• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik snap niet waarom je dit allemaal niet doorzag; ik bedoel George die sterker is dan Nathaniel-- alles ging zo makkelijk en je vroeg jezelf niet eens eerder af waarom :p.


    Al sinds de post waar hij hem doodde dacht ik er ook wel aan. Ik wist ergens wel dat dit niet alles was en dat dit niet zo snel af was gelopen. En zelfs dacht ik aan dat hij sowieso niet dood kon. Maar ik zei het niet omdat, voor het geval dat dat niet zo was en jij had hem werkelijk uit het rpg verwijderd, en dat je mijn reactiezou lezen iver dat hij sowieso niet dood kon gaan, dat je hem terug in leven zou brengen om het realistisch te houden, wat ik dus niet wilde.

    Daarom zei ik niets. Maar ik wist het sowieso wel.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Al sinds de post waar hij hem doodde dacht ik er ook wel aan. Ik wist ergens wel dat dit niet alles was en dat dit niet zo snel af was gelopen. En zelfs dacht ik aan dat hij sowieso niet dood kon. Maar ik zei het niet omdat, voor het geval dat dat niet zo was en jij had hem werkelijk uit het rpg verwijderd, en dat je mijn reactiezou lezen iver dat hij sowieso niet dood kon gaan, dat je hem terug in leven zou brengen om het realistisch te houden, wat ik dus niet wilde.

    Daarom zei ik niets. Maar ik wist het sowieso wel.


    Heheh jammer :p mss moet ik nu maar al mijn plot twisten veranderen van bijvoorbeeld; Cam blijft op Klammfels enn... Cam gaat weer aan de drank x.o' ofzeu


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Heheh jammer :p mss moet ik nu maar al mijn plot twisten veranderen van bijvoorbeeld; Cam blijft op Klammfels enn... Cam gaat weer aan de drank x.o' ofzeu


    Als je het maar waagt (N)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als je het maar waagt (N)


    Wat George niet ziet; wat George niet deert x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat George niet ziet; wat George niet deert x')


    Ik zie en lees het; het dpet mij wel pijn (N)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik zie en lees het; het dpet mij wel pijn (N)


    meh; valt wel mee :P Ik twijfel nu door jou over wat ik met Camp moet doen ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve, and chivalry
    Set Gryffindors apart;

    You might belong in Hufflepuff,
    Where they are just and loyal,
    Those patient Hufflepuffs are true
    And unafraid of toil;

    Or yet in wise old Ravenclaw,
    if you've a ready mind,
    Where those of wit and learning,
    Will always find their kind;

    Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends.


    Campbell is; dapper, ridderlijk vol durf en moed.


    Campbell is; een harde werker, die trouw en geduldig is.
    Campbell is; bij de pinken, geleerd met een grote dosis van gezond verstand
    Campbell is; sluw en schuwt echt niet. Zolang hij zijn doel maar kan bereiken.

    Oke waar hoort Camp thuis x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve, and chivalry
    Set Gryffindors apart;

    You might belong in Hufflepuff,
    Where they are just and loyal,
    Those patient Hufflepuffs are true
    And unafraid of toil;

    Or yet in wise old Ravenclaw,
    if you've a ready mind,
    Where those of wit and learning,
    Will always find their kind;

    Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends.


    Campbell is; dapper, ridderlijk vol durf en moed.
    Campbell is; een harde werker, die trouw en geduldig is.
    Campbell is; bij de pinken, geleerd met een grote dosis van gezond verstand
    Campbell is; sluw en schuwt echt niet. Zolang hij zijn doel maar kan bereiken.

    Oke waar hoort Camp thuis x'D


    Als hij wel bij alle afdelingen kan horen, mag hij wel zelf kiezen :') net als harreh, en de sorting hat van pottermore :'3 weet je nog, ik was een slytherclaw ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    meh; valt wel mee :P Ik twijfel nu door jou over wat ik met Camp moet doen ='3


    Hoe ka je weten dat het meevalt of niet D= je kebt mijn gevoelens niet D=

    wat zoj je met camp (weer) gaan doen ;$


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik bedoel meer dat Campbell nergens bij past.
    ten eerste bij ravenklauw niet want hij is alles behalve slim.
    Hij is niet dapper want george haalt hem continu uit de puree / red hem
    Hij is niet aardig
    en hij is ook niet sluw; daar is hij te dom voor :'3 dus hij past nergens.

    ---

    Tja ik ken je gevoelens wel... uahahha creepy x'D

    ---

    ik weet nog neit wat ik met Camp ga doen. Het enige dat ik weet dat George zo ver mogelijk nu van Camp vandaan moet zijn gezien Camp hem kapot maakt.

    Edit: en ik was bij Pottermore; Ravenclaw of Gryffindor... ik vind mijzelf echt niet slim of dapper x'D

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 21:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    De hele tribune is in rep en roer door Campbell Saunders. George is meteen verdwenen en ik hoef geen genie te zijn om te weten waar hij heen gaat. Ik glimlach naar Ralf en kijk naar het veld, waar de Bulgaren aan het feesten zijn. Op het grote scherm is Campbell te zien in de skybox. Meteen gaat er in mijn hoofd een alarm af, want Campbell heeft het zelf niet door. Ik had gelijk, want George loopt naar hem toe en na even praten kussen ze elkaar. Ik kijk in paniek naar Ralf en denk niet na voor ik begin te rennen.
    Zo snel mogelijk ren ik naar het grote scherm, om een manier te vinden om het te ontkoppelen. Maar het haalt niks uit, dus besluit ik Campbell en George op te zoeken en kijken of ik kan helpen. Net op tijd zie ik George trappen afrennen.
    'George!' roep ik hard, maar hij hoort me niet en rent de wcs in. Ik ren achter hem aan en zie hem tegen een muur zitten, zijn handen voor zijn gezicht. Zonder iets te zeggen ga ik naast mijn evenbeeld zitten en sla ik een arm om hem heen. Waarom altijd hij?
    'Het spijt me,' fluister ik.



    Draco Malfoy

    Mijn vader en ik hadden een uitnodiging van het ministerie om naar de zwerkbalwedstrijd te gaan en natuurlijk zijn we erheen gegaan. Campbell was echt geweldig en nu hebben de Bulgaren een overwinningsfeestje. Alles is plots stil als een roodharige jongen die ik herken als George Weasley Campbell kust. Mjn vader begint te vloeken en boze dingen over Campbell te zeggen terwijl ik hem probeer te negeren. Ik zie de twee wegrennen en besluit Campbell te helpen. Mj zullen ze niet weigeren, ik ben een "goede invloed" aangezien niemand weet dat ik bij de Weasleys was afgelopen kerst.
    Campbell rent de bossen in en ik ren achter hem aan. Gelikkig stopt hij al redelijk snel waardoor ik niet teveel hoef te rennen. Mijn conditie is niet perfect. 'Campbell,' zeg ik terwijl ik uithijg. Hij is best snel. Nu ik hier ben weet ik niet meer wat ik moet zeggen. Daarom ga ik tegen een boom aan leunen. Als hij wil praten dan kan hij dat doen en ik ben niet al te opdringerig. Het afgelopen halfjaar was een horror voor mij, ik had geen vrienden en bracht al mijn tijd alleen door.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco; camp heeft een paniek aanval en jij gaat rustig tegen een boomleunen. je bent een ware dooddoener x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Voor een lange tijd bleef ik op dezelfde positie zitten, vloekend en scheldend naar mijn eigen gedrag en houding. Ik hoorde nog veel gejoel en geschreeuw van buiten koen, wat plotseling verdempt werd doordat iemand de deur dicht sloeg. Een bekende gedaante kwam maast mijtegen het muur aan zitten en sloeg een arm om mij heen.
    'Het spijt me,' fluisterde Fred.
    Ik til mijn hoofd wst op en keek hem hoofdschuddend aan.
    'Voor wat?' Murmelde ik schor.
    'Je hebt gedaan wat je kon doen. Geholpen tot hoever het kon, ik bedank je daarvoor.
    Maar dit is ons eigen schuld. Van mij en Camp.'
    Zachtjes beet ik even op mijn lip en sloot mijn ogen even.
    'Alsof- alsof ik op p-problemen sta te wachten, stromen ze naar ons toe zodra ik bij Camp ben. Ik ben het e-echt zat; niets lijkt te lukken. Zo graag wil ik bij hem zijn, maar- maar dat lijkt onmogelijk te zijn.'
    Ik heb gewoon hoofdpijn. Knallende hoofpijn. Ik was misselijk en angstig. Personen gaan Campbel hevig straffen, technisch gezien door mij.
    'Iedereen.. letterlijk iedereen heeft het gezien.. ze gaan hem straffen. Ik moet- ik..' ik snoerde mezelf de mond en verborg mijn gezicht wanhopig in mijn handen. Ik ben moe.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Enorm trillend zat ik op de grond met mijn ogen gesloten terwijl ik met al mijn kracht mezelf tot rust probeerde te manen. Misschien was het beter als dat niet lukte. Dan was ik op slag dood. Het was niet alsof iemand nu nog op míj zat te wachten. Jaren lang had ik getraind voor Zwerkbal. Vanaf mijn geboorte al en nu is alles weg. Weg en het komt nooit meer terug. Weg, verloren, gefaald. Alleen dat zuk woorden leken nog door mijn hoofd te kunnen spoken wat telkens mijn keel steeds verder leek dicht te knijpen.
    ‘Campbell.’ Met een ruk trok ik mijn ogen open waardoor ik voor even mijn ademhaling leek te vergeten door de wazige aanblik van een blondharige jongen die tegen een boom aan het leunen leek; wat maar een jongen kon zijn.
    Ik schudde angstig mijn hoofd. Ze kwamen me halen. Ze gingen me naar huis nemen. Dit was het eind; hun hadden de touwtjes in handen; niet dat het ooit anders was. Ik wist zeker dat ik dood zou gaan. Míjn enigste nut. Met moeite wist ik mijn mond open te brengen terwijl alles steeds moeilijker leek te worden. ‘Ik l-laat je m-me n-niet meenemen. I-ik w-weet heus wel wat e-er gaat gebeuren.’ Zei ik met enorm veel moeite voordat ik mijzelf omhoog wist te hijsen voordat ik door te veel duizeligheid weer op de grond neer viel waar mijn hoofd door een hard stuk steen ge-doorboord leek te worden en alles zwart werd voor mijn ogen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campiee D=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••