• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vandaag begint dit officieel!
    Jullie hebben tot 4 December de tijd om het eerste berichtje te sturen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zijn er nog bepaalde vereisten aan het bericht dat gestuurd moet worden?


    26 - 02 - '16

    Ik heb al wel iets geschreven maar ik weet niet of het lang genoeg is. Ik ben echt bang dat ik aankom met zo'n kort rot stukje en dat de rest allemaal hele verhalen heeft geschreven :')
    Hoeveel woorden hebben jullie in totaal?

    Griffiths schreef:
    Ik heb al wel iets geschreven maar ik weet niet of het lang genoeg is. Ik ben echt bang dat ik aankom met zo'n kort rot stukje en dat de rest allemaal hele verhalen heeft geschreven :')
    Hoeveel woorden hebben jullie in totaal?

    Haha, geen zorgen, ik ben er ook echt slecht in. Dat van mij is ook nog een klein rotstukje :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lizor schreef:
    Vandaag begint dit officieel!
    Jullie hebben tot 4 December de tijd om het eerste berichtje te sturen!


    Tot of tot en met? En tot hoelaat?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wallace schreef:
    (...)
    Haha, geen zorgen, ik ben er ook echt slecht in. Dat van mij is ook nog een klein rotstukje :'D


    Haha, ik weet ook gewoon niet wat ik moet vertellen zonder te verraden wie ik ben aan degene die ik heb. Oh well, I'll come up with something.

    Gaudino schreef:
    (...)

    Tot of tot en met? En tot hoelaat?

    Tot en met en gewoon tot 23.59 ^^

    Er zijn geen eisen aan het stukje trouwens! Je kan gewoon een gedicht of iets sturen, wees origineel en vooral gewoon gezellig dan is het altijd goed (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Griffiths schreef:
    (...)

    Haha, ik weet ook gewoon niet wat ik moet vertellen zonder te verraden wie ik ben aan degene die ik heb. Oh well, I'll come up with something.

    Hehe, I have the same problem. No worries.
    Hopelijk kom ik ook wel op wat, cuz' I suck at this :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aw damn, zie het nu pas, had graag mee gedaan ;(


    “A queen will always turn pain into power.”

    is het een probleem als ik morgen inlever? ik heb de pech dat ik voedselvergiftiging heb...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Fuckfuckfuck
    Ik moet even iets maken O_O


    wat was dit ookalweer

    HarleyQuin schreef:
    is het een probleem als ik morgen inlever? ik heb de pech dat ik voedselvergiftiging heb...

    Is prima, ik kreeg al een berichtje (: beterschap!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe lang moet het berichtje eigenlijk zijn? Want ik kan echt geen vijfhonderd woorden typen of zoiets (ivm met surprise en school etc.)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Hoe lang moet het berichtje eigenlijk zijn? Want ik kan echt geen vijfhonderd woorden typen of zoiets (ivm met surprise en school etc.)

    Het hoeft echt niet lang te zijn, 4-5 regels of zo is prima (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Is prima, ik kreeg al een berichtje (: beterschap!


    dankjewel dat vind ik erg fijn


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."