• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Scatian • Crystal • Kristalwater • 12


    Song of the night sinds 10 november: This Is How We Do van Katy Perry

    Song of the night wachtlijst:
    - Xanthe met Basket Case van Green Day
    -Erieka met Shake it off van Taylor Swift
    -Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 nov 2014 - 16:32 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Proficiat Sweetheart.


    Goedemiddag allemaal. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks! (:

    En goedemiddag, maar ik ben alweer weg. Doei!


    16 - 09 - '17

    Hoi allemaal!
    Mijn beste vriendin is vandaag jarig, dus daar ga ik zo heen c:
    Ze is al maanden niet op Q geweest :O

    Misschien wat laat, maar geef mij maar Draco Malfoy ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oops, ik was dit topic weer eens kwijt. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hello there.
    Ik ben terug van het 86ste verjaardagsfeest van mijn oudoom.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hello


    26 - 02 - '16

    Ik heb lekker oliebollen. Heeft mama gemaakt. _O_

    Oh en ik doe die app ''4 plaatjes, 1 woord'' en ik kom er niet uit. Ook op google kan ik het antwoord niet vinden. Het is zo gemakkelijk maar ik kom maar niet op het woord -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ Ik haat die dingen. Ze zijn zo vettig dat mijn darmen het niet aankunnen o.o
    Althans, de oliebollen die ik heb gehad.


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    ^ Ik haat die dingen. Ze zijn zo vettig dat mijn darmen het niet aankunnen o.o
    Althans, de oliebollen die ik heb gehad.


    Naahw dat is wel jammer.
    Ik geloof dat oliebollen sowieso gewoon wat vettig zijn hoor. Het wordt immers in olie gebakken. ;) Maar wel stom dat je darmen het niet aankunnen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Naahw dat is wel jammer.
    Ik geloof dat oliebollen sowieso gewoon wat vettig zijn hoor. Het wordt immers in olie gebakken. ;) Maar wel stom dat je darmen het niet aankunnen. :/


    Mijn darmen kunnen al overstuur raken van een bakje patat. Ik heb pas een verstopping gehad. Het heeft vijf dagen geduurd, langer zelfs, voor ik weer normaal naar het toilet kon. Het deed zo'n pijn ugh en niks kunnen eten natuurlijk, want je darmen zitten dan vol zeg maar. :\


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Mijn darmen kunnen al overstuur raken van een bakje patat. Ik heb pas een verstopping gehad. Het heeft vijf dagen geduurd, langer zelfs, voor ik weer normaal naar het toilet kon. Het deed zo'n pijn ugh en niks kunnen eten natuurlijk, want je darmen zitten dan vol zeg maar. :\


    Oh wow. Dat is wel heftig. Aangezien een ander persoon het wel gewoon hebben kan. Kun je daardoor veel dingen niet eten? Lijkt me niet erg leuk. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Khamul schreef:
    (...)

    Mijn darmen kunnen al overstuur raken van een bakje patat. Ik heb pas een verstopping gehad. Het heeft vijf dagen geduurd, langer zelfs, voor ik weer normaal naar het toilet kon. Het deed zo'n pijn ugh en niks kunnen eten natuurlijk, want je darmen zitten dan vol zeg maar. :\

    Wat vreselijk dat je zo snel last krijgt van verstopping.
    Ik heb vaak last van buikpijn, maar ik heb nooit last van verstopping of van het tegenovergestelde.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heel veel dingen kan ik ook maar beter overslaan ja. Het is erg vervelend. Vanaf nu moet ik iedere ochtend een glas lauw water drinken op nuchtere maag. Dat zou de darmen sneller op gang moeten brengen en dan zou ik minder last moeten hebben van de klachten (:


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Heel veel dingen kan ik ook maar beter overslaan ja. Het is erg vervelend. Vanaf nu moet ik iedere ochtend een glas lauw water drinken op nuchtere maag. Dat zou de darmen sneller op gang moeten brengen en dan zou ik minder last moeten hebben van de klachten (:

    Awh D: Lauw water op lege maag is echt zuur ;/ Ik moet dus altijd eerst met een paar slokken sap beginnen voordat ik water kan drinken. Beh als ik 'smorgens heel vroeg (2 uur-4 uur ofzo) wakker wordt met dorst. Best raar eigenlijk.


    -