• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarom zei je dat dan niet; had ik hrt romantischer gemaakt :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Waarom zei je dat dan niet; had ik hrt romantischer gemaakt :'D


    haha :p we zullen zien in je volgende post x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell?’ ik schrok op en voordat ik mijn blik vanuit het raam van de feestvierende Bulgarije-fans keek werd ik omgedraaid waar ik een paar bruine ogen ontmoette met diezelfde oranjehaar. Even dacht ik dat het George was. Zijn blik. Zijn lippen; zelfs zijn neus tot aan zijn; ‘Campbell Saunders.’ Tot ik weer tot de werkelijkheid gebracht werd door simpel een enkel zinnetje. ‘Campbell Saunders; ik ben het, George!!’ ik schudde mijn hoofd en deed ietwat angstig een stap naar achter. Waarom zou Fred in vredesnaam mij achtervolgen om te zeggen dat hij George is. Haatte hij me werkelijk zo vreselijk om mij zo pijn te doen- of deed hij dit om wraak te nemen; om te testen of ik George vergeten was. Alsof hij niet de wereld voor mij betekenden. Nog steeds zelfs.
    Ik kon het niet laten om mijn ogen lichtelijk nerveus naar de deur te laten gaan terwijl ik nog een stap naar achter deed waardoor ik tegen een soort tafel aanbotste.
    ‘Fred- ik weet niet wat voor humor je hebt; maar je moet ophouden. Ik wil dit niet. Is het niet erg genoeg dat hij al..’ ik zweeg omdat ik na al die tijd nog steeds het woordje dood hardop durfde te zeggen als het in context staat met George. Alleen al bij die gedachten voelde ik alweer tranen opbloeien.
    ‘Ik snap a-als het moeilijk voor je i-is, jullie zijn per slot van rekening t-tweeling; m-maar jullie gevoelens hoeven niet hetzelfde te z-zijn.’ ik stond wat ongemakkelijk tegen de tafel aan en de paar seconde dat ik in Freds ogen had gekeken waren al te zwaar dan deze hele conversatie tot nu toe waardoor ik snel mijn ogen afwendden naar de grond terwijl ik de tranen achter mijn ogen negeerde. ‘e-en a-als d-dat wel zo is…’ stotterde ik terwijl ik nerveus een hand tegen mijn mond legde gezien het steeds moeilijker werd om niks te laten trillen. Ik kon er niks aan doen. Het was net alsof George voor me stond en dat deed afschuwelijk pijn. ‘…hij haatte mij- dat heeft hij z-zelf g-gezegd; dus je kan weg gaan..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Fred- ik weet niet wat voor humor je hebt; maar je moet ophouden. Ik wil dit niet. Is het niet erg genoeg dat hij al..’ hij trilde; hij was zenuwachtig. Dus werd ikook zenuwachtig. Dus zenuwachtig schudde ik met mijn hoofd en zag dat hij een aantal stappen naar achteren probeerde te zetten.
    ‘Ik snap a-als het moeilijk voor je i-is, jullie zijn per slot van rekening t-tweeling; m-maar jullie gevoelens hoeven niet hetzelfde te z-zijn. e-en a-als d-dat wel zo is… hij haatte mij- dat heeft hij z-zelf g-gezegd; dus je kan weg gaan..’
    Nogmaals schudde ik met mijn hoofd en kwam maar dichter bij hem staan.
    'Dat heb ik niet gezegd.' Behon ik.
    'Of "hij" als je me niet geloofd. Als ik echt Fred ben, hoe weet ik dan dat George die avond vlak voordat hiij "dood" ging samen met jou de raadsel van de Sphinx had opgelost, wat denk ik het dobker was, als antwoord. Ik haat je niet Camp; het was een boeman die tegen je praatte toen. Ik was in tussen tijd bezig een schroeistaartige skreeft te doden.' Ik beet even op mijn lip voordat ik naar mijn voeten keek en mompelde:
    'Ik leef.' Voordat ik weer opkeek en hem mijn gewoonlijke schuine glinlach gundde als een klein bewijsje dat ik het was.
    'ik ben niet dood, ik leef. Ik ben George en ik leef, Campbell Saunders. Want als ik Fred was, hoe zou ik dan weten dat George je had leren kennen om je uit de menigte van fans te bevrijden, toen jullie samen voor het eerst gingen zwerkballen, jullie je voorletters in het hemel gingen afvuren, kullie eerste kus achter het kasteel was, toen jij zat te treuren iver Draco en jij per ongekuk een kus in mijn nek had gedrukt, dat ik de echte Campbell in de kamer van hoge nood had leren kennen, daar was onze relatie aangegaan. Dat ik een beubrief van mam had gekregen iver jou, toen we in het ziekenzaal zaten en dat we daar meteen de plannen hadden gemaakt om naar het nest te gaan, dat Angelique mijn haar probeerde te stelen om jou van mij weg te halen door middel van een wisseldrank, dat jij op mij viel tijdens een sneeuwballengevecht, dat we hadden gedanst in de kamer van hoge nood, dat we samen per ongeluk dronken waren gwworden in de kamer van hoge nood.' Ik stop even en greep naar zijn handen.
    'Campbell Saunder, ik ben diep teleurgesteld in jou. Zo veel dingen hebben we samen doorgemaakt en nog steeds weet je mij en Fred niet te kunnen onderscheiden.' Zei ik dan met een triest glimlachje.

    Sorey, het moest ^^ ik kon dat flashback time even niet weg laten :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik voel me schuldig x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoezo ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik hield mijn adem in terwijl hij de stappen die ik van hem af had genomen juist dichter bij kwam waardoor ik zijn ademhaling door zijn shirt zag gaan wat mij nerveus deed slikken. Zijn woorden leken als zwaarden rond mijn oren te slaan terwijl hij genadeloos herinneringen opsomde tot ik zachtjes schrok toen zijn grote handen die van mij pakte.
    ‘Campbell Saunders, ik ben diep teleurgesteld in jou. Zo veel dingen hebben we samen doorgemaakt en nog steeds weet je mij en Fred niet te kunnen onderscheiden.’ Ik schudde traag mijn hoofd terwijl ik enorm bang en zenuwachtig tegelijk naar zijn ogen staarde alsof ik hem op een leugen wilde bespeuren voor ik ze snel afwendden.
    ‘I-iedereen heeft j-jou- z-zijn li-lichaam gezien. D-d.’ ik zweeg en keek gauw ook weg van onze handen. Het kon niet; iedereen had het gezien. ‘H-hij is weg en k-komt niet.. terug..’ genadeloos begonnen de tranen weer voor de zoveelste keer op een dag stromen. ‘A-alsjeblieft, f-fred ik k-kan hem n-niet meer m-missen.’ Snikte ik voordat ik nutteloos mijn hoofd schudden en mijn handen uit die van hem lostrok om ze ten einde raad in zijn nek te leggen en hem op zijn mond te zoenen terwijl mijn tranen geruisloos over mijn gezicht rolden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    'Campbell Saunder, ik ben diep teleurgesteld in jou. Zo veel dingen hebben we samen doorgemaakt en nog steeds weet je mij en Fred niet te kunnen onderscheiden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wacht; wie denkt hij dat hij kust nu?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wacht; wie denkt hij dat hij kust nu?


    tja; hij houd van George dus hij hoopt George hoewel hij denkt dat het Fred is gezien hij alleen George mist en Fred op hem lijkt kan hij er niet meer tegen en gebruikt hij Fred om zijn behoefte vervullen die hij voor George koesterd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘I-iedereen heeft j-jou- z-zijn li-lichaam gezien. D-d.-hij is weg en k-komt niet.. terug.. A-alsjeblieft, f-fred ik k-kan hem n-niet meer m-missen.’ Iik schudde wamhopig met mijn hoofd voordat hij zijj hand uit die van mij teok wat me brak, tot hij bet achter mijn nek deed en ik sinds weken lang, sinds weken voelde ik zijn lippen die tegen die van mij aan werd gedrukt. Zijn tranen die door de kus ook op mijn lippen kwamen, zijn snelle ademhaling wat aangaf dat hij zenuwachtig was. Stomverbaasd zoende ik hem maar terug, niet wetend wat hij in gedachtes had, tot ik de kus beëindigde en nog steeds met gesloten voor hem stond en murmelde; 'ik ben George Weasley, Campbell. En ik hou van jou. Alsjeblieft.' Ik opende mijn ogen en liet mijn handen langs zijn wangen glijden en veegde de tranen zachtjes weg.
    'Na de derde opdracht werd ik naar het ziekenzaal gebracht. Ik wilde wel naar je toe gaan, maar ze lieten me niet. Campbell Saunders.. alsjeblieft. Ik smeek je.'
    Mijn handen plaatste ik achter zijn nek en sloot nogmaals mijn ogen voordat ik een zachte kus op zijn voorhoofd plaatste.
    'Alsjeblieft.. als jij me nu gaat geloven, beloof ik je nooit nogmaals alleen te laten, hoewel ik dat aan het begin van vorig jaar ook had beloofd.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oeh dit gaat leuk worden x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat ga je doen ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat ga je doen ;-;


    Weet je nog wat ik in je GB geplaatst had? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben bang ;-;

    O mijn hemel; schrijven jij!! :'O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••