• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik mis nog 12 berichtjes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik mis nog 12 berichtjes!


    Dat zijn er best wel een hoop :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Dat zijn er best wel een hoop :o

    Ja, helaas wel :/


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lisa, zou je anders de volgende keer een bevestigend berichtje kunnen sturen, zodat wij weten dat jij het ontvangen hebt? Anders ga ik twijfelen dat mijn berichtje niet goed is aangekomen. Doe ik nu al x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    Lisa, zou je anders de volgende keer een bevestigend berichtje kunnen sturen, zodat wij weten dat jij het ontvangen hebt? Anders ga ik twijfelen dat mijn berichtje niet goed is aangekomen. Doe ik nu al x'D

    Indeed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb die van mij nét om 23:59 gestuurd. Yes.

    N'ahh, ik had een heel ander idee hiervan.
    Wellyea, next year!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Burkhardt schreef:
    Lisa, zou je anders de volgende keer een bevestigend berichtje kunnen sturen, zodat wij weten dat jij het ontvangen hebt? Anders ga ik twijfelen dat mijn berichtje niet goed is aangekomen. Doe ik nu al x'D

    Sorry, zal ik de volgende keer doen. Ik heb die van jullie beide gekregen :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iedereen waarvan ik het niet ontvangen heb, heeft nu een berichtje gekregen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik voel me enorm schuldig voor mijn persoon, hmm. ;/
    Door vergetelheid moest ik maar iets doen :c


    wat was dit ookalweer

    Ik mis er nog 3! Als ik alles heb ga ik ze versturen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik mis er nog 3! Als ik alles heb ga ik ze versturen!

    Als ik vanavond nog die drie niet binnen hebt, dan ga ik een andere manier verzinnen om te zorgen dat iedereen zijn berichtje krijgt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmm, jammer dat er dan 3 mensen het niet inleveren/niets krijgen. Ik wil eventueel nog wel helpen en voor iemand iets maken. (:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Hmm, jammer dat er dan 3 mensen het niet inleveren/niets krijgen. Ik wil eventueel nog wel helpen en voor iemand iets maken. (:

    Ja inderdaad en dat zou fijn zijn (:

    Trouwens vinden jullie het leuk als je via de story kan antwoorden op je Secret Santa zodat jij als Secret Santa daar weer op kan reageren?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja inderdaad en dat zou fijn zijn (:

    Trouwens vinden jullie het leuk als je via de story kan antwoorden op je Secret Santa zodat jij als Secret Santa daar weer op kan reageren?


    Als je een deadline maakt om bijvoorbeeld 8 uur maakt, kan ik vandaag nog wel even iets doen voor 2 mensen? Die 3de word dan wel tricky, of ze worden slecht ;/

    Ik vind het een leuk idee! :Y)


    wat was dit ookalweer