• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    TomRiddle schreef:
    Moet ik deze keer ook die 'extra' persoon doen?

    Nee, dat hoeft niet (:

    Armitage schreef:
    Persoonlijk vind ik het vervelend dat er sommige mensen zijn die nog niet hun invullijstje hebben ingevuld. Sommige Santa's kennen hun persoon nauwelijks en hebben zoiets wel echt nodig... Misschien kan er iets van een deadline daarvoor komen ofzo? ^^

    Ik zal nog een bericht daarover sturen :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vandaag is de laatste dag voor het inleveren van de berichtjes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HO SHIT. OIEWFJWIOEJFIWOEJF
    Ik moet zo veel scherper worden :'d


    wat was dit ookalweer

    Kut kut kut kut kut helemaal vergeten :o En ik kan tot 21.30 er niet aan werken want ik moet me aan mn planning houden -_-
    Ik zal het vanavond ZSM schrijven en sturen!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Helemaal vergeten! Gelukkig maar dat ik bijna geen huiswerk heb.
    Edit: Ik kan het berichtje niet meer vinden waarin staat wat ik precies moet doen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:02 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Helemaal vergeten! Gelukkig maar dat ik bijna geen huiswerk heb.
    Edit: Ik kan het berichtje niet meer vinden waarin staat wat ik precies moet doen.


    Staat op de vorige pagina van dit topic (:

    Ondanks dat ik een stalkende Santa heb maakt ik het hem of haar toch even makkelijker door het lijstje nog in te vullen. Sorry dat het zo lang duurde :x

    Naam
          Sha're (-- Nee, nee. Geen Sha'rin :')

    Leeftijd
          Dertien.

    Fandoms
          The Hunger Games
          Divergent
          Maze Runner
          Percy Jackson
          Heroes of Olympus

    Hobby's
          Paardrijden
          Tekenen
          Slapen :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shoot.. Ik ben het totaal vergeten, vanwege de andere dingen waar ik druk mee bezig ben. Maar ik heb je nog een pb gestuurd en daar heb ik nog geen antwoord van terug?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben ook heel druk geweest, dus ik heb mijn inbox nog niet kunnen checken :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zouden jullie trouwens de naam van jullie SS in de titel van jullie pb kunnen vermelden? Of iig in het berichtje? Dat scheelt mij een hoop werk :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga me echt gemeen voelen over mijn persoon, ik weet niets van haar fandoms :c


    wat was dit ookalweer

    Ik meld het altijd in het berichtje zelf. Zal het in de toekomst ook in de titel doen.


    16 - 09 - '17

    Fuuuu. Helemaal vergeten D: Wel ik zal het zeker voor morgenvroeg inleveren, ik zit namelijk nu in de auto...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik lever het vandaag in!!! Sorryyy

    Ik probeer het zsm in te sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.