leuker dan op vakantie gaan naar Hawaii? Natuurlijk wouden ze hun vader mee hebben, maar dat gaat het gewoon niet worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Kalawai'a || 21

    'Je kan me niet haten. Ik ben geweldig.' zeg ik en ik grijns kort naar Leilani. Ik luister naar mijn twee jongere zusjes en ik knik. 'Klinkt goed... Ik zeg het wel even tegen Kai..' zeg ik en ik begin naar hem toe te lopen. Dan springt Mele op mijn rug en ik grinnik. 'Als ik mijn rug breek is het jouw schuld.' plaag ik haar en ik loop door. Even verderop zie ik een jongen liggen en mijn gezicht betrekt even. Dat kan ook nog gebeuren. Al snel sta ik bij Kaiko en Aiden die nog steeds op zijn arm zit. 'Hey.. Wij gaan even naar huis, omkleden en beetje helpen hier en daar..' zeg ik en ik haal een hand door Aiden's krullen. 'Jullie redden het wel neem ik aan... Als deze hier begint te zeuren moet je hem gewoon iets zoets geven, simpel als dat.' lach ik. Ik kijk dan weer naar Mele en Leilani. 'Let's go?' zeg ik...


    El Diablo.

    Sami Parker || 16

    We waren intussen op het vliegveld beland en met een oordopje in mijn oren loop ik achter de rest aan. Het maakte mij vrij weinig uit, ik zie wel wat er gebeurt. Mijn mobiel had ik na veel berichtjes uitgedaan zodat ik me nu bezig hield met de muziek op mijn Ipod. Ik grinnik even zacht door Gabriel's opmerking en ik kijk dan naar mijn moeder. Vervolgens glijd mijn blik naar die Andrew gozer en ik vernauw mijn ogen kort. Als hij maar niet denkt dat hij mijn vader ooit gaat vervangen.. Ik kijk weer naar mijn Ipod en tik een van mijn favoriete nummers aan. "A Little Death" van The Neighbourhood. Ik was verliefd op mijn nummer vanaf de eerste keer dat ik het hoorde en ik luister het ook altijd minstens een keer per dag. Zachtjes zing ik mee en klooi wat met de rand van mijn shorts..


    El Diablo.

    Cillian Jones | 16 |

    Een meisje, misschien van paps nieuwe vriendin, kijkt heel sluw naar mijn vader. Ik schiet overeind.
    "Zo kijk je niet naar mijn vader, bitch-" fluisterd hij zacht tegen zichzelf en loopt naar haar toe. "Laat me raden, dochter van de nieuwe lovebird van mijn vader." Hij stak zijn hand uit. "Cillian." Hij vernauwde zijn ogen kort.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 21:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sami Parker || 16

    Ik kijk op van mijn Ipod als ik een stem hoor en ik haal het oordopje even uit mijn oor. 'I guess...' mompel ik en ik schud zijn hand. 'Sami.' stel ik mezelf voor aan de jongen, die blijkbaar Cillian heet. Ik kijk kort naar de rest en dan weer naar Cillian. 'Je vader... Aardige man of?' vraag ik dan toch maar. Ik was wel benieuwd wat mijn moeder aan de haak had geslagen, en aan wie kan ik het nou beter vragen dan aan zijn zoon.


    El Diablo.