• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campiee D=


    Like you mean that.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Like you mean that.


    waarom zou het niet; hij betekend veel voor Georgie hoor :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    waarom zou het niet; hij betekend veel voor Georgie hoor :'(


    Valt wel mee. Als Camp écht weg zou zijn zou George binnen de kortste keren er over heen zijn; ook al denkt hij nu van niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Valt wel mee. Als Camp écht weg zou zijn zou George binnen de kortste keren er over heen zijn; ook al denkt hij nu van niet.


    ware liefde is onvergetelijk, de gevoelens kunnen niet zo snel en zomaar verdwijnen, je zal er een erge pijn voor moeten leiden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ware liefde is onvergetelijk, de gevoelens kunnen niet zo snel en zomaar verdwijnen, je zal er een erge pijn voor moeten leiden.


    George heeft al eerder gedacht dat Draco' Campbell' was dus dat kan heus nog wel x' alleen dan voor eeuwig. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George heeft al eerder gedacht dat Draco' Campbell' was dus dat kan heus nog wel x' alleen dan voor eeuwig. (cat)


    dat was maar een misverstand van ongeveer vijf secondes, ik krijg zo een gevoel van dat jijzelf niet wilt dat mensen om Campbell gaan geven aangezien jij altijd beweerd dat niemand om hem geeft of zo terwijl dat niet zo is :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ach; hij is niet dood ofzo. hij is gewoon knock-out. Mss maakt Malfoy hem wel dood x') je weet het maar nooit met de Malfoys'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    'Ik l-laat je m-me n-niet meenemen. I-ik w-weet heus wel wat e-er gaat gebeuren.’ Voor hij nog iets kan zeggen valt hij flauw. Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven en te bedenken wat ik moet doen. Een idee komt in me naar boven en ik til Campbell op. Gelukkig is hij niet zo groot, waardoor ik hem makkelijk op kan tillen.
    Zo snel als ik kan ren ik naar de ViaVia die naar ons huis gaat. Ik leg Campbells en mijn hand op de ViaVia en al snel gaan we naar huis. Daar gooi ik groen poeder in het vuur en steek ik mijn hoofd in de vlammen. Ik ben in de kamer met Teamin, een oude vriend van mij die heler is. Hij ziet me en grijnst naar me.
    'Ik kom eraan, Draco. Ga maar weer de kamer in voor ik boven op jou beland.' Ik knik en trek me weer terug in mijn eigen kamer. Met een zucht kijk ik naar Campbell, hij wordt gek als hij hier wakker word, dus sleep ik hem naar mijn kamer, waar ik hem op mijn bed neerleg en weer naar de woonkamer loop. Daar staat Teamin al.
    'Boven, hij is flauwgevallen ofzo.' Teamin knikt en loopt naar boven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco, ik weet biet waarom ik jou niet vertrouw maar liever vertrouw ik je hier biet mee :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Voor wat? Je hebt gedaan wat je kon doen. Geholpen tot hoever het kon, ik bedank je daarvoor. Maar dit is ons eigen schuld. Van mij en Camp.' Ik wil iets zeggen maar weet niet wat. Natuurlijk heb ik mijn best gedaan, maar ik had een beter plan moeten verzinnen. Dit was precies waar ik bang voor was en ik heb er niks aan gedaan.
    'Alsof- alsof ik op p-problemen sta te wachten, stromen ze naar ons toe zodra ik bij Camp ben. Ik ben het e-echt zat; niets lijkt te lukken. Zo graag wil ik bij hem zijn, maar- maar dat lijkt onmogelijk te zijn. Iedereen.. letterlijk iedereen heeft het gezien.. ze gaan hem straffen. Ik moet- ik..' Hij verbergt zijn hoofd in zijn handen en ik zucht even. Wat moet ik doen?
    'Het komt goed, George. Hoe en wat weet ik niet; eerlijk gezegd denk ik dat ik me nergens meer mee moet bemoeien, ik kan toch niks regelen. Ik kan niet geloven dat jij en Cam nooit meer samen komen. Ik weet het gewoon, ooit zijn jullie samen. Maar ik ga even Ralf halen, hij vraagt zich waarschijnlijk af waar we zijn. Blijf hier, ik ben zo terug.'
    Ik loop de wc uit en meteen hoor ik de flits van een camera. Verward kijk ik om me heen en zie ik Rita Pulpers, met haar camera in haar hand. 'Geweldig, sappig. De geheime liefde van Campbell Saunders, zwerkbalheld. Vertel, hoe komt een gewone jongen als jij in contact met zo een superster? Kwam het doordat je bevriend bent met Harry Potter?' Steeds meer vragen komen en ik duw haar weg.
    'Dat was mijn tweelingbroer en ik weet zeker dat hij nu geen antwoord wil geven op al die vragen. Als u mij excuseert, ik moet even iemand zoeken.' Snel loop ik naar de tribunes, waar iedereen mijn kant op wijst. Soms is een tweeling zijn echt een hel. Ik zie Ralf zitten en loop naar hem toe.
    'Ralf, we moeten gaan. George is bij de wc's. Kom.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Het wedstrijd was al gauw weer afgelopen. Het was echt erg leuk om een deel te zijn van deze wedstrijd. Nou ja, niet echt een deel, maar wel ene deel van al deze gillende en juichende fans. Dit is de eerste keer dat ik bij een zwerkbalwedstrijd was, ook. Ik glimlachte zachtjes toen George zei dat hij naar Campbell ging en uit zicht verdween waardoor ik en Fred alleen achterbleven. Mijn oom had ooit kaartjes gekocht voor een zwerkbalwedstrijd, toevallig ook van Bulgarije. Dat was wel toen ik iets van tien was. Hij wilde me stiekem mee naar het wedstrijd smokkelen, maar mam zag het en er barste een ruzie uit thuis. Kon ik wel verwachten, mijn ouders zijn duivels. Maar mijn oom zegt dat er toch nog wat menselijks diep in hun hart ligt, wat ik graag ook geloof. Maar helaas.

    Ik keke verbaasd op toen verschillende mensen naar adem begonnen te happen en geschrokken naar het grote boord keken waar twee mensen op afgebeeld waren. George en Campbell. Mijn kaak viel wat open toen ze elkaar kusten, op een manier wat niet echt toepasselijk was om op het grote beeld te gaan zetten. Geschrokken draaide ik me om en wilde Fred wat gaan zeggen, maar hij zei iets wat ik niet verstond door de menigte schreeuwende mensen en rende weg. Waarschijnlijk naar George toe. Ik zucht zachtjes en draaide me weer om.
    'Wat een mooje show he Ralfie?'
    Wederom draaide ik me geschrokken om en zag de blonde jongen achter mij staan. Een al te bekende jongen wiens naam ik niet eens weet. Ik denk dat hijzelf dat ook al weer had vergeten.. door mij.
    'Wat doe je hier?' Siste ik zachtjes en mijn blik raasde als een maniak door de menigte achter hem alsof ik verwacht had dat ik zijn bende achter hem zou zien. Maar nee, gelukkig niet. Hij kwam vlak voor mij stoon en zette zijn ijskoude handen langs mijn nek waardoor ik even naar adem hapte en weg probeerde te kijken.
    'Mag ik niet naar een zwerkbalwedstrijd kijken met mijn goede oude vriend?'
    Ik slikte en probeerde weg te gaan kijken of op zijn minst weg te gaan rennen, maar ik bleef verstijfd staan.
    'H-het spijt me, oké? L-laat me alsjeblieft met rust, ik heb er echt geen zin in..'
    Hij haalde zijn ijskoude hand weg en een plotselinge woedde verscheen er in zijn ogen.
    'Het spijt me? Het spijt me, weet je wel wat je van mijn leven had gecreëerd? Jij kleine..'
    Ik glipte langs hem door en probeerde weg te gaan lopen, maar hij greep me bij mijn pols vast. Oh merlin, eerst George en Campbell en nu dit..
    'Wat moet ik doen? Wat wil je van mij? I-ik doe alles, maar l-laat me v-vanaf nu alsjeblieft m-m-met rust!' Riep ik en draaide me naar hem om.
    'Ik wil mijn leven terug.' Murmelde hij.
    Hij kwam dichterbij staan todat we neus aan neus stonden en fluisterde nog; 'ik wil mijn vriend terug. En weet je; je lijkt veel op hem.'
    En toen kuste hij me.
    'Ralf, we moeten gaan. George is bij de wc's. Kom.'
    Geschrokken opende ik mijn ogen weer en zag Fred voor me staan, de blonde jongen was verdwenen. Verward keek ik om me heen; hij was echt verdwenen.
    'Oh-o,' riep ik verward en richtte me tot Fred.
    'O-oké,' zei ik dan, nog steeds verward en greep puur door angst naar zijn hand.
    'H-het komt wel g-goed met hun.. toch?' Vroeg ik maar als poging om hem niet te laten verdenken over mij.


    And his nightmare continues..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Who wouldn't have a hot piece of Campbell Saunders? (:

    En trouwens- hebben Teamin en Draco wat/gehad of hebben wat nu? x.o'!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    You'll see (:<
    Ik ben op mobiel en kan nu even niet reageren, maar vanavond plaats ik wel wat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    You'll see (:<
    Ik ben op mobiel en kan nu even niet reageren, maar vanavond plaats ik wel wat.


    Wacht maar; ik verpest heel jouw en teamins toekosmt :< niemand kwetst mijn Ginneh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 22:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya