• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Scatian • Crystal • Kristalwater • 12


    Song of the night sinds 10 november: This Is How We Do van Katy Perry

    Song of the night wachtlijst:
    - Xanthe met Basket Case van Green Day
    -Erieka met Shake it off van Taylor Swift
    -Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 nov 2014 - 16:32 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Aniston schreef:
    Hoe zouden jullie het vinden als je beste vriendin jou als enige niet uitnodigt op haar verjaardagsfeestje voor vrienden?


    Ik zou nogal boos worden, denk ik


    wat was dit ookalweer

    Debbaut schreef:
    (...)

    Rot, dan is het toch geen beste vriendin?


    Zo dacht ik er ook over. Ik heb haar gevraagd waarom ik niet mocht komen. Toen zei ze dat ik niemand kende van de mensen die kwamen. Ik vroeg haar of ze zoveel nieuwe vrienden had. Nee, er waren vier die ik niet kende, zei ze. Nou, dat is niet waar. Ik ken ze allemaal. Heb alleen niet met iedereen diepgaande gesprekken gehad of zo.

    Aniston schreef:
    (...)

    Zo dacht ik er ook over. Ik heb haar gevraagd waarom ik niet mocht komen. Toen zei ze dat ik niemand kende van de mensen die kwamen. Ik vroeg haar of ze zoveel nieuwe vrienden had. Nee, er waren vier die ik niet kende, zei ze. Nou, dat is niet waar. Ik ken ze allemaal. Heb alleen niet met iedereen diepgaande gesprekken gehad of zo.


    Ik zou dat ook geen reden vinden om iemand uit te nodigen, ik zou het dan alsnog doen en jou de kans dan geven om wel of niet te komen.


    wat was dit ookalweer

    HAHAHA. Jullie zijn zo damn funny xD

    @Aline: dat is echt ROT vokr je zeg! Das geen echte vriendin! *hugs*


    -

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik zou dat ook geen reden vinden om iemand uit te nodigen, ik zou het dan alsnog doen en jou de kans dan geven om wel of niet te komen.


    Nee, precies. Ze zei dat ze dat beter ook had kunnen doen. Ja nja, dan wacht ik een jaar om tezien of het dan wel het geval is. Ik voel me iig zwaar kut.

    Aldea schreef:
    HAHAHA. Jullie zijn zo damn funny xD

    @Aline: dat is echt ROT vokr je zeg! Das geen echte vriendin! *hugs*


    Dankjewel Gail. *hugs back* <3

    Euh wauw, dat noem ik echt geen beste vriendin, Aline. En wat een reden, sorry, maar die reden slaat nergens op. Omdat zij denkt dat je niemand kent je niet uitnodigen? Da's gewoon rot! En dan nog, of je nou iemand of niemand kent, ze is je beste vriendin, een uitnodiging zou mooi zijn. Zo'n vriendin zie ik persoonlijk liever vertrekken dan nog te houden.


    16 - 09 - '17

    Omg, ik ben verslaafd aan onze geurkaars. Cinnamon - Apple, gosh zalig.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Omg, ik ben verslaafd aan onze geurkaars. Cinnamon - Apple, gosh zalig.


    Ruikt t naar appeltaart? (krul)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ruikt t naar appeltaart? (krul)


    Nee, haha.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Nee, haha.


    Whuaaaat O_O


    wat was dit ookalweer

    Aline ik heb ook eens de zo bekende naam aan iemand gegeven (beste vriendin) en we deden alles te samen en niemand kon tussen onze vriendschap komen. Totdat haar vriendje besluit om op mij verliefd te worden. Uiteindelijk is zij terug bij hem gekropen en heeft ze mij laten vallen als een baksteen. Terwijl zij het zag dat ik haar relatie niet steunde.. Vanaf toen heb ik het 'beste vriendinnen' achter me gehouden en het bij goede vrienden gehouden...
    Maar in jou geval lijkt het me dat je deze beter kan laten schieten, als ze je niet uitnodigt en dan zulke excuses gebruikt.. Onzin.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hmmm, ik had dat in het begin al moeten doen en niet pas op het einde.:/ Nu besef ik hoeveel mensen mee wilden doen.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb mijn moeder bijna zover. Ein-de-lijk. Het duurt soms echt lang om je ouders zo subtiel mogelijk zelf iets te laten voorstellen, you know.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    Hmmm, ik had dat in het begin al moeten doen en niet pas op het einde.:/ Nu besef ik hoeveel mensen mee wilden doen.D':


    ?

    @Leah, je moeder bijna zo ver voor wat?


    16 - 09 - '17