• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eigenlijk had ik nu stage maar ze zeggen da ik niet hoef te komen dus heb ik vandaag een "vrije" dag :'D

    Niet echt eigenlijk want als er zo iets zou gaan gebeuren moest ik terug naar school komen, maar ik betwijfel dof ik wel naar school moet gaan of niet :Y) ze gaan me daar toch maar een kwatieetje houden om te helpen mrt dingen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Cage made me happy :)
    Nu heb ik geen tijd meer om een post met Fred te schrijven want ik moet zo op school zijn ;-;


    Je hebt toch wel hin latste post gelezen, of ben je echt blij dat de wereld weet dat er een cage is en dat camp zijn droom voor zijn ogen weg zag vliegen en george die nu defenitief paranoide em gestoord is geworden?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je hebt toch wel hin latste post gelezen, of ben je echt blij dat de wereld weet dat er een cage is en dat camp zijn droom voor zijn ogen weg zag vliegen en george die nu defenitief paranoide em gestoord is geworden?


    Vooral dat ellende van camp vind ze amusant xd het liefst liet ze cam door fred neersteken :3

    Wat n stilte hier xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En deze keer kunnen we niets posten om de tijd wat te doden tot Linde onkine komt x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En deze keer kunnen we niets posten om de tijd wat te doden tot Linde onkine komt x')


    Ik kan altijd wat posten. Gezien cam geen vrienden of familie meer heeft moet hij namelijk maar met de stemmentjes in zijn hoofd praten. Xd

    Oke omdat ik me verveel ga ik jou en tip geven over de.vraag wat jou bezig houd..

    De antwoord op jouw vraag staat in deze rp.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik kan altijd wat posten. Gezien cam geen vrienden of familie meer heeft moet hij namelijk maar met de stemmentjes in zijn hoofd praten. Xd

    Oke omdat ik me verveel ga ik jou en tip geven over de.vraag wat jou bezig houd..

    De antwoord op jouw vraag staat in deze rp.


    Oh, en seze rpg heeft 21 pagina's, meer dan 4000 reacties waaronder meer dan de helft, 2000 posts zijn x') wat een handige tip.

    Als ik een soort detective persoontje was, zou ik nu alde topics en posts afspeuren. En jup, dat ga Ik dus doen nu.want ik verveel me.

    Wens me succes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh, en seze rpg heeft 21 pagina's, meer dan 4000 reacties waaronder meer dan de helft, 2000 posts zijn x') wat een handige tip.

    Als ik een soort detective persoontje was, zou ik nu alde topics en posts afspeuren. En jup, dat ga Ik dus doen nu.want ik verveel me.

    Wens me succes.


    Okeoke :p je hoeft sws de eerste 10 topics niet af te speuren x'D

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 19:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wacht.. maar Nathaniel kan toch niet dood gaan als Campbell leeft? Of was het andersom? Want ooit had je wel zo iets geschreven waardoor Campbell niet dood kon gaan. Dat was een excuus van jou om Campbell in leven te houden omdat ik smeekte (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wacht.. maar Nathaniel kan toch niet dood gaan als Campbell leeft? Of was het andersom? Want ooit had je wel zo iets geschreven waardoor Campbell niet dood kon gaan. Dat was een excuus van jou om Campbell in leven te houden omdat ik smeekte (flower)


    Shit je bent te slim 'xD of ik schatte je te laag in :p maar er is nog iets gezegd toch :P oke dat is geen vraag van mijn kant maar ik weet dat gewoon al x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet niet eens waar ik naar ga zoeken. Maar weet je wat, ik ga gewoon een hele biografie over Nathaniel Saunders maken dor middel van al de topics en posts ok zo op het antwoord te komen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Shit je bent te slim 'xD of ik schatte je te laag in :p maar er is nog iets gezegd toch :P oke dat is geen vraag van mijn kant maar ik weet dat gewoon al x'D


    (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik weet niet eens waar ik naar ga zoeken. Maar weet je wat, ik ga gewoon een hele biografie over Nathaniel Saunders maken dor middel van al de topics en posts ok zo op het antwoord te komen :')


    Straks spoiler je heel jaar 2 :'o weet je; ik zit te twijfelen... misschien gaat camp maar niet naar Zweinstein.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Straks spoiler je heel jaar 2 :'o weet je; ik zit te twijfelen... misschien gaat camp maar niet naar Zweinstein.


    Nee D': kom op, zonder een campbell is er geen rpg ;-;

    En je hebt zo te zien een hele plan met nathaniel. je weet dat ik hem haaaaaat ;-;-;-; ik voel me zo ongemakkelijk nu :'( zo ellendig.. je gaat george zijn leven verpesten aangezien hijzelf ook te koppig is omniet naar anderen te luisteren en bij Campbell gaat blijven. uhuhu :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbells problemen gaan nooit eindigen.. of wel?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nee D': kom op, zonder een campbell is er geen rpg ;-;

    En je hebt zo te zien een hele plan met nathaniel. je weet dat ik hem haaaaaat ;-;-;-; ik voel me zo ongemakkelijk nu :'( zo ellendig.. je gaat george zijn leven verpesten aangezien hijzelf ook te koppig is omniet naar anderen te luisteren en bij Campbell gaat blijven. uhuhu :'(


    Ik snap niet waarom je dit allemaal niet doorzag; ik bedoel George die sterker is dan Nathaniel-- alles ging zo makkelijk en je vroeg jezelf niet eens eerder af waarom :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya