• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja inderdaad en dat zou fijn zijn (:

    Trouwens vinden jullie het leuk als je via de story kan antwoorden op je Secret Santa zodat jij als Secret Santa daar weer op kan reageren?


    JA (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Als je een deadline maakt om bijvoorbeeld 8 uur maakt, kan ik vandaag nog wel even iets doen voor 2 mensen? Die 3de word dan wel tricky, of ze worden slecht ;/

    Ik vind het een leuk idee! :Y)

    Ja het probleem is alleen dat ik vanavond laat thuis ben, maar als je er eentje doet zou het al heel fijn zijn (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja inderdaad en dat zou fijn zijn (:

    Trouwens vinden jullie het leuk als je via de story kan antwoorden op je Secret Santa zodat jij als Secret Santa daar weer op kan reageren?


    Oh dat lijkt me echt heel leuk! Al moet iedereen er dan wel nog extra op letten dat ze niet per ongeluk iets verklappen, haha.

    Griffiths schreef:
    (...)

    Oh dat lijkt me echt heel leuk! Al moet iedereen er dan wel nog extra op letten dat ze niet per ongeluk iets verklappen, haha.

    Haha inderdaad, dat is sowieso al wel lastig


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja het probleem is alleen dat ik vanavond laat thuis ben, maar als je er eentje doet zou het al heel fijn zijn (:


    Als je nu een naam stuurt, kan ik nu beginnen en dan heb ik het sws klaarliggen?


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Als je nu een naam stuurt, kan ik nu beginnen en dan heb ik het sws klaarliggen?

    Ja is goed, als het goed is hoeft er ook nog maar eentje gedaan te worden, misschien twee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Anders doe ik de ander wel, dan kunnen we er beiden wat meer tijd in steken!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Anders doe ik de ander wel, dan kunnen we er beiden wat meer tijd in steken!

    Okee ik zal wel even sturen wie er nog eentje moet krijgen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja inderdaad en dat zou fijn zijn (:

    Trouwens vinden jullie het leuk als je via de story kan antwoorden op je Secret Santa zodat jij als Secret Santa daar weer op kan reageren?

    Eh, hoe bedoel je dat precies? Dan weten ze toch meteen wie je bent?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Eh, hoe bedoel je dat precies? Dan weten ze toch meteen wie je bent?

    Nee, in het volgende berichtje reageer je daar dan op (: Dat weer via mij gaat


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DE EERSTE RONDE AAN BERICHTEN STAAT ONLINE!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Voor de volgende "opdracht" schrijven jullie voor jullie Secret Santa een korte stukje verhaal - je mag helemaal zelf weten hoe lang, maar probeer min. 200-300 woorden te schrijven - voor je Secret Santa. Het is eigenlijk een soort van SA/Kort verhaal. Je mag er plaatjes aan toevoegen en je kan naast het verhaal ook weer reageren op de reactie van je Secret Santa in de story.

    Voorbeeld.

    De deadline is 13 December, succes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Persoonlijk vind ik het vervelend dat er sommige mensen zijn die nog niet hun invullijstje hebben ingevuld. Sommige Santa's kennen hun persoon nauwelijks en hebben zoiets wel echt nodig... Misschien kan er iets van een deadline daarvoor komen ofzo? ^^

    Moet ik deze keer ook die 'extra' persoon doen?


    wat was dit ookalweer

    Ik ga proberen na mijn examen al te schrijven c: Dan hoef ik me daarover al geen zorgen meer te maken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque