• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    'Laat maar' antwoordde Andrew op zijn zoons vraag. Hij wist al dat zijn kinderen niet echt zin hadden in de vakantie, maar dit maakte het voor hem nog erger.
    Katelynns opmerking maakte hem echter weer wat vrolijker. Als al hen kinderen straks zaten te mokken op Hawaii, konden ze ze altijd nog achterlaten in het huis en samen ergens heen gaan. Niet dat hij van zijn kinderen afwilden ofzoiets dergelijks, maar hij had ook al besloten dat hij de eerste vakantie met Kate niet ging laten verpesten.
    'Mooizo schat' antwoordde hij en hij legde zijn arm om zijn nieuwe vrouw heen.
    Vervolgens keek hij een beetje naar haar kinderen. Net als zijn kinderen hadden de kinderen veel verschillende kledingstijlen. Nu zaten ze nog een beetje met hen biologische broers en zussen, maar hij hoopte vurig dat dit gauw zou veranderen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillian Jones | 16 |

    "Heel aardig," sprak hij uit en bekeek Sami. "Je moeder?" Hij wreef even over zijn eigen arm heen want hij had het wat fris.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sami Parker || 16

    Ik knik even na zijn antwoord en glimlach kort. 'Ja ook wel..' antwoord ik op zijn vraag. 'Beetje streng soms, maar dat hoort erbij.' vervolg ik. Ondertussen doe ik mijn haar snel in een messy bun omdat ik dat altijd fijner vind met reizen. 'En.. Hadden ze er bij jouw thuis ook zoveel zin in?' zeg ik met een klein lachje en ik kijk Cillian aan terwijl ik mijn Ipod in mijn zak stop..


    El Diablo.

    Cillian Jones | 16 |

    "Ik hád er zin in," sprak hij de waarheid. "Maar ja..." hij maakte een handbeweging en zette zijn hand in zijn zij. "Ik hoop alleen wel of ik wat kan kleuren of zo, in Hawaii. Schijnt een goed zonland te zijn, of ik zit fout?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn Parker ~ 13
    Finn keek verveeld om zich heen. Hij was al wat bijgekomen van de vreselijke autorit, maar helemaal fit voelde hij zich niet. Iedereen, behalve zijn zus en een jongen van de andere familie, was stil. Iets wat de situatie nogal ongemakkelijk maakte. De vliegreis zou dan vast ook erg gezellig worden.
    'Wordt leuk, dit.' mompelde Finn tegen Gabe die naast hem stond.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sami Parker || 16

    Ik knik even. 'Mij boeit de reis me nog steeds niet.' zeg ik eerlijk. Ik kijk hem aan als hij over zonnebaden begint. 'Nee, je zit wel goed denk ik. Of die mensen van Hawaii die ik op Instagram volg zijn van nature zo prachtig bruin.' zeg ik. Ik was zelf niet bleek, aangezien ik snel bruin wordt. Maar dat mooie tintje dat die mensen op eilanden hebben heb ik niet. Jaloers ben ik eigenlijk wel een beetje maar oké. 'Ik ben benieuwd wat het wordt daar... Voor hetzelfde geld wordt het een groot drama.' zeg ik. 'Maar ik zal maar van het beste uitgaan.' zeg ik met een zachte grinnik..


    El Diablo.

    Cillian Jones | 16 |

    "Groot drama," herhaalde Cillian Sami. "Hoop het niet, dat is het thuis dagelijks." Hij keek even richting zijn broer, Thomas. Elke dag hadden die twee wel woorden om van alles en legde ze het bij. Maar een echte goede band zouden de twee nooit krijgen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amber was blij dat ze zoveel boeken mee had genomen. Van te voren wist ze al dat er gegarandeerd zo'n verveelmoment zou komen in deze vakantie.
    Tijdens het lezen, luisterde ze half mee met het gesprek van haar broer en haar stiefzus die zich voor had gesteld had Sami.
    Stiekem had Amber al niet zo'n goed gevoel over haar sinds ze haar de eerste keer gezien had, een paar minuten geleden dus. Ze vond haar eruitzien als zo'n oppervlakkig trutje. Nu ze begon over de bruinheid van de mensen op instagram, wist Amber het gewoon bijna honderd procent zeker. Hoe dom kan je zijn? Als je nepnagels, extensions en bakken vol make up draagt, kun je jezelf spiegelen met hem. Ze waren allemaal gewoon net zo nep als hen nagels.
    Het was niet dat Amber zelf geen make up droeg. Het was gewoon niet dat ze haar hele lichaam verving met neppe troep.
    Amber sloeg haar been over haar andere en las verder.

    [hehe Amber mag Sami niet echt c:]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sami Parker || 16 [But she's nice, kinda D;]

    'Hmh..' zeg ik even en volg zijn blik naar een andere jongen. 'Hetzelfde bij ons thuis.. Maar dat is denk ik vooral omdat we een humeurige 12-jarige hebben.' zeg ik met een zacht lachje. 'Maargoed.. Ik zie wel wat het wordt. En anders wordt het gewoon de vakantie doorbrengen met surfen, of een quad. ' zeg ik met een kleine grijns. Vooral met het laatste kon ik uren doorgaan..


    El Diablo.

    Cillian Jones | 16 |

    "Surfen... dat kan ik totaal niet," zei hij eerlijk. "Maar het is ook niet echt iets voor mij of zo." Hij grinnikte.
    "Ik spot liever de surfdudes." Hij grijnste kort.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas • 16

    Terwijl Cillian het weer niet kon laten om zijn geaardheid te uiten tegen zijn nieuwe stiefzus tevens die van hem besloot hij afleiding te zoeken. Zijn stief familie leek op het eerste gezicht niks voor hem, hij had een leuke broer verwacht maar misschien had hij ook te hoge verwachtingen. Thomas ging naast zijn vader staan en liet zijn blik over zijn 'moeder' heen gaan. Het is dat hij niet wou dat zijn vader wist dat hij rookte maar hij had er zoveel behoefte aan nu.
          ''Is dit nou de vrouw waar je niet over kunt ophouden?'' Vroeg hij grijnzend terwijl hij zijn vader aantikte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Ja, ze is knap hè?' antwoordde Andrew met een knipoogje naar Katelynn. 'Kate, dit is Thomas' stelde hij zijn zoon voor. 'Andersom weet je het natuurlijk al!'
    Andrews bui werd steeds beter. Hij zag dat Cillian praatte met een dochter van Katelynn en het zag er niet uit alsof het een vervelend gesprek was. De rest maakte tot nu toe nog niet zoveel aanstalte om een gesprek te starten, maar dat zou later wel gebeuren.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sami Parker || 16

    'Oh geloof me... De eerste maanden vloog ik ook telkens van dat boord af..' grinnik ik. 'En surfdudes? Een goede smaak hoor ik.' zeg ik met een kleine grijns. Zover ik weet zijn surfdudes chille jongens.. 'Mhm, misschien hebben we een beetje geluk met ze' grinnik ik.. Wat? Met een beetje flirten is toch niks mis? Na die vakantie zie je ze waarschijnlijk toch niet meer.


    El Diablo.

    Amber werd een beetje pissig van het meisje naast zich. Hoe oppervlakkig? Normaal had ze niet zoveel problemen met dit soort meisjes, buiten dat ze ze erg irritant vond. Bij Sami was het echter nog erger. Ze was haar stiefzus en ze zou langer dan vandaag in de zelfde ruimte als haar leven.
    'Ooit gehoord van het woord oppervlakkig?' vroeg Amber lichtelijk chagrijnig, terwijl ze haar boek dichtklapte.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Thomas • 16

    ''Niet te klef nou,'' zei Thomas en hij rolde met zijn ogen maar er verscheen toch een lichte grijns op zijn gezicht. Hij keek naar Amber die eens van haar boeken opkeek en een bitchy opmerking maakte. ''Excuseer me,'' zei Thomas die naast Amber ging staan en zich gelijk voorstelde. Hoe fout het ook was, het was een prachtig meisje. ''Thomas.'' Hij stak zijn hand uit en glimlachte.


    Everything is illuminated by the light of our past.