• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Eindelijk, we zijn er. Gaan jullie maar alvast.’ Geschrokken keek ik op naar George die naar Fred staarde terwijl mijn hand pijnlijk naar mijn zijkant ging die in vuur en vlam stond. Twee weken geleden was het ongeval gebeurd- hoorde het niet allang te helen zijn; of helemaal weg.
    ‘Kom niet te laat.’ Met dat zag ik uit mijn ooghoeken Fred en Ralf verdwijnen die het helemaal bijgelegd leken te hebben in de korte stilte.
    ‘Oké, natuurlijk kunnen er dingen ook mis gaan dit jaar, maar wat positief denken kan ook geen kwaad. Zullen we maar?’ Gespannen gleed mijn blik van zijn gezicht naar zijn hand die naar mij uitgestoken stond. Ik snapte hem niet. Ik snapte niet wat hij bedoeld. ..Positief denken kan ook geen kwaad.. Merlin; betekende dit dat hij hoopt dat ik anders zou zijn dan vorig jaar- gaf hij me daarom nog een kans? Nerveus pakte ik zijn hand aan en negeerde de pijn die bijkwam toen ik opstond en hij me de trein uit trok; iets wat vele leerlingen schijnbaar in die korte tijd al gedaan hadden waardoor we geen wachttijd hadden en ook weinig leerlingen buiten stonden waardoor George me mee naar een willekeurige koets mee trok waar de meest rare misvormde wezens voorstonden; terzielers. Vele vonden ze eng; of lelijk maar ik vond ze zelf wonderschoon en speciaal. Alsof de leed die ze van binnen droegen hun hele lichaam overgenomen hadden.
    Voor ik er erg in had trok George me verder de koets in en zetten me naast hem neer gezien Fred en Ralf aan de andere kant zaten en de koets begon te rijden en ik toch enorm zenuwachtig dicht tegen George aan schoof. Oh merlin. Nu ging alles gebeuren. Ik heb een hele vakantie haast alleen doorgebracht. Iedereen heeft vast mij en George zien kussen op het grote scherm en iedereen zou wel vol verhalen zitten. Evenals de ochtentprofeet voor redenen te geven waarom ik uit het team lig. Wat als iedereen in Zwadderich me haatte- wat ongetwijfeld ging gebeuren. Wat als dit nog erger ging worden dan de zomervakantie zelf. Een ding wist ik zeker. Wat er ook zou gebeuren; ik zou George nergens mee betrekken. Zelfs niet als de vloer onder mijn beide voeten trilt om dreigend weg te vallen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij pakte mijn hand vast en met een klein glimlachje trok ik hem overeind en sleurde hem door het trein tot we buiten stonden. Even keek ik om me heen en merkte dat er nog maar een paar studenten rondliepen wat betekende dat we zo iets van laatste waren. Ik trok Campbell maar naar een willekeurige koets toe waar ik toevallig Fred en Ralf zag zitten en nam tegenover hun plaats om Campbell naast me neer te trekken. En toen merkte ik wat. Met een frons staarde ik naar de koets waar we in zaten. Ik had vaak gehoord dat.. als je iemand zag sterven.. je een vreemd soort paard zag die de koetsen aan het trekken was, dus de koetsen trokken niet zichzelf. Ik bleef gefronst naar het koets staren. Er trok niet aan de koets. En ik zag iemand dood gaan. Namelijk Nathaniel. Ik bleef naar het koets staren en voelde me wat bleekjes worden.
    ‘George, gaat het?’ vroeg Fred plotseling. Mijn kaak viel een beetje open en ik knikte met mijn hoofd en draaide me even weer naar Ralf om.
    ‘zeg.. Ralf, zie jij een.. wezen die deze koets aan het trekken is?’
    Ralf schudde zijn hoofd en keek even om zich heen.
    ‘de koets gaat toch uit zichzelf vooruit?’
    Ik schudde even met mijn hoofd en keek Campbell even aan.
    ‘en jij, Camp?’
    Oh Merlin, als dat wezen echt bestaat en ik zie hem echt niet.. bestaat Nathaniel ook nog en is hij niet dood. En als dat zo is, ben ik dood. Serieus dood.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘George, gaat het?’ ik draaide me hoofd weer om naar George wier middels bleek geworden was.
    ‘Zeg.. Ralf, zie jij een wezen die deze koets aan het trekken is?’ ik fronste verbaasd mijn wenkbrauwen terwijl ik mijn hand iets steviger om Georges hand omsloot.
    ‘De koets gaat toch uit zichzelf voorruit?’
    Ik zag George zijn hoofd schudden voordat hij naar me keek. ‘En jij, Camp?’ ik vormde een klein geruststellende glimlachje op mijn gezicht. ‘Je hoeft niet bang te zijn; ze doen niks.’ Met dat wreef ik zachtjes met mijn duim over zijn hand heen.
    ‘Het zijn terzielers. Ze zijn alleen zichtbaar voor tovenaars die de licht in de ogen van een ander heeft zien doven. Oftewel dood zien gaan.’ Met dat fronste ik mijn wenkbrauwen weer- George heeft helemaal niet gehad dat er iemand van zijn familie overleden was; of vrienden.
    ‘Wat is er gebeurd George?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Je hoeft niet bang te zijn; ze doen niks.’
    Ik keek Campbell geschrokken aan; hij ziet ze. Ze zijn er echt. Maar- maar misschien heb ik het niet goed gehoord en komen ze juist niet voor diegene die iemands dood hebben gezien?
    ‘Het zijn terzielers. Ze zijn alleen zichtbaar voor tovenaars die de licht in de ogen van een ander heeft zien doven. Oftewel dood zien gaan.’
    En dat was dus het klap. Dit was echt. Hij IS nog steeds in leven. Nathaniel Saunders leeft nog?! Merin, hoe kan ik zeker zijn? Door een stom dier? Ik bedoel, er moet een misverstand zijn. Nathaniel IS dood en hij BLIJFT dood en- Merlin, hij leeft!
    ‘Wat is er gebeurd George?’
    Ik schudde mijn hoofd en voelde me wat misselijk worden. Angst kroop mijn lichaam in, een soort angst die ik sinds vorig jaar niet had gevoeld. Sinds ik in die doolhof was gestapt. Oh Merlin, hij leeft nog?
    ‘niets.’ Zei ik snel, iets te snel ook. Fred keek me even doordringend aan waardoor ik wegkeek en naar mijn en Campbell zijn hand staarde. Dit kan niet waar zijn, dit kan echt niet waar zijn. Alsjeblieft Meneer Merlijn; laat dit niet waar zijn.
    ‘ik-uh-vergeet het. ik zag..’
    Shit, wat moet ik zeggen? Wie in Merlijns naam zag ik anders ‘’dood’’ gaan?
    ‘niemand, ik was gewoon benieuwd of- of jullie die beesten konden zien want ik hoor van veel personen dat die terzielers deze toetsen trekken, en dat het niet uit zichzelf ging..’ loog ik maar. Ik frons even mijn voorhoofd en keek Campbell weer aan. Ik moest dit gewoon vragen, ik moet dit vragen anders word ik gek.
    ‘Campbell; heb je nog met Nathaniel gesproken?’
    Alsof ze niets aan mij gaan merken. Ik bedoel; serieus George? Eerst doe ik geheimzinnig en angstig over de dood van iemand die ik technish gezien niet heb gezien en daarna praat ik over Nathaniel? Oh Merlin, dit kan gewoon niet waar zijn.
    ‘ik bedoel- gewoon uit nieuwsgierigheid.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pipkin Thurson
    Het was geheel gewoon dat Pipkin in zichzelf sprak. Pipkin had even moeite met het zeggen naar haar vakantie. Hij kende haar niet heel goed. 'Mijn vakantie was wel goed, denk ik,' zei ze al had Pipkin de gedachten dat dit niet helemaal lekker liep.
    Pipkin vroeg naar zijn broer, maar helaas beantwoorde ze dat ze hem niet gezien had. Een jongen die hij zelden had gezien, kwam met zijn broer i de arm aangelopen.
    'En nu mag je me bedanken,' zei hij tegen Hide, waardoor Pipkin het gevoel kreeg om iets tegen Lavre te fluisteren. 'Bedankt, graag gedaan, ik ga weer weg,' zei de jongen er nog achteraan. De roodharige jongen liep alweer weg.
    'Kan iemand me hier zeggen waar dit over gaat, want ik heb geen idee,' zei Ginny tegen zowel Pipkin als Hide. De twee jongens keken allebei naar het meisje voor hun.
    'Ehm..Ik was mij broer kwijt en blijkbaar waren we allebei naar elkaar opzoek en ik moest het vragen,' zei Pipkin. 'Maar ik ga met Hide mee, ik zie dat we er al zijn.'
    Pipkin draaide zich om en liep van Ginny weg, gevolgd door zijn broer.
    'Je kiest wel de goede uit om mee te kleppen. Die Ginny Wemel is niet verkeerd,' sprak Hide ineens, waarbij Pipkin zich omdraait. 'Wat bedoel je daarmee?' vroeg hij en Hide sloeg zijn ogen naar het plafond.
    'Niets.'
    Hide en Pipkin stapte uit toen de trein stilstond op het perron.
    'Gaan we lopen of nemen we de koets?' vroeg Hide. 'De koets is confortabel, maar lopen is beter, zegt Lavre,' sprak Pipkin zacht.


    Vampire + Servant = Servamp

    Campbell Saunders

    ‘Niets. Ik- uh vergeet het. Ik zag.. niemand, ik was gewoon benieuwd of- of jullie die beesten konden zien want ik hoor van veel personen dat die terzielers deze koetsen trekken, en dat het niet uit zichzelf ging..’ ik knikte verward terwijl ik een soort betekenis in zijn woorden probeerde te zoeken die ik maar niet leek te vinden tot ik omhoog keek en in Georges ogen keek die mij leken te doorboren. ‘Campbell; heb je nog met Nathaniel gesproken, ik bedoel- gewoon uit nieuwsgierigheid.’
    Oh merlin. Snel draaide ik mijn gezicht af. Moest ik liegen en zeggen dat ik hem gister nog gesproken heb; of dat hij mij afgezet had? Dat zou zelfs voor George raar overkomen gezien ik en Nathaniel een soort van onafscheidelijk zijn; op een aparte vorm. Misschien was dat ook wel de reden waarom ik me afvroeg en ook erg ongerust maakte om het feit dat ik hem sinds de doolhof niet meer gezien had.
    ‘Ik..’ begon ik zachtjes voordat ik ongemakkelijk kuchte en mijn hand van die van George scheidden.
    ‘Ik heb hem niet meer sinds de derde opdracht gezien. I-ik h-hoop dat er niks gebeurd is.’ Ik glimlachte triest voordat ik op mijn kapotte lip beet. Ik miste hem. Hij had alles kunnen voorkomen wat er nu gebeurd was. Misschien was Nathaniel soms een hel; maar hij was mijn broer. Hij was na George mijn alles. ‘M-maar N-nathaniel red zich altijd o-overal uit. H-hij is te s-slim om in de p-problemen te komen.’ Stotterde ik aarzelend.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginevra "Ginny" Weasley


    Nog steeds een beetje verbaast kijk ik de twee jongens aan.
    "Ehm..Ik was mij broer kwijt en blijkbaar waren we allebei naar elkaar opzoek en ik moest het vragen," Zegt één van hun, de kleinste van de twee. "Maar ik ga met Hide mee, ik zie dat we er al zijn." Ik zucht van opluchting. Eindelijk heb ik die treinreis achter de rug. Ik adem de frisse lucht in en meng me in de drukte opweg naar de koetsen. In één daarvan neem ik plaats, waarna ik wacht totdat ze gaan rijden. Ondertussen sla ik mijn armen om me heen, aangezien het best wel koud is hierbuiten. Best wel heel erg koud.


    She was always looking for more..

    George Weasley

    ‘Ik.. Ik heb hem niet meer sinds de derde opdracht gezien. I-ik h-hoop dat er niks gebeurd is.’
    Hij liet mijn hand los en gauw keek ik naar een andere kant op.
    ‘M-maar N-nathaniel red zich altijd o-overal uit. H-hij is te s-slim om in de p-problemen te komen.’ daar was ik al bang voor. Ik keek weer terug naar Campbell en probeerde een glimlach tevoorschijn te persen.
    'Ja, hij red zich altijd overal uit.' Herhaalde ik zijn zin en probeerde de angst in mijn stem te verbergen. Kom op George; dit is een nieuw jaar. En ik kan moeilijk gelovem dat hij me werkelijk op zou gaan zoeken of zo. Er gaat vast niets ernstigs gebeuren. Hoop ik tenminste. Merlin, Campbell mag dit echt niet weten. Dat hij door mij verdwenen is. Maar Merlijn, waar is hij dan?
    'Hopelijk komt hij weer terug.' Dat hoop ik echt. Want als ik niet weet waar hij is, dan is het pas een groot probleem. Als ik wel wist waar hij was, weet ik tenminste wat hij aan het doen is. Het is net als wanneer je een spin ziet als je in bed ligt. Als het plotseling uit zicht verdwijnt, dan panieker je en wil je hem weer vinden omdat je bang bent dat het in je bed is gekropen. Of je kunt hem in de gaten houden, dan weet je waar hij is en weet je dat hij je niet zo snel zal gaan krijgen. In dit geval is Nathaniel de spin en ik ben de zielige, bange jongetje in bed die niet samen met een spin wilt gaan slapen. Kort gezegd, ik ben ronnikens die wilt gaan slapen maar niet kan slapen doordat er een spin voor hem staat.


    Again, George Logica


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha mag ik schrijven dat ze hogwards inlopen? x'D met andere woorden dat George hem mee naar binnen sleurt :p

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 20:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    haha mag ik schrijven dat ze hogwards inlopen? x'D met andere woorden dat George hem mee naar binnen sleurt :p


    Leef je uit


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Leef je uit


    als je iets niet goed/leuk vind moet je 't zeggen he.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ja, hij red zich altijd overal uit.’ Zijn stem had een rare ondertoon wat ik niet kon thuisbrengen waardoor ik maar nutteloos naar zijn nek keek waar ik hem duidelijk kon zien ademhalen; alsof hij bang was of gespannen. Waarschijnlijk het laatste. Hij mocht Nathaniel niet; het was dan ook niet slim om mijn zorgen naar Nathaniel te uiten. Hoezeer ik hem dan ook mis.
    ‘Hopelijk komt hij weer terug.’ Ik knikte maar nutteloos voordat ik weer naar zijn hand greep en misschien harder dan de bedoeling was er in kneep. ‘Sorry.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik naar de kasteel achter George keek die steeds dichter bij kwam tot de koets eindelijk stil viel en ik nutteloos. ‘Hogwarts.’ Hardop zei; puur om de stilte te verlichtten die er tussen ons alle heerste.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    als je iets niet goed/leuk vind moet je 't zeggen he.

    Ja hoor, mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit, als we maar niet gaan doodlopen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmm, nu weet ik niet echt hoe ik dit moet gaan posten. Jij wilde georgr toch meesleuren :') of moet george hem nu meesleuren?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hmm, nu weet ik niet echt hoe ik dit moet gaan posten. Jij wilde georgr toch meesleuren :') of moet george hem nu meesleuren?


    Sleur Camp maar mee de grote zaal in dan laat ik Anderling wel ff komen in mijn post dat Camp naar de perkis kantoor moet komen vanaaf (';

    Ohja en onthou; je RP't met mij he :') en ik ben gek in mijn hoofd dus er komt altijd wel wat uit :'D of het nou kwaad-schiks is of goeds-schiks :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya