• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    haha toen zat ik nog op stage X'D mijn opa lette nooit op :p Mijn moeder wel. Gelukkig slaapt ze nu gelukkig anders komt ze zo als altijd langs en zegt ze dat ik het licht uit moet doen (ik doe dan altijd alsof ik aan het lezen ben anders pakt ze mn mobiel af x'D)
    het nadeel aan haar is dat ze 's avonds heel vaak naar de wc moet T.T


    Dat is ook zo met mijn zus. Irdereen slaapt nu bij mij thuis, alleen mijn zus loopt nog als een bewaker door het huis


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb echt zo een gevoel dat iemand gaat komen en cage zo gaat betrappen of zo


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat is ook zo met mijn zus. Irdereen slaapt nu bij mij thuis, alleen mijn zus loopt nog als een bewaker door het huis


    haha :p zo is mijn moeder ook. Ze heeft zo'n bepaald instinct om altijd langs te komen wanneer je het 'niet' wilt. Dus bijvoorbeeld als je gaat douchen, of als ik lach om wat op wápp of Q (ik mag van m'n moeder niet op me mobiel als het niet nodig is.) of als ik gewoonweg puur even naar boven gaat. Alsof ze 'totale' controle heeft. Ze vraagt dan altijd; 'Wat ga je doen'.... Sigh.. altijd als ik de deur uit ga moet ik een reden geven T.T en als ik terug kom moet ik alles in detail beschrijven voordat ze het goedkeurd en niet denkt dat ik met een of andere eerste marrokaan de bed ben in bij gekropen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha :p zo is mijn moeder ook. Ze heeft zo'n bepaald instinct om altijd langs te komen wanneer je het 'niet' wilt. Dus bijvoorbeeld als je gaat douchen, of als ik lach om wat op wápp of Q (ik mag van m'n moeder niet op me mobiel als het niet nodig is.) of als ik gewoonweg puur even naar boven gaat. Alsof ze 'totale' controle heeft. Ze vraagt dan altijd; 'Wat ga je doen'.... Sigh.. altijd als ik de deur uit ga moet ik een reden geven T.T en als ik terug kom moet ik alles in detail beschrijven voordat ze het goedkeurd en niet denkt dat ik met een of andere eerste marrokaan de bed ben in bij gekropen.


    Haha, ik weet hoe dat voelt :p maar het is niet dat ik dan.vaak naar buiten ga waardoor ze.me gaat ondervragen, maar als ik bijvoorbeeld van school kom. Begint ze al met; 'wat heb je vandaag op school gedaan?' Oké, wellicht elke ouder vraagt dat wel wmaar als het om mijn moeder gaat, dan moet je alles tot de kleinste detail beschrijven. Van je eerste tot laatste uur.. waarover je hebr gepraat .. wat je hebt gwgeten.. wat je hebt geleerd.. wat er is gwbeurd.. waar ik heeb ben gegaan.. en dat is dus eng waardoor ik me ook best wel ongemakkelijk bij bgin te voelen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jezus, schrijf je een roman :'o je pompt me letterlijk op met.spanning :') en helemaal omdat het bijna een uur is. Alles wat ik voor een goede nachtrust nodig heb is een post van jou. Ee. Ideetje van jou die onthult word (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, ik weet hoe dat voelt :p maar het is niet dat ik dan.vaak naar buiten ga waardoor ze.me gaat ondervragen, maar als ik bijvoorbeeld van school kom. Begint ze al met; 'wat heb je vandaag op school gedaan?' Oké, wellicht elke ouder vraagt dat wel wmaar als het om mijn moeder gaat, dan moet je alles tot de kleinste detail beschrijven. Van je eerste tot laatste uur.. waarover je hebr gepraat .. wat je hebt gwgeten.. wat je hebt geleerd.. wat er is gwbeurd.. waar ik heeb ben gegaan.. en dat is dus eng waardoor ik me ook best wel ongemakkelijk bij bgin te voelen :')


    Het word met de jaar erger omdat ze steeds ouder voelen en wij ouder worden waardoor ze 'meer' bij ons leven 'betrokken' willen raken ofzo want we zijn dan zo volwassen en betrekken ze nergens meer mee >.<

    ---

    post bijna af x'D je kan bijna weer naar fred :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Mijn hart die als een sneltrein aan het kloppen leek te zijn leek totaal te bevriezen toen George zijn mond iets opende en ik mijn handen iets voelde zweten door te veel enthousiasme en gevoelens op een moment. Ik wist dat ik het beter rustig aan kon doen; maar ik heb hem te erg moeten missen. Er was geen moment van de dag dat hij niet in mijn gedachtes zat en de kans dat dit de laatste keer was dat ik hem kon aanraken of überhaupt zag was te groot waardoor er een soort kracht in mij vrij kwam om alles te doen; ook al levert me dat haast een hartinfarct. Aarzelend streelde ik met mijn tong langs die van hem terwijl ik geen flauw idee had of hij het fijn vond. Ik vond alles fijn. Zolang ik maar haast stijf tegen hem aangedrukt was zodat hij niet kon verdwijnen wat meteen mijn gedachtes bevestigd werd door mijn handen die zijn schouder spieren strak vast hield die ik zo gemist had. Zachtjes liet ik mijn tong weer terug naar mijn mond gaan en drukte mijn hoofd in tussen zijn nek en schouder in terwijl ik zijn geur opsnoof en hem alsmaar dichterbij drukte.
    ‘Je wilt niet weten hoe erg ik je gemist heb.’ Murmelde ik. Soms wens ik gewoon met heel mijn hart dat ik George gewoon eetbaar was zodat ik hem op kon eten en altijd in mij zou dragen. Of een soort inkt die je voor eeuwig op je in gespoten krijgt. ‘Ik hou zo veel van je.’ Murmelde ik nog; het was vrij nutteloos gezien ik dit al eerder had gezegd maar ik was nog in een soort shock; een soort trance en ik had teveel gevoelens tegelijk in mijn lichaam borrelen om logisch na te denken waardoor ik mijn lippen tegen zijn oorlel zetten waar ik zachtjes aan zoog voordat ik een akelig bekende stem hoorden terwijl ik niet eens de deur had open horen gaan. ‘Saunders.’ Voor slechts een seconde blijf ik verstijfd zitten voordat ik George in een ruk los liet en van de tafel af ging waar tot mijn paniek allerlei rare dingen oplagen zoals ‘knoppen.’
    ‘Dit is wat je in je vrije tijd doet.’ Ik schudde direct mijn hoofd. ‘Nee; meneer.’ Murmelde ik en ik kon het niet laten om weer snel in en uit te gaan ademen als een sneltrein terwijl mijn eigen aanvoerder en trainer binnen gestormd kwamen.
    ‘Lieg niet; de hele stadion heeft kunnen zien wat je doet.’ Met dat wees hij uit het raam en zag nog net het beeld uit gaan waar ik en George op afgebeeld stonden. Oh merlin; hebben ze álles gezien; gehoord?
    ‘Er is geen plek meer voor jou in Duitsland.’ Met dat draaide hij zich in een ruk om en durfde niet mijn trainer aan te kijken.
    ‘Geen plek meer in Duitsland en al zeker niet in Bulgarije. Je hebt heel het team onteert; met je gedrag. Lever al je spullen in. Je moeder komt er zo aan, laat ik nou net weten dat ze op het zachts gezegd; boos is. Je hebt je hele toekomst weggegooid, Campbell.’ Ik voelde mijn lip trillen en keek naar buiten waar nog heel veel mensen zaten en ook naar deze ‘skybox’ keken hoewel ik betwijfelde of ze wat konden zien bestikte het idee me. Dit alles bestikte me. Laat dit alsjeblieft een droom zijn; maak me alsjeblieft wakker want dit kan niet. Dit kan niet. Nerveus trilden ik terwijl ik het niet kon laten om angstig uit het raam te kijken. Alsof mijn moeder elk moment als een moordlustige luipaard naar binnen zou vliegen. Nee; woester zelfs.
    Zonder nog een iemand een blik te gunnen renden ik de kamer uit en alle trappen af terwijl het gevoel van benauwdheid steeds erger werd terwijl ik de omstanders niet eens in de gaten had en de bos in renden hoewel het rennen behoorlijk moeilijk werd waardoor ik me al veels te gauw op mijn knieën neer moet gooien terwijl mijn totale controle van ademhaling verdwenen leek te zijn en ik leek te stikken wat een enorm duizelend gevoel met zich mee bracht. Het enige wat ik nog voor me kan zien is de man die mijn droom verwoest heeft. Door slechts een domme fout die ik gemaakt had bij George; die woedend naar me schreeuwde. Ik was niks. Ik ben niks. Ik ben niks waard. Het zweet leek me met bakken uit te breken terwijl mijn vingers; mijn handen die ik naar mijn gezicht had gebracht enorm tintelden. Ik kan het niet. Ik wil het niet.


    maak je maar geen zorgen over cam.. het is niet de eerste keer dat hij dit alleen meemaakt. Je mag naar Fred & Ralf


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En trouwens als Cam tóch dood gaat kan er misschien een Ginge komen pampampam ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neeneeee, hoe in hemels naam kan je denken dat ik campbell zijn dood dan zo snrl kan accepteren, sinds de laatste moord pogingen D': en hoe kan je denken dat ik george nu naar red kan latem gaan D': dit is een afschuwelijke moment ;-; ik dacht dat hun jaar eindelijk als happy end was geëindigd ;-;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Neeneeee, hoe in hemels naam kan je denken dat ik campbell zijn dood dan zo snrl kan accepteren, sinds de laatste moord pogingen D': en hoe kan je denken dat ik george nu naar red kan latem gaan D': dit is een afschuwelijke moment ;-; ik dacht dat hun jaar eindelijk als happy end was geëindigd ;-;


    Met Campbell ben je nooit happeh :'x. Daarnaast heeft Campbell dit zichzelf aangedaan; hij moest zo nodig George kussen ik bedoel; George heeft niet gezegd; 'kus me' dus George kan gwn zonder schuldgevoel naar red x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je hebt George officieel psychisch gestoord gemaakt..

    George Weasley

    Hij streek zijn tong over die van mik wat mijn hart even liet stoppen met kloppen voordat ik speels meedeed, tot hij het terugtrok en zijn hoofd in mijn nek verborg. Met mijn armen die, zonder dat ik het in de gaten had, om zijn middel lagen, trok ik hem wat dichter tegen me aan en sloot zachtjes mijn ogen.
    ‘Je wilt niet weten hoe erg ik je gemist heb.’ Murmelde hij. ‘Ik hou zo veel van je.’
    Ik glimlach en keek weer op bij zijn woorden.
    'Ik okk van jou, Camp.' Murmelde ik voordat ik rue op mijn lip beet toen hij aan mijn oorlel zoog, tot dat we beiden plotseling een stem hoorden.
    ‘Saunders.’
    Campbell duwde me van hem af en sprong van de tafel af waar tot mijn schrik er allemaal.. knoppen op zaten.
    ‘Dit is wat je in je vrije tijd doet.’
    ‘Nee; meneer.’ zachtjes schudde ik met mijn hoofd en keek Campbell even aan. Laat deze dag niet verpest worden, Merlin alsjeblieft laat deze dag niet verpest worden, ik ga moorden als dar wel gebeurd.
    ‘Lieg niet; de hele stadion heeft kunnen zien wat je doet.’
    Hij wees naar het raam toe waar, oh Merlin, buiten ik en Campbell afgebeeld stonden. In het groot. O Merlin, dit is niet echt iets goeds.
    ‘Er is geen plek meer voor jou in Duitsland. Geen plek meer in Duitsland en al zeker niet in Bulgarije. Je hebt heel het team onteert; met je gedrag. Lever al je spullen in. Je moeder komt er zo aan, laat ik nou net weten dat ze op het zachts gezegd; boos is. Je hebt je hele toekomst weggegooid, Campbell.’ 
    Ik voelde me misselijk worden en bleker tot hoever het kon. Ik kan moeilijk zeggen dat ik het had verpest, maar gedeeltelijk was het waar. Ik kon wel een "kus" verwachten als ik in de skybox voor Campbell neer spring. Campbell rende de kamer uit en even bleef ik verstijfd staan, tot ik de bekende gezicht bedekt met wonden weer zag. Nathaniel lachte me uit, grijnsde en fluisterde; 'ik zei het toch.'
    Ruw wreef ik in mijn ogen voordat ik ook begon te rennen. Maar tot mijn eigen verbazing niet achter Campbell aan maar ik stormde op het man af. Ik weet dat ik problemem hiervoor zal krijgen, maar even kon ik niets anders doen. Alsof ik bestuurd werd door een voodoo pop. met mijn arm die ik langs zijn nek hield, drukteik hem tegen de muur aan waardoor ik, als ik het wilde, hem ieder moment kon doden.
    'Dit heb je net niet gezegd,' brom ik.
    'Dit heb je net niet gedaan! Je gaat zijn leven door deze ene momemt niet verpesten; je- je-'
    Ik wilde me terug trekken, achter Campbell aan rennen maar mijn lichaam wilde liever dit doen, en ik kon mezelf niet meer tegenhouden. Alsof ik bezeten was door een moordlustige monster. Alweer, alweer zag ik Nathaniel in de igen van deze man. Zijn grijns, zijn lachende ogen, zijn wonden, het maakt me gek. Steeds dieper duw ik hem bij zijn nek voordat ik verder ging en riep: 'ik ben het zat van jou; je gaat mijn leven niet verpesten!' Alsof ik het tegen Nathaniel had. Absurd liet ik de man los en ging een aantal keren met mijn handen door mijn haren voordat ik ook de deur uit rende, vurig hoopte ik dat dat ook niet op het grote beeld was. Ik wilde naar Campbell, ik wil niet terug. Maar hoe in merlijns naam kan ik hem vinden? Ik perste mijn ogen dicht en liep de trappen af, tot aan de grond en stormde vervolgens de wc's binnen. Even stond ik voor het spiegel en draaide de kraan open om mijn gezicht nat te kunnen maken, maar al gauw liet ik mezelf tegen het muurtje aan vallen en verborg mijn gezicht in mijn armen. Merlin, Is een dag zonder problemen bij Campbell te veel gevraagd? Alsjeblieft, maar een dag, maar een dag. Waarom komt die dag nooit?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wat als de minesterie er avhter komt dat george nathaniel had gedood, en nu bijna deze man, waardoor ze hem in azkaban willen gooien, maar Fred te pakken krijgen ? En dat George gaat roepen dat hij het had gedaan of zo, hoorr Campbell het ook aangexien hij bij hun staat of zo iets :'p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nee nathaniels dood word in de doofpot.gestopt. later zie je wel wrrm xD.

    ---
    George is helemaal geak geworden. Afijn nu kan george weer naar ralf en fred om trg naar t nest te gaan xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, dat komt door jullie :"o ppit was hij nog happy maar nu is zijn persoonlijkheid helemaal verpest


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Cage made me happy :)
    Nu heb ik geen tijd meer om een post met Fred te schrijven want ik moet zo op school zijn ;-;


    Spoiler alert: you will save yourself